2010. július 29., csütörtök

39. Vérvörös reggel



A hamarosan beköszöntő tél fagyos előhírnökeként köd borult a tájra, ám jókedvemet még ez sem tudta elrontani ezen a hűvös reggelen. Testem még mindig Jake kellemes ébresztésének hevében égett, így frissen fürödve, éppen csak térdig érő fürdőköpenyem ellenére sem éreztem a hideget. A tűzhelynél állva álmatag bódulatban kevergettem az amerikai palacsinta tésztáját, amit reggelire szántam.
- Jake, hány palacsintát kérsz? – kiáltottam, időközben a serpenyőbe öntve az első adagot.
- Kicsit halkabban, mert megsüketülök – ölelt át, mire összerezzentem.
- Sosem fogom megszokni, hogy ilyen zajtalanul közlekedsz – fordultam meg egy gyors csókot nyomva az arcára. – Ennyi elég lesz? – dugtam az orra alá a bekevert masszával csordultig telt tálat.
- Ebédig talán kibírom – vizslatta a sűrű halmazt, majd felcsillanó szemekkel hozzátette – Ha mégsem, majd megeszlek téged.
- Hátrébb az agarakkal ordas, mert kipeckelem az állkapcsod – fenyegettem meg a fakanállal vérszomjas ábrázatot vágva, de ezalatt rázkódtam a visszafojtott nevetéstől.
- Oké, megadom magam, te vérengző Piroska! – emelte égnek színpadiasan a kezét, miközben vigyorogva az asztalhoz telepedett.
Mosolyogva fordultam vissza kiborítani az elkészült tésztát, amikor belém nyilallt az éles fájdalom. Fogaimat összepréselve folytattam tovább, midőn újabb, az eddiginél még fájdalmasabb görcs szorította össze bensőmet. Szemeim kitágultak a felismeréstől, mikor bevillant honnan ismerős az érzés. Az ismételt görcshullámtól megszédültem, s a kezemben tartott fakanalat kiejtve, elfehéredő ujjakkal kapaszkodtam a pult szélébe.
- Jake! – sikoltottam fel. – Vigyél Carlisle-hoz! Azonnal!
Mialatt halálra rémült arccal felkapott, torkomban jeges rémülettel kántáltam magamban a reménykedő szavakat, hogy ezúttal nem lesz semmi baj, ám a kín egyre erősebben facsart össze. Zsigereimben éreztem a méhemben zajló élni akarás küzdelmét – minden erejét összeszedve, apró karmokkal kapaszkodott belém, a végsőkig ellenállva a préselő rándulásoknak, de mikor a kocsihoz érkezve Jake egy pillanatra letett, hogy kinyissa az ajtót, és megéreztem a combjaimon végigcsorgó első meleg cseppeket, tudtam, hogy vége. Újra megtörtént. Az utolsó emlék mielőtt mindent elhomályosított a vérvörös köd, Jake riadt arca volt, ahogy hitetlenkedő kifejezéssel, tágra nyílt szemekkel mered az alattam gyülemlő vértócsára.

~¤~

Az ismerős, mégis idegen helyiségben felébredve Carlisle aggodalmas arca vetült a retinámra. A vonásokon tükröződő leplezetlen szánalomtól összeszorult a szívem, de mielőtt sápatag ajka szóra nyílhatott volna, közbevágtam.
- Elvetéltem.
- Sajnálom, Claire – szorította meg gyengéden a kezemet hűvös ujjaival.
Lárvamerev arccal fordultam az ablak felé, hogy ne kelljen tovább részvétteljes szemébe néznem. Azonban ha azt gondoltam, ez minden, amit el kell viselnem, hát tévedtem.
- Van itt még valami, amiről beszélnünk kell – mondta lágy, bársonyos hangján, mire újra felé fordultam. – Már akkor sejtettem, amikor Adam támadása miatt megvizsgáltam Jake vérét is, hogy ebből később még gondok lesznek, azonban mostanra teljesen bizonyossá vált. Mindkettőtök vércsoportjának faktora Rh-, vagyis vércsoport összeférhetetlenség van köztetek, ami önmagában nem lenne akkora baj, ha minden rendben haladt volna, és megkapod azt az antitest szérumot, amelyet ilyen esetekre fejlesztettek ki. Ugyanis az első terhességnél, amíg a magzat vére nem érintkezik az anyáéval – ez vetélés, vagy szülés közben történik meg –, még nincs semmi baj, ezért minden megfogantatásnál el kell végezni ezt a vizsgálatot, és ha szükséges, be kell adni a szérumot. Minden bizonnyal Patrick esetében ugyanez a probléma állt fenn, amit az orvosod elmulasztott kivizsgálni, így mikor az első vetélésed megtörtént, beindult a szervezetedben az ellenanyag termelés, ami minden egyes újabb ugyanezen vércsoport faktorral rendelkező férfitól történő terhességet erősebben támad meg, míg végül már a beágyazódásig sem jut el.
Mintha valami láthatatlan szűrőn keresztül hallottam volna az orvos szavait, tudatom ösztönösen védekezett az ellen, hogy összekapcsolva őket levonja a végső következtetést. Visszafojtott lélegzettel vártam Carlisle ítéletére, melyet ő maga is halogatott.
- Nagyon sajnálom, amiért ezt kell mondanom, de Jake gyermekét soha nem fogod tudni kihordani – fejezte be végül együttérzéssel a hangjában, majd egy perc töprengés után folytatta – Tudom, hogy ez nem vigasz, de a farkasok ivarsejtjei erősek, talán mástól… - harapta félbe a mondatot.
- Ő tudja? – kérdeztem jóindulatú arcába bámulva, figyelmen kívül hagyva a nyitott mondanivalót.
- Még nem, előbb veled akartam beszélni – felelte az orvos, ám ekkor kinyílt az ajtó, és a doki válla felett Jacob elgyötört vonásaira pillantva tudtam, hogy mindent hallott.
Miközben néhány lépéssel átvágva a termet mellettem termett, Carlisle tapintatosan magunkra hagyott. Képtelen voltam a szemébe nézni, fejemet elfordítva újra az ablak párás üvegére meredtem, homályos foltként érzékelve a mögötte elterülő tájat. Haszontalannak éreztem magam, egy genetikai selejtnek, aki még a fajfenntartás ősi feladatára sem képes, amelyre élete fénypontján minden valamirevaló nő boldogan készül. Jake közben mellém ülve gyengéden simogatta a kezem, végül nem bírva tovább elviselni a közénk telepedett hideg csendet, megszólalt.
- Miért nem nézel rám, Claire? Ha Carlisle szavain töprengve azt fontolgatod, hogy elhagysz, akkor mondd a szemembe – csuklott el a hangja, mire hitetlenkedve kaptam felé a tekintetem.
- Ezt inkább neked kellene megtenned, hiszen semmire sem vagyok jó – feleltem színtelen hangon.
- Hagyd ezt abba! – csattant fel. – Erről egyikünk sem tehet, a véletlen szerencsétlen összejátszása, amivel a sors próbára tesz minket.
- Jake, hát nem érted? – vágtam közbe. – Én magyarázzam el neked azt, amit a szíved mélyén te is jól tudsz? Mindez, ami történt csak azt bizonyítja, hogy nem lehetek én a lenyomatod, hiszen nem tudom biztosítani a falkának az utódot. Hogyan tehetnélek boldoggá, ha majdan nem leszek képes megajándékozni egy gyermekkel? – remegett meg a hangom, miközben a szememet elárasztották a könnyek.
- Claire, én sosem akartam ezt a sorsot, és a fiamnak sem szántam volna, ha lenne más választásom. Nem értem, miért gördítenek elénk ennyi akadályt az Istenek, de azt biztosan tudom, hogy soha nem voltam olyan boldog, mint veled, és ha ennek az az ára, hogy kettesben éljük le az életünket, örömmel vállalom. – Szívbemarkolóan őszinte szavai mélyen meghatottak, s immár szabad folyást engedve könnyeimnek borultam a vállára. – Emlékszel mit mondtam a képkeretbe karcolt szimbólummal kapcsolatban? Az élet egy választást sodort elénk, de ha jól döntünk, újra boldog napok köszöntenek ránk – folytatta fátyolos hangon, közben a hátamat simogatva. – Szeretlek, és csak ez számít.
- Vigyél haza – kértem csendesen, nedves arcomat az övére simítva.

~¤~

Jake végtelenül figyelmesen bánt velem, minden kívánságomat leste, mintha ezzel is csak azt akarná bizonyítani, hogy szavait egytől egyig komolyan gondolta. Másnap Emily is meglátogatott, ürügyként egy nagy adag készételt hozva kedvesen érdeklődött hogylétem felől. Nem akartam látogatókat, minden sejtem tiltakozott a szánakozó pillantások ellen, mégis próbáltam elrejteni ellenérzésemet, mert nem akartam megbántani. Legnagyobb meglepetésemre Em kerülte a témát, ösztönösen érezve milyen nehezemre esne beszélni róla, amiért elöntött az iránta érzett hála.
- Ne aggódj, a fiúk nem fognak benézni, de mindannyian üdvözölnek és remélik, hogy hamarosan újra a körünkben élvezhetik a társaságodat – nyugtatott meg, mielőtt elköszönt.
Délután Jake átugrott Billyhez, mialatt újabb látogatóm érkezett. Épp a nappaliban ücsörögtem az ablakhoz húzott kanapén vázlatfüzetemmel az ölemben, amikor megéreztem, hogy nem vagyok egyedül.
- Bejöhetek? – kérdezte a váratlan vendég, s hangjától hevesebben kezdett el dobogni a szívem.
Válaszomra várva zavartan ácsorgott az ajtóban, egy kis csokor gardéniát* szorongatva a kezében. A döbbenettől szólni sem tudtam, ezért csak fejbólintással jeleztem felé, mire tétován közelebb lépve átnyújtotta nekem a virágot.
- Köszönöm, Paul – nyúltam érte, s mikor kezem az övét súrolta, mintha áramütés ért volna, visszarántottam. – Hozok vázát – készültem felállni, hogy időt nyerve újra nyugalmat erőltethessek magamra, de közbevágott.
- Hagyd, majd én! – Felkapva a kis komódon álló karcsú vázát kisietett a konyhába, majd egy perc múlva immár a csokorral együtt helyezte oda vissza. – Hogy vagy? – nézett rám fürkészőn, miközben merev tartással leült mellém.
- Jól… - feleltem bizonytalanul, azután arcomra mosolyt erőltetve, mintha csak magamnak akarnám bizonygatni, hozzátettem – Tényleg jól.
- Minden szempontból? – faggatott kétkedő hangsúllyal, mire tekintetemet a földre szegezve bólintottam.
- Mikor jöttél vissza? – kérdeztem más mederbe terelve a beszélgetést.
- Az éjjel – válaszolta halkan, majd némi tétovázás után hozzátette – Megéreztem, hogy történt valami.
- Milyen érdekes, hogy épp a megfelelő pillanatban tértél haza! – csattant fel Jake keserű hangja az ajtóból.
Paullal egyszerre reagáltunk – miközben tekintetem Jacob felé kaptam, a férfi felugrott a kanapéról, hogy rezzenéstelen arccal kifelé induljon.
- Épp menni készültem – vetette oda neki, azután az ajtóból még egy utolsó, aggodalmas pillantást küldve felém elbúcsúzott.
~¤~

Hétvégére Emilytől meghívást kaptunk, amit kétségbeesetten próbáltam hárítani, de minden igyekezetem kudarcba fulladt.
- Claire, nem gubózhatsz be örökre, kell egy kis társaság – ragaszkodott a részvételemhez csökönyösen a vonal túlsó végén.
- Nincs semmi bajom – feleltem határozatlanul csengő hangon -, csak nincs most kedvem ehhez.
- Ugyan, ezt még magaddal sem tudod elhitetni! – csattant fel hirtelen. – Gyertek csak el, jót fog tenni. Mostanában Jake is egyre levertebb, mintha nem is ő lenne.
A fiú nevének említésétől összeszorult a torkom, hiszen bármennyire is próbáltam vidámságot erőltetni magamra, napjaink csak halvány torzképei voltak a tragédia előtti időszaknak. Többször kaptam azon, hogy kutató tekintetével az arcomat fürkészi, s valahányszor a szemembe nézett, mely már nem csillogott a régi fénnyel, fájdalmasan összerándult. Annyi mindenen mentünk már keresztül, túl leszünk ezen is. – hitegettem magam, de a szavak még számomra sem csengtek őszintén.
- Rendben van, ott leszünk – sóhajtottam fel végül, mielőtt elbúcsúztam.

Mikor meghallottam a kis házikóból kiszűrődő zsivajt, eluralkodott rajtam a pánik, de Jake megszorítva kezemet határozottan terelt befelé az ajtón. Az összeverődött társaságon végigtekintve egyre kevésbé éreztem jó ötletnek, hogy engedtem az unszolásnak. A fiúkon kívül – akikbe Paul is beletartozott – ott volt Leah, Kim, és a kis Claire is, aki épp boldogan kacagott Quil csiklandozó ujjai alatt. Szikrázónak képzelt mosolyt erőltetve az arcomra üdvözöltem mindenkit, ám közben egész testemben reszkettem a felzaklató kérdésektől, melyeket minden percben ijedten vártam. Azonban félelmeim alaptalannak bizonyultak, meglepően jó hangulatban telt az ebéd. Még Leah is elfogadhatóan viselkedett, így hamarosan már őszintébbnek ható mosollyal hallgattam a srácok szokásos viccelődéseit. Hangulatváltozásomat Jacob is figyelemmel kísérte, s látva hogyan leszek szinte percről percre lazább, szeme újra boldog fénnyel csillogott. A desszert után Em egybenyitotta a konyhát a kicsiny nappalival, így lehetőség volt a fiúktól némileg félrevonulva fecserészni, amit a kanapéra kuporodva ki is használtunk.
- Klel néni, meszéjsz nekem? – selypítette vékonyka hangján a kicsi Claire egy hatalmas mesekönyvet hurcolva magával, majd meg sem várva beleegyezésemet, az ölembe mászott.
Karomat köré fonva lapoztam fel a könyvet, ahol rálelve a saját gyermekkoromból ismerős történetre, melyet apám gyakran mesélt lefekvés előtt, olvasni kezdtem. Mire a hosszú fantáziavilág véget ért, a kicsi a mellkasomra hajtva fejét álomba szenderült, ezért nehogy felébresszem, óvatos mozdulattal tettem le a meséskötetet. Bájos arcába feledkezve, melyen a csöppnyi száj apró rózsasziromként piroslott elhomályosodott a tekintetem, majd mikor a selymes hajból áradó semmihez sem foghatóan édes gyermekillat felkúszott az orromba, arcomon végigfolyt az első könnycsepp. Miközben erőnek erejével igyekeztem visszafojtani a bánat cseppjeit, rémülten néztem körbe abban reménykedve, hogy senki nem vette észre, ám pillantásom rögtön két szempárral találkozott. Mindkét férfi arcán fájdalmasan rángatóztak az izmok, ám míg egyikük tekintetében elkeseredett harag villant, a másikéban a feléledő remény fénye csillant. Rajtuk kívül volt még valaki, aki nyomon követte az eseményeket: meglepetésemre Leah vonásaiból együttérzés áradt. Fejemet lehajtva rejtettem el az arcomra kiült leplezetlen érzelmeket, egészen addig maradva ebben a zárkózott pózban, amíg a kicsi fel nem ébredt.
Mielőtt hazamentünk, beugrottunk Billyhez, ahol Jake rövid időre ott hagyott, amíg hazavitte Quilt és Claire-t. Mialatt az öreg vacsorázott, tekintetem a falakon függő képekre kúszott, melyek az apákat ábrázolták fiaikkal nemzedékeken keresztül.
- Min töprengsz, Claire? – szólított meg Billy, észrevéve az arcomon átsuhanó felhőt.
- Azon, hogy ha Jake-kel maradok, megszakadt a lánc – feleltem nyíltan. – Én nem tudok neki fiút szülni, így majdan a halálával kihal az alfaág.
- Az Istenek akaratával szemben hiába próbálunk harcolni, Claire – szólalt meg egy perc töprengés után. – Ha azt a sorsot szánták neked, hogy utad összefonódjon a fiaméval, bármelyik kitérőt választod, végül ugyanarra az útra jutsz majd vissza.
Mikor Jake megérkezett, még mindig bölcs szavain tűnődve merültem a gondolataimba. Hazafelé mindketten hallgatagságba burkolóztunk, majd később, immár az ágyban, szelíden szorított magához.
Reggel Jake vitt el az iskolába, mert újra munkába álltam. Miután szerencsétlen vetélésemről senki sem tudott – lázas betegségre hivatkozva maradtam távol –, problémamentesen átvészeltem a napot. Cullenék ma távol maradtak, így ők sem nehezítették meg számomra a visszailleszkedést. Az órák végén tanácstalanul ácsorogva várakoztam, hogy Jake értem jöjjön, de a Rover csak nem akart feltűnni az úton. A gyújtás napok óta rosszalkodott, ezért mivel reggel már alig-alig akart beindulni La Pushba vitte, hogy átnézze a műhelyében. Azon tűnődve hogyan jutok haza épp kezdtem feladni, amikor Jacob számát jelezve megcsörrent a telefon.
- Claire, megkértem Bellát, hogy vigyen haza, mert nem tudom, mikor végzek az autóval, még mindig szanaszét van szedve – szabadkozott bűntudatos hangon.
- Oké – sóhajtottam fel a furgonnál ácsorgó lány felé pillantva. – Siess haza!
- Igyekszem, de lehet, hogy alkatrészért is el kell mennem, ne várj túl korán – felelte mielőtt letette a telefont.
- Szia, kösz, hogy hazaviszel – szólítottam meg Bellát, mikor odaértem.
Szótlanul bólintott, majd miután mindketten beszálltunk, indított. Nyomasztó csendben ültünk egymás mellett, de néha-néha felé pillantva láttam, hogy idegesen rágcsálja az ajkát, mintha mondani készülne valamit. Mikor lefékezett a házam előtt, nagy levegőt vége elszántan fordult felém.
- Miért nem mész el? – szegezte nekem a kérdést. – Nyilvánvaló, hogy nem te vagy Jake lenyomata, még ha ezt ő maga nem is hajlandó belátni. Ameddig vele vagy esélye sem lesz arra, hogy megtalálja az igazit, hiszen szinte minden percét veled tölti.
Maró szavaitól dühösnek kellett volna lennem, ám passzív, fáradt lemondással hallgattam, majd miután befejezte, szótlanul ott hagytam.
Jake még vacsorára sem ért haza, így mivel hirtelen rám tört a napok óta fokozódó kimerültség, az ágyban rajzolgatva vártam rá. Már épp kezdett volna elnyomni az álom, amikor idegesen szorongatva valamit a kezében megérkezett. Komoly arccal közeledett felém, majd kérdő pillantásomra leült mellém, és nagy levegőt véve belekezdett.
- Régóta készülök erre a lépésre, de mindezidáig féltem, hogy korainak tartanád, azonban egyre inkább úgy érzem, hogy valamit forgatsz a fejedben, ezért elérkezett az idő, hogy megtegyem. – Elkerekedett szemekkel figyeltem, ahogy kinyitja ökölbe szorított kezét, és a benne megcsillanó gyűrűt felfelé fordított bal tenyeremre helyezi. – Ez a gyűrű az édesanyámé volt, apám adta nekem, hogy egyszer majd az én választottam ujjára húzzam. Tudom, mi jár a fejedben, de én teljesen bizonyos vagyok abban, hogy te vagy a lenyomatom. Tisztában vagyok azzal, hogy az eddig tapasztalt szabályok szerint ez nem történhetett volna meg, és bár fogalmam sincs hogyan és miként fordulhatott mégis elő, tudom, hogy így van. Nem vagyok hajlandó lemondani rólad még így sem, hogy tudatában vagyok, ez mivel jár. Az én érzelmeim tiszták és egy életre szólóak, ezért azt kérem, jól gondold át mit szeretnél, mielőtt választ adsz. – Sóhajom hallatán a visszafordíthatatlanul végleges szavaktól tartva, még mielőtt megszólalhattam volna közbevágott. – Ne mondj most semmit, gondolkozz néhány napig, s majd mikor biztos vagy magadban, húzd az ujjadra. Bármi lesz is a döntésed ígérem, el fogom azt fogadni anélkül, hogy megkérdezném a miértjét. – Kezét most az enyémre simítva rázárta ujjait a türkizzel kirakott dupla gyűrűre, mely mozdulatot visszafojtott lélegzettel követtem.
- Szeretlek – suttogtam remegő ajkakkal, s kezemben a jövő ígéretének jelképével nyakát átölelve szorítottam magamhoz.

~¤~

Nyugtalan éjszakám volt, álmomban minduntalan a Black ház falán lógó képek kísértettek. A reggeli teámat kortyolgatva gondolataimba merülve töprengtem amíg Jake készülődött, ám mikor megjelent, mosollyal az arcomon fogadtam. Ma egyedül indultam el, mivel Jacobnak sikerült megjavítani a Rovert, ám az iskola előtt félúton egy éles kanyarral lefordultam. Egy csendes helyet keresve, ahol tépelődésemben senki sem zavarhat meg arra a fennsíkra készültem, ahol Adammel jártam. A hely mélyen a Cullen család területén belül volt, így nem kellett attól tartanom, hogy bárki is arra téved a falkából. A csodálatos látvány fölé magasodó szikla szélére ülve számot vetettem a múlt eseményeivel, végiggondolva minden lehetőséget és elejtett mondatot, mielőtt meghoztam a határozatot. Lassan peregtek előttem a képek, a felhőtlenül boldogok éppúgy, mint a gyötrelmesek, melyek a szívemet szaggató fájdalommal együtt érkeztek. A filmszalag végén felálltam, s a szakadék szélén egyensúlyozva kezemet az ég felé tartva szétnyitottam ujjaimat. A tenyeremen nyugvó gyűrű szikrázva csillant fel a felhők közül kibukkanó nap fényében, majd mikor rögtön azután sötét árnyék vetült rá, elfogadva az ítéletet lehunytam a szemem. Döntöttem.


* a titkos szerelem virága


28 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm, döntött mi? Szegény Jack... Én is így döntenék. Tényleg elég torokszorítósra sikerült most ez, hihetetlen, hogy milyen jól bánsz a betűkkel, ráadásul iszonyat életszerűen írsz! Nem is nagyon tudok mást írni, kissé sokkolt a váratlan fordulat és a következő résztől meg egyenesen halálra vagyok rémülve, mert el kell mondania Jacknek. Viszont Bella szerintem nem így reagált volna, hanem fordítva, de tisztában vagyok vele, hogy ez a Te regényed, meg a Te Bellád. Várom a kövit természetesen és főleg az azt követő valamelyiket is, ami kirángatja főhőseinket (meg engem), a búskomorságukból. Puszi. T.J.Kriszta

P. Sawyer írta...

Szegény Claire....szegény Jake... ::SS: annyira sajnálom őket! Mekkora ki....ás már ez ....Bocsi h így elragadtattam magam....de kicsit kiakadtam..... Paul cuki volt, ahogy elment meglátogatni és virágot vitt neki....
Tudod akár hogyan is próbálom bemagyarázni magamnak azt hogy végül Jake nyeri el Claire szívét, egyre biztosabb vagyok ennek ellenkezőjéről!
Na mind1 ez is egy szomorú fejezet volt....remélem lassan hozol nekünk egy kis vidámságot is!
Siess a folytatással és ne légy nagyon kemény Jake-kel...
:)
szia Puszi

SamaraM írta...

Szia!
Hát csak annyit mondhatok, hogy ez a fejezet talán jobban megidított mint eddig bármelyik. És hogy őszinte legyek nem is egyszer olvasok végig egy-egy részt , mert egyszerűen nem bírom abbahagyni. Imádom. Magában a történetben is talán ez az az időszak amin nem lehet és nem is szabad csak úgy átsiklani, úgy mint ahogy néhány olvasót ismerek, mert azok ezt nem is képesek megérteni. Gyakran olvasom úgy, hogy közben zenét halggatok és ezzel is fokozom a történet hangulatát. Én maraha most épp az Evanescence- My Importal című száma alatt olvastam.Hát gondolom nem mondok újat azzal, hogy szinte a sírás küszöbén álltam..na jó szinte zokogtam..hát ja..
Na mind egy ..remélem Claire döntése nem fullad majd mégnagyobb tragédiákba. Nem akarlak sürgeti, vagy ilyesmi, de LÉCCI igyekezz a folytatásokkal.

By: Egyik legfanatikusabb olvasód: SamaraM

Rosalie írta...

Szia(:
meglepő egy fejezet...sajnálom Claire hogy megint elvetélt...nagyon várom a folytatást...most nem tudok mást irni mert még mindig a történet hatása alatt vagyok...várom a következőt(: de ha ahhoz nem irok majd egyszerre az nem azért lesz mert nem tetszik csak szombat hajnali 4kor megyünk nyaralni olaszokhoz...de ha ott lesz egy kis időm netezni és lesz frissed fent akkor majd elolvasom és irok hozzá(:
puszi,Rosalie

u.i.:ezelőtti nevem Rosalie14 csak levettem a 14et utána mert már nem annyi vagyok hanem egy évvel idősebb és nem akarom évente változtatni is meg egyszerűbb(:

Ági írta...

Szinte biztos voltam benne már egy ideje, hogy Claire teherbe fog esni, de hogy újra elvetél? Szegény Claire és szegény Jake. :( És most valahol megértem a döntést, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ezután.

demon írta...

szia szegény claire mi lesz a döntése remélem nem ugrik le gratula puszy
ui.:mikor lesz friss?

Sherryl írta...

Szia Claire!
Függő véget hagytál,bár szerintem egyértelmű h nem Jaket választja,vagyis nem húzza fel a gyűrűt.
Bella nagyon bunkó volt,egyszerűen nincs tekintettel Claire érzelmeire,meg nem tudom h esne neki ha elvetélne aztán azt kérnék h hagyja már ott akit szeret:S
Nah m1...
Paul nagyon rendes volt,bár nem sokat beszéltek,de akkor is:)
Már alig várom a kövit.
Siess vele,ahogy tudsz ;)
További szép éjszakát.
Puszi.
Anikó

Claire írta...

Szia Kriszta!
Megpróbálom elmagyarázni én miért éreztem azt, hogy Bellának így kell viselkednie: szóval többször igyekeztem hangsúlyozni, hogy a Hope a sorsszerűségre épül, ezért a szereplőknél nagyobb hatalmak mozgatják a szálakat, így az én logikám az volt, hogy mivel az eredeti történetben Nessie lesz Jake lenyomata, így Bella tudat alatt sem akarja Claire-t Jacob mellett tudni.:)
Örülök hogy tetszett, én azt gondolom eddig talán ez az egyik legjobban sikerült rész az érzelmek tekintetében. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat!:) Puszi, C.

Claire írta...

Szia Bee!
Sajnos azt kell mondanom, hogy a Hope nem az a felhőtlenül boldog történet, ebben nagyon komoly hangsúlyt fektettem az érzelmek széles skálájára. Nem akarok Jake-nek rosszat, ahogy Claire sem, hiszen épp az ő érdekében dönt úgy, ahogy.:) Puszi, és igyekszem;)

Claire írta...

Szia SamaraM!
Nagyon jól esik, hogy így érzel, mert a Hope-pal pontosan az a célom, hogy egy kicsit megálljunk a hétköznapok körforgásában, és szánjunk időt az érzelmekre.:) Egyébként nem Te vagy az első, aki azt nyilatkozta, hogy ez a fejezet fogta meg eddig a legjobban, én magam is úgy érzem, hogy eddig ez a legkifejezőbb.
Ezt a dalt én is imádom, nagyon szeretem az Evanescence dalszövegeit, a zenéjükkel együtt.
Igyekszem, igyekszem, csak muszáj volt a héten befejeznem egy pályázati novellát, amit nem akartam elkapkodni, ahogy az összes többit sem, nem akarom, hogy a minőség rovására menjen az időhiány.:$ Puszi, és nagyon köszönöm ezeket a szép szavakat!:)

Claire írta...

Szia Rosalie!
Őszintén örülök annak, hogy a történet magával ragadott, mert ez azt jelzi nekem, hogy sikerült átadnom a hangulatot.:) Nagyon kellemes nyaralást kívánok Neked, érezd jól magad!:)
Puszi,
C.

Claire írta...

Szia Ági!
Igen, sejthető volt.:) Én is kíváncsi leszek arra, hogy majd az ezt követő csavarokat is megérezted-e előre.:)

Claire írta...

Szia Demon!
Őszinte leszek, fogalmam sincs mikor tudok frisselni, de legkésőbb kedd este szeretnék.
Puszi

Claire írta...

Szia Anikó!
Igen, úgy tűnik a Bella és Claire közötti ellentét áthidalhatatlan, de ki tudja mit hoz még a jövő?:) Ehhez a részhez nem nagyon illett volna egy hosszasabb párbeszéd Paullal, de azt gondolom a találkozás hangulata azért sokat elárult.:)
Igyekszem, puszi, és jó éjt Neked is!:)

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett ,nagyon tekered a történet fonalát ,ha finoman akarom kifejezni magam ,most halvány lila gőzöm sincs hogy mi lesz a következők be tippem van ,de azt meg nem írom meg ,mert lehet hogy hülyeség ,na jól ősze hablatyoltam itt neked üdv Böbe

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Ez tényleg egy szomorú fejezet lett, tele érzelmekkel, de nagyon tetszett.
Nem gondoltam volna, hogy így lesz vége, a gyönyörű napjaiknak, borzasztóan sajnálom Claiere -t és Jake-t is.
Paul megint nagyon aranyos volt, szinte mindig előjön ilyenkor a dilemmám, kit is akarjak Claire-nek. Úgy gondolom, tudom mit fog válaszolni Jake-nek, de hát nálad sose lehet biztos az ember.
Szóval nagyon jól sikerült szomorú fejezet, kiváncsi vagyok, hogy lesz tovább.

Puszi: Judit

Claire írta...

Szia Böbe!
Ez aranyos volt, szerintem nem vagy ezzel egyedül, valószínűleg a többieknek is max. ködös sejtéseik vannak róla.:) Örülök, hogy tetszett a fejezet!:)

Claire írta...

Szia Judit!
Örülök hogy tetszett annak ellenére is, hogy ebben nem a vidámság került előtérbe.:) A választ szerintem többen sejtitek, viszont nem abban a formában fog megtörténni, ahogy azt gondoljátok.
Annyit mondhatok, hogy mindenki számára elég kemény lesz a 40. fejezet, készüljetek fel rá lelkileg!:$ Puszi

Rolowics írta...

ÓÓÓ te jó ég! CLAIRE! EZT NEM TEHETED! :'( annyira sajnálom, szegény Jake ebbe belefog pusztulni. az a kis ribi Bella... uhhh de gyűlölöm >.<... egyébként, más szemszögből nézve, vagyis pontosabban Claire szemszögéből nzéve... talán én is ezt tenném. Eddig nagyon sok jel arra utalt h ez kettejük között nem mehet... jaj mindjárt bőgök... :( annyira sajnálom Jake-et. Amikor írtad h nem lehet tőle gyereke... istenem azt hittem h összeesek :S mintha én lettem volna a helyében, ez borzalmas :'( hát nem is tudom mit írjak, várom a következő fejezetet, és mégsem! Várom, mert imádom a történetet, de nem várom, mert olyan dologk következik benne, amitől az én szívem is megszakad :'( Claire megríkadtál :'(:'( :) Am kiáló fejezet, gratulálok!

Claire írta...

Szia Rolo!
De aranyos vagy!:) Rögtön elszégyellem magam, amiért miattam szomorkodtál...:$ Viszont annak nagyon örülök, hogy ennyire tetszett Neked!:)
Azt gondolom, ez egy nehéz helyzet, amelynél nincs jó döntés, csak helyes út. Persze azon lehetne vitázni, ki mit tart annak.:)
Puszi, és köszönöm a gratulációt!:)

Névtelen írta...

Hello NŐ!!!!!!
Azthiszem visszatértem sajna nem volt netem és komit nem tudtam írni de olvasni olvastam!!
Huh hol kezdjem.Ez tökéletes fejezet lett Úgy érzem számomra.Ebbe minden benne volt.Dráma parodia bonyodalom és romantika.Azthiszem a következö fejiben igazán sajnálni fogom a kis Jákobot mert ha az lessz amire most gondolok akkor igazán szenvadni fog.De siess a kövivel és ha lehet elözetest is tegyél légyszi.Sok sok puszi Hanni*TEAM HOPE*

Névtelen írta...

Szia.

Én még Merengőn kezdtem el olvasni és nagyon tetszik :D Az a baj, hogy korábban nem jutott eszembe itt olvasni, csak akkor, amikor láttam, hogy írtad, hogy nem teszel fel több fejezetet, és ekkor vettem észre, hogy jé itt is tudom olvasni, sőt itt már sokkal több fejezet van fent :) Nagyon örülök, hogy csak Merengőn hagytad abba, mert nekem nagyon megtetszett ez a történet :D Nem sok mindent olvasok el, mert egy kicsit 'válogatós' vagyok, de ez tényleg nagyon tetszik. Nem sietsz el semmit, és mindent jól leírsz, úgy ahogy lenniük kell :D Mint a többiek én is nagyon várom a folytatást :D

Üdv.: Kami

Claire írta...

Szia Hanni!
Te elveszett bárány!:) Ilyet sem hallottam még tőled, hogy megsajnálod Jacobot.:D Örülök, hogy tetszett ez az összességében mélabús hangulatú fejezet, és azt gondolom a következővel sem lesz másképp. Előzetes most nincs, több okból sem, remélem nem neheztelsz meg rám ezért!:) Puszi

Claire írta...

Szia Kami!
Örülök, hogy rátaláltál a blogomra, annak pedig különösen, hogy a kényes ízlésed ellenére is szívesen olvasod a történetem.:) Közben folytatom a Merin is a feltöltést, mert Lilyana ajánlója után így éreztem helyesnek, de a blogon mindig előbb fog felkerülni a friss.:) Köszönöm, hogy írtál, és sietek a kövivel.;)

Niki B. írta...

Szia!

Szeretném azzal kezdeni, hogy egy kicsit kiakadtam mivel, most gépelem másodszorra a gondolataimat, mivel ez a szar fogta magát, és kitörölte az üzenetemet, mert túl hosszúnak találta, vagy mit tudom én, hogy mi baja volt:S! Ne haragudj, ha néhol kicsit összecsapottnak fog tünni, de 30 perces írásomat tüntette el ez a fosláda. Pedig annyira gyönyörű komment volt!:((
Tehát kezdem előről ez lesz vagy inkább lett volna a 2. szófosásom.:D
Nem ma olvastam, hanem még tegnap vagyis tegnapelőtt, de szeretek a részek olvasása után egy kicsit elmélkedni, és összeszedni a gondolataimat, hogy valami értelmes, és talán hasznosítható vélemény jusson el Hozzád!:D
A cím elég érdekesre sikerült, hiszen egyből nem tudtam, hogy mit takar, de az olvasás végére világossá vált, hogy ez a legtökéletesebb cím, hiszen az egész rész ide vezethető vissza, és sajnos a jövőre is nagy hatással lesz!:S
Ez a rész elég megrázóra sikeredett. Én azt hiszem, és remélem, hogy az olvasóid között nincs olyan aki megértené Claire mostani érzéseit. Persze együttérezni lehet, de az nem jelenti azt, hogy fel is lehetne ezt fogni.
Én nem értek egyet Billy szavaival! Nem hiszem, hogy ha valaki letér a neki szánt helyes útról, akkor is "visszaterelik" oda. Szerintem erre tökéletes ellenpélda a sok boldogtalan vagy egyedülálló ember, mivel én nem hiszem azt, hogy az Istenek azt szerették volna, hogy ők így éljék le az életüket.
Nagyon örültem neki, hogy tegnap, vagyis tegnapelőtt is tanultam valamit teljesen ingyen és bérmentve, és ezt csak Neked köszönhetem. Nekem fogalmam nem volt róla, hogy a gardénia a titkos szerelem virága, de én ezt elhiszem Neked, arra alapozva, hogy a Tőled megszokott formában csak a valóságnak megfelelő dolgokat állítasz!:DD
Ez tudom viccesen fog hangzani, de eszembe jutott a Valentin nap című filmből egy idézet, amivel én teljesen egyetértek, és tökéletesen passzol ide. Várj, most kénytelen vagyok ÚJRA megnézni, hogy pontos legyen az idézet:D "De amikor megkéred egy lány kezét, az a jó, ha gondolkodik rajta, vagy ha egyből tudja a választ!?" (56:00-nál kezdődik, nyugodtan leellenőrizheted:D) Tudom, hogy Clairenek nem könnyű, illetve nem tudom, igazából elképzelni sem egyszerű a helyzetét, de én ezzel a mondattal még ilyen helyzetben is egyetértek!!
Bella viselkedése elég érdekesre sikerült, bár én ezzel a sors kérdéssel nem értek egyet.Én egy elég sajátos nézetet alakítottam ki a sorsról, ha érdekel, és szeretnéd, akkor egyszer szívesen kifejtem!:D (Ezt a részt kellett újragépelnem, de remélem, hogy nem hagytam ki semmit.)

Niki B. írta...

Ezt szerencsére lementettem a gépre, szóval ezt sikerült megmentetenem, és megkímélni magamat a gépeléstől:D)
Most pedig szeretnék rátérni a történet "plusszaira". Kezdjük talán a képpel: én sajnos hiába nézegetem egyszerűen nem jövök rá, hogy mi van a kézben! Lehet, hogy hülye vagyok, hiszen az értelmes az lenne, ha egy gyűrű lenne, bár Nekem először valami kicsi és TÖRÉKENY gömb ugrott be, ami az ember életét, és boldogságát szimbolizálja. Bár lehet, hogy csak képzelődök!:D
És végül, de nem utolsó sorban, hanem inkább elsőben a szám. Érdekesnek tartom, hogy senki nem említette meg, de lehet, hogy én vagyok az egyetlen akire ekkora hatással volt. Egyszerűen ez a szám TÖKÉLETES lett, és annyira fantasztikusan kifejezi ennek a résznek a hangulatát, hogy az már szinte félelmetes! Az én életemben egy kicsit talán túlságosan is fontos szerepet játszik a zene, és ennek köszönhetően Rám nagyon nagy hatással volt. Bár azt sajnálom, hogy sehonnan nem tudom megszerválni!:SS (Őszintén szólva nem tudom, hogy létezik-e ilyen hangulatjel, ha nem, akkor mostantól igen, mert ez katasztrofális!!) Most azt is bevallom, hogy én mindig olvasás után hallgatom meg a számokat, mivel egyszerűen képtelen vagyok úgy olvasni, hogy közben zenét hallgatok. De ez a szám volt a tejszínhabos fagylalton a cseresznye. A tegnapi, vagyis tegnapelőtti :D estémre igen erősen rányomta a bélyeget, és rettenetes módon felerősítette ennek a résznek az érzelmi hangulatát! SZÓVAL EZ EGY TÖKÉLETES VÁLASZTÁS VOLT!!
Arra a kérdésre, hogy ezután mi lesz, képtelen vagyok válaszolni, és az igazat megvalva nem is igen merek. De majd minden kiderül vagy esetleg elképzelhető, hogy beborul!?:DD
Na azt hiszem, hogy most egy kicsit lehűtöm magamat, tudom, hogy azt mondtad, hogy (várj ezt is megnézem:D) "bátran erszd szabadjára magad", de elképzelhető, hogy most tényleg sok zagyvaságot összehordtam!:DD
Már majdnem kifelejtettem ,hogy habár megértem Claire döntését, de elképzelhetetlennek tartom, hogy egy hús-vér ember hasonló helyzetben így döntsön. Én úgy látom, és gondolom, hogy az ember túlságosan önző, és hiába szeret valakit tiszta szívből, a saját boldogságát képtelen feláldozni a másikért. Persze tudom, hogy most lehet azzal jönni, hogy így Claire se lenne igazán boldog, hogy nem tudja biztosítani a falka utánpótlását, de akkor is azzal az emberrel lenne, akit szeret, és aki őt is szereti!! Én pedig nem hiszem, hogy ezt bárki feláldozná! És most lehet elkezdeni a megkövezésemet!:DD
Szép, és forró (csak Téged idéztelek:D) hétvégét kívánok!
Puszy:
Niki

UI: Azt hiszem, hogy ez most egy kicsit tényleg hosszú lett, mivel nem engedi egybe betenni.:D Valami hasonló hosszú válasznak nagyon örülnék!:DD Na jó azt tudom, hogy ez egy kisebb fajta túlzás, amit én itt és most leműveltem.:DD

Claire írta...

Szia Niki!
Okulva az előzményekből, én most rögtön wordben írtam meg a választ, és borzasztómód értékelem, hogy nem kímélve időt és fáradtságot újra begépelted, mert én bizony nemcsak a hajamat téptem volna ki, ha elszáll mindaz, amit összeszedve a gondolataimat leírtam, hanem még a laptopot is kivágtam volna az ablakon.:D
Nyilván nem lehet mindenkinek egyforma a világnézete, de én hiszek a sorsszerűségben, és abban, ha két embernek dolga van egymással, akkor előbb-utóbb összefonódik az életük. Ennek némiképp homlok egyenes ellentéteként nem hiszek viszont az örökké tartó szerelemben, csak a szerelmes pillanatokban, éppen ezért egy lánykérés esetében csak akkor fogadnám el azt a gyűrűt, ha abban a percben minden szempontból biztosnak érezném magam, hogy mindennek ellenére azzal az emberrel akarom leélni az életemet. Szóval az én szemléletmódom meglehetősen sajátságos, végletekig szélsőséges és éppen ezért különc – aminek még számos összetevője van – ezt bátran felvállalom. Ráadásul itt nem néhány boldog évről van szó, hiszen a quileute alakváltó fiúk számára ugyebár a bevésődés életre szóló köteléket jelent, amit nem gondolom, hogy a pillanat hevében önző módon kellene véglegesíteni, de ez megint csak az én racionalista énem mondatja velem.:) Billy szavai hamarosan egész más értelmet fognak nyerni, remélem, akkor majd érthetővé válik, miért futnak össze újra az utak. Az „Istenek” pedig, mint ezt számos példa bizonyítja nem túl emocionálisak, gyakran hoznak olyan döntést, amelyet nehezünkre esik elfogadni, még inkább megérteni.

Claire írta...

Neten néztem utána, hogy az egyes virágok milyen jelentéssel bírnak, és mivel a gardéniának több helyen is megtaláltam ugyanezt az értelmezését, ráadásul ősszel is kapható virág, és nem utolsó sorban szerintem nagyon finom és légies, ezért bátran fel mertem használni a sztorimban.:) A képre, ha rákattintasz, ki tudod nagyítani, úgy talán jobban látszik, hogy egy gyűrű, aminek az egyikrésze türkiz (talán tűzzománc?) lapokkal van kirakva, a másik felébe pedig indián spirálmotívumok vannak bevésve. Sajnos nem találtam jobb fotót róla.
Örülök annak, hogy legalább Te felfigyeltél a zenére, mert én is úgy gondolom, hogy gyönyörű, és ehhez a részhez mind hangulatában, mind jelentésében – ahogy a cím is, amiben szintén egyetértettünk – tökéletesen passzol. Én egyszerűen imádom ezt a dalt, annak ellenére is, vagy talán épp ezért – mert a hasonlóan mélabús dalok sokkal jobban meg tudnak fogni -, hogy borzasztó szomorú. Nekem megvan mp3-ban, ha dobsz egy mailt a profilomban található email címre, szívesen elküldöm Neked.:)
Remélem nem hagytam ki semmit, és kellőképp hosszúra sikerültnek találod a választ, a sorsról alkotott kifejtős véleményed pedig természetesen érdekel, hátha meg tudsz róla győzni, hogy abszolút debil módon látom a dolgokat, és magamba szállok.:D
Sok-sok puszi ezért a kimerítő, és egyáltalán nem összeszedetlennek tűnő véleményért!:)

Megjegyzés küldése