2010. július 15., csütörtök

35. Egy új jövő kezdete



- Claire, ébresztő, térj magadhoz – szűrődött át tudatom ködfátyolán keresztül Paul aggodalmas hangja. – Jake nem halt meg, csak megsebesült a harcban. Hallod? Nincs semmi baj, rendbe fog jönni.
- Ez biztos? – suttogtam lassan feleszmélve.
- Igen, miután elájultál Emily visszahívott, mert nyugtalan volt a koppanás miatt, amit a vonal megszakadása előtt hallott.
- Indulnunk kell – ültem fel még mindig kóvályogva. – Minél előbb Jake mellett akarok lenni.
Szótlanul bólintott, majd miután pillanatok alatt összeszedelőzködtünk, még írtam anyámnak néhány sort, melyben tudattam vele, hogy visszautaztam Forksba. A papírt a hallban álló szekrénykén hagyva sietősen távoztunk. A hazaút végig gondterhelt szótlansággal telt, mindketten gondolatainkba merülten süllyedtünk bele a repülőgép kényelmes üléseibe. A nyomott hangulat az autóban ülve sem oldódott fel, melyet ezúttal én vezettem őrült tempóban. Hatalmasat fékezve álltam meg a Black ház előtt, majd a kocsiajtót feltépve a bejárat felé rohantam. Kopognom sem kellett, máris nyílt az ajtó, Billy aggodalmas arcára vetítve a halovány napsugarakat.
- Hol van Jake? – kérdeztem futólag megölelve, de közben már a szobája felé tartottam.
Az ajtón berobbanva egy pillanatra megdermedtem a látványtól, míg végül tombolni készülő dühömet alig fékezve rivalltam a Jake ágyán ülő Bellára.
- Takarodj innen, és többet be ne merd tenni a lábad, amíg én itt vagyok!
Szótlanul felállt, miközben rám tekintve egy percig tétovázott, majd a szinte hangtalanul elsuttogott sajnálkozást követően kiment a szobából. Jake ágya mellé lerogyva könnyekkel a szememben simítottam végig izzadt arcán, azután reszketeg ujjaimmal kisimítva a homlokába hulló tincseket, lágy csókot leheltem a fájdalomtól összeszaladt ráncokra.
- Istenem, mennyire hiányoztál – suttogta elhaló hangon, mire a szemeimben gyülekező cseppek immár megállíthatatlanul folytak végig az arcomon. – Ne sírj, kedves, ígérem, hamar rendbe jövök – nyomta kiszáradt ajkát a bőrömre, lecsókolva a sós könnyeket. Tekintetét az ajtó felé kapta, ahol végignézve a bensőséges jelenetet Paul állt, aki most megköszörülve torkát színtelen hangon megszólalt.
- Visszahoztam neked épen és érintetlenül.
- Köszönöm, testvér – felelte hálásan Jake. A két barna szempár egy percre összekapcsolódott, végül Paul elfordulva magunkra hagyott.
- Mi történt veled? – kérdeztem a feltoluló érzelmektől elvékonyodott hangon.
- Leah önfejűségének köszönhetően szorult helyzetbe került a harcban, ezért a segítségére siettem, de nem voltam elég óvatos, ezért sikerült egy vérszívónak összeroppantania a bordáimat. Szerencsére még mielőtt végképp kiszorította volna belőlem a szuszt, a többiek leszedték rólam.
Végigpillantva sérült, elgyötört testén fellobbant bennem a harag. Ebben a pillanatban gyűlöltem Leaht, Bellát, de még Edwardot is, aki erre az egészre rávette Jake-et. Úgy éreztem, sosem bocsátom meg magamnak, amiért engedtem a kérésnek, és nem ragaszkodtam ahhoz, hogy ő kísérjen haza, hiszen ha a sarkamra állok, mindez elkerülhető lett volna.
- Ígérj meg nekem valamit – kértem csendesen, majd kérdő pillantására folytattam – Soha többet ne küldj el engem! Itt akarok lenni melletted, bármi is történjen. – Szavaimat tétova csend követte, azután beleegyezően bólintott.
- Tudod mi volt a legrosszabb? – nézett fátyolos tekintetével mélyen az enyémbe. – A testemet kínzó fájdalom eltörpült amellett, amit akkor éreztem, amikor a vérszopó szorításában átfutott rajtam a gondolat, hogy soha többé nem láthatlak.
- Szeretlek, Jake – zokogtam fel a megindító vallomásra válaszul, majd látva a kimerültségtől már-már lecsukódó pillákat, ajkaira futó csókot nyomva folytattam – Pihenned kell, aludj, kérlek.
Amikor szuszogása egyenletessé vált, óvatosan felemelkedtem, s halkan kifelé osontam. A nyitott ajtónál majdnem beleütköztem Billy tolószékébe, aki úgy tűnt, egy ideje minket figyelt. Érkezésemkor hátrébb gurulva adott szabad utat a konyha felé, ahova egy tiszta kendőért indultam, hogy megnedvesítve Jake lázas homlokára szorítsam.
- Tényleg nagyon szereted a fiamat, igaz? – nézett rám fürkészőn.
- Az életemnél is jobban – álltam a tekintetét, mire elégedetten bólintott.
Miután megtaláltam, amit kerestem, a kis edénybe hideg vizet csorgatva visszatértem Jake mellé, ahol időnként cserélgetve a nedves kendőt igyekeztem valamelyest lehűteni forró homlokát. Jacob átaludta nem csak a napot, hanem az éjszakát is, én pedig végig mellette maradtam, csak azokra a rövid percekre hagyva magára, amikre feltétlenül szükséges volt. Reggelre valamivel jobban lett. Az izzadás megszűnt, s mikor felnyitotta a szemét, láz helyett immár örömtől csillogott.
- Hogy vagy? – mosolyogtam rá a kialvatlanságtól bágyadtan.
- Most hogy már itt vagy, sokkal jobban – villantotta fel hófehér fogait.
- Hozok valami reggelit – simítottam végig lágyan az arcán.
- Maradj még, nem vagyok éhes – kérte halkan, oldalra billentett fejével fogságba ejtve kezemet.
- Muszáj enned valamit, és folyadékra is szükséged van – feleltem határozottan, mire igazamat belátva elengedett.
A konyhában tanácstalanul nyitogatni kezdtem az ajtókat, serpenyő után kutatva az omletthez, amit készíteni akartam, amikor felzendült mögöttem Billy hangja.
- Alul balra találod az edényeket, és jobbra fent a tányérokat, poharakat.
- Köszönöm – fordultam meg hirtelen. – Neked is készíthetek?
Bólintására találomra elkezdtem felütni a tojásokat. Nem volt sok tapasztalatom Billy étvágyáról, és várható volt, hogy jelen állapotában Jake sem fogja hozni a formáját. A hatodiknál jártam, amikor a fáradtságtól tompa mozdulatból kicsúszott egy, hogy a padlóra érve loccsanjon szét.
- Pihenned kéne – jegyezte meg az ügyetlenkedésemet figyelemmel kísérő Billy, mire megráztam a fejem.
- Majd később.
Gyorsan feltakarítottam a tojás maradványait, azután folytattam a reggeli elkészítését. Közben leforráztam a gyógyfüveket is, amiket Billy a konyhapultra készített, így néhány perc múlva már megpakolt tálcával térhettem vissza Jake-hez. Óvatosan megemelve a fejét alácsúsztattam még egy megtömött párnát, azután etetni kezdtem, mint egy gyereket.
- Úgy érzem magam, mint egy béna öregember – húzta el a száját közben.
- Félig-meddig az is vagy – nevettem el magam a grimaszán.
- Utálom, hogy ilyen magatehetetlen vagyok, és neked kell kiszolgálnod, mint egy csecsemőt – komorodott el egy percre szégyenkezve.
- Jake, ez természetes. Te is megtennéd értem, nem? – mosolyogtam rá, mire végre befejezte a morgolódást.
- Mi ez a borzalom? – fanyalgott kis idő múlva, amikor a teával itattam.
- Fogalmam sincs, de rettenetes szaga van – facsarodott el az orrom, amikor beleszagoltam.
- Idd meg fiam, ősi indián gyógyfüvek, segíteni fognak – gurult be a szobába Billy a tolószékével.
Helyet csinálva Jacob mellett odébb toltam a széket, amin mindeddig ültem, azután kivittem a konyhába a reggeli maradékát, hogy egy kicsit kettesben maradhassanak. Később szállingózni kezdtek a fiúk, még Sam is benézett Emilyvel, aki nagyon figyelmesen ebédet hozott nekünk.
- Billy szólt, hogy egy szemernyit sem aludtál, gondoltam legalább a főzés terhét leveszem a válladról – ölelt meg kedvesen, majd az ajtó felé nézve hirtelen megmerevedett.
Amikor odakapva a tekintetem megláttam Leaht, egy pillanatra le kellett hunynom a szemem, hogy nyugalmat erőltessek magamra, de az arcomon megránduló izom leleplezte a bennem dúló indulatot. Láttam, hogy tétován szóra nyitja a száját, ám az íriszemen tükröződő fellobbanó harag megakasztotta a kimondani készült szavakat. Amikor mögé nézve tekintetemmel Pault kerestem – ő volt az egyetlen, aki még nem érkezett meg – olvasva gondolataimban összeszűkült szemekkel méregetett, majd elhaladva mellettem a fülembe sziszegte:
- Hiába várod, nem fog eljönni, mert látni sem akar.
Érzékelve az arcomon átsuhanó felhőt gúnyos vigyorral az ajkán sietett tovább Jake szobája felé. Egy perccel ezelőtt a viselkedéséért legszívesebben megfojtottam volna, de most csak a szavai nyomán keletkezett tompa ürességet éreztem. Tudtam, hogy ez be fog következni, hiszen Paul figyelmeztetett rá, mégis mellbevágó volt ezt épp Leah szájából hallani. Em látta rajtam, hogy valami nem stimmel, mert mellém lépve karon ragadott, azután szinte kirángatott a házból. Amikor elég messze kerültünk ahhoz, hogy a többiek ne hallhassák meg miről esik szó, fürkészve nézett a szemembe.
- Mi történt, amíg távol voltatok? Még sosem láttam Pault ilyen feldúltnak.
- Semmi… – hallgattam el a történteket szemlesütve, majd kisvártatva hozzátettem – Semmi olyasmi, amire gondolsz.
- Túl közel kerültetek egymáshoz. Sejtettem, hogy nem lesz jó ötlet, ha ő kísér haza, és ezt Sam is jól tudta. Képtelen vagyok megérteni Jacob miért ragaszkodott hozzá mégis annyira – ingatta a fejét elgondolkodva.
- Emily, ennek az egésznek már nincs jelentősége, hiszen itt vagyok Jake mellett.
- Számodra talán nincs – mondta halkan, de látva elhomályosodó tekintetemet nem folytatta tovább. – Menj vissza Jacobhoz, szüksége van rád.
Visszaérve a szobához megálltam az ajtóban, s hátamat nekivetve a keretnek mosolyogva figyeltem a fiúk viccelődéseit, amivel a beteg fiút próbálták felvidítani. Megérezve jelenlétemet felém nézett, mire a többiek érzékelve a köztünk lévő vibrálást búcsúzkodni kezdtek. Amikor újra kettesben maradtunk le akartam térdelni az ágya mellé, de óvatosan fészkelődve helyet csinált maga mellett. Vigyázva minden mozdulatra, nehogy véletlenül megnyomjam sérült testét bekúsztam a fal és a közte lévő szűk helyre, majd megérezve a pólusaiból áradó meleget, elégedetten felsóhajtottam.
- Aludj kicsit – suttogta látva a szemem alatt sötétlő karikákat, azután huncut vigyorral gyorsan hozzátette -, de előbb adj egy csókot.
- Akár százat is – mosolyogtam vissza rá. Mikor ajkaink összetapadtak felnyögött, ezért azt gondolván, hogy véletlenül megnyomtam fájó csontjait, ijedten hátrahúzódtam.
- Semmi baj – csillant fel a szeme – csak meglódult a fantáziám.
- Elképesztő vagy, Jake! – nevettem el magam. – Úgy fekszel itt, mint egy múmia, de már azon jár az eszed, hogyan folytatódhatna a csók.
- Hé, te csábítottál a rosszra, viseld a következményeit – vágott vissza incselkedve. – A medve sem fogja beérni egy csepp mézzel, amíg az egész bödönt el nem nyalogatta.
- Ó, Jézus! Mit szabadítottam a világra! – emeltem égnek a tekintetemet színpadiasan.
- Ne legyél álszent, nem bánod te ezt annyira – kacsintott rám provokatívan.
- Nyughass, és bírjál magaddal, ha nem akarsz még jó ideig bepólyálva vegetálni – pirítottam rá komolynak szánt arccal, de fintorát látva kirobbant belőlem a nevetés.
- Oké, oké igyekszem visszafogni magam – fanyalgott lemondóan, mire kapott még egy gyors, engesztelő csókot.
Hirtelen elemi erővel tört rám a fáradtság, lehervasztva az ajkamon játszó mosolyt. Elnehezedett szemhéjakkal dőltem a párnára Jake mellé, miközben azon aggódtam, ha elalszom, vajon ki fogja majd behozni neki a hamarosan időszerű ebédet.
- Pihenj csak, elleszünk addig apámmal – suttogta a gondolataimban olvasva. Nem kellett kétszer mondani, immár megnyugodva engedtem a csábító álomnak, mely azonnal rám talált.

Már szürkülni kezdett, amikor magamhoz tértem, de mintha csak perceket aludtam volna át, a rám telepedett fásultság továbbra sem akart szűnni. Időközben Jake is elszunyókált, ezért bár minden tagom zsibbadtan bizseregve üvöltött egy kis mozgás után, moccanni sem mertem. Rövidesen felébredt, így egy röpke mosolyt küldve felé megkönnyebbült sóhajjal kúsztam ki mellőle, hogy végre megindulhasson a vérkeringés elgyötört végtagjaimban.
- Hogy érzed magad? – simítottam végig szelíden homlokán a láz nyomait kutatva, de csak a szokásos hőmérsékletet sugározta.
- Már alig fáj, viszont farkaséhes vagyok – jegyezte meg sokatmondóan.
- Rögtön hozok vacsorát – kaptam észbe, hogy jó ideje nem evett.
Miután megmelegítve az Emilytől kapott ebédet kitálaltam Billynek és Jake-nek, Sam társaságában újra benéztek a fiúk, így amíg a beteget szórakoztatták, végre magam is ettem néhány falatot.
- Menj haza éjszakára, itt nem tudod kipihenni magad. A fiam ágya szűkös kettőtöknek – nézett rám Billy gondterhelten, azután látva tétovázásomat tovább győzködött – Már egészen jól van, majd reggel visszajössz.
- Rendben – egyeztem bele kelletlenül, pedig tudtam, hogy igaza van.
- Jake – álltam meg az ajtóban, mire minden tekintet felém fordult. – Hazamegyek éjszakára, de reggel újra itt leszek.
- Oké, talán kibírom addig – fanyalgott az ötleten. - De csak akkor, ha mielőtt elmész, még kapok egy jó éjt csókot.
- Haver, neked megártott a láz. Rosszabb vagy, mint egy szerelmes tini lány – imitált hányingert Jared a többiek felharsanó röhögésétől kísérve.
- Ha felgyógyulok, ezért kapni fogsz! – morogta Jacob az orra alatt a piszkálódástól elpirulva. – Esetleg kihúzhatnátok, amíg elbúcsúzunk – nézett végig jelentőségteljesen a társaságon.
- Maradjatok, már megyek is – vágtam közbe, azután egy futó csókot lehelve ezúttal az arcára, kifelé indultam. – Akkor holnap – szóltam még vissza az ajtóból.
- Várj! – kiáltott utánam, majd Samre nézve folytatta – Valakinek vele kell mennie.
- Majd én! – ajánlkozott rögtön Seth, mire elmosolyodtam. Kedveltem a kölyköt. Mivel nem volt testvérem, az öcsémet láttam benne.
- Seth, neked otthon a helyed, holnap iskola – hűtötte le lelkesedését az alfa, ezt követően egy jelentőségteljes pillantást vetve Jake-re, folytatta – Különben sem lesz rá szükség.
Vártam, hogy Jacob tiltakozni fog, ám egy perc töprengés után átsuhant az arcán a felismerés, és beleegyezően bólintott.
- Akkor holnap – köszöntem el az előbbi jeleneten töprengve.

Otthon meglepődve tapasztaltam, hogy a szanaszét hagyott hálószobát valaki kitakarította, amíg távol voltam. A hívogató ágyra tekintve legszívesebben azonnal ledőltem volna, de ehelyett lemondó sóhajjal a fürdőszoba felé vettem az irányt. Egy gyors zuhanyozás után immár felüdülve léptem újra a hálóba, hogy az ablakot egy röpke szellőztetésre kinyitva, közben belebújjak a pizsamámba. Amikor végezve az esti teendőkkel becsukni készültem az üvegtáblákat, valami megmagyarázhatatlan késztetést éreztem, hogy az erdő sávja felé tekintsek. A sűrűből két izzó pont meredt felém, és egy pillanatra esküdni mertem volna rá, hogy a holdfény egy szürke bundáról verődött vissza, de amikor újra kibukkant a tájat sötétségbe borító felhő mögül a jegesen tündöklő égitest, már csak a fák fekete sziluettjét láttam. Csak képzelődöm – ráztam meg a fejem lefekvéshez készülődve, ám a szívem még jó ideig dübörögve pumpálta ereimbe a vért.

~¤~

A mély alvásból reggel a telefon sürgető csörgésére ébredtem. Szemeim azonnal kipattantak, és ijedten kaptam a mobilért arra gondolva, hogy Jake lett rosszabbul, ám egy ismeretlen szám látszott a kijelzőn.
- Szépségem, ugye tudod, hogy a bugris barátod ezt nem ússza meg szárazon? Persze nyilván tisztában vagy vele, különben nem utaztál volna el olyan sietősen – ismertem fel Patrick kellemetlen hangját, aki most gúnyosan felkacagott. – Ugyan apád felajánlotta, hogy fizeti a felmerülő költségeket, amit természetesen elfogadok, de nem érem be ennyivel.
- Mit akarsz tenni? – kérdeztem lélegzetvisszafojtva.
- Úgy döntöttem feljelentést teszek.
- Magát a balesetet – nevezzük így –, amit mellesleg jól hallhatóan te provokáltál ki, senki sem látta, nem lesz könnyű bizonyítanod – feleltem valamivel határozottabban.
- Megvannak a módszereim, ahogy a megfelelő kapcsolataim is ahhoz, hogy az ügy számomra kedvezően záruljon, de esetleg meggondolhatom magam – fejezte be a mondatot sokat sejtető hangsúllyal, amitől borzongás futott végig a gerincemen.
- Mit akarsz?- húztam össze gyanakvóan a szemöldökömet.
- Amennyiben úgy döntesz, hogy meghálálod a szívességet, hajlandó vagyok elfelejteni az incidenst – bökte ki aljas feltételeit.
- Felejtsd el, te disznó! – sziszegtem bele a telefonba felháborodottan.
- Ahogy akarod – sóhajtott fel színpadiasan, ám mielőtt bonthatta volna a vonalat, valami eszembe jutott.
- Várj! Hogy is hívják az újdonsült menyasszonyodat? Sylvia Donovan, igaz? Az apja igen befolyásos ember, aki nyilván a legjobbat szánja a lányának. Mit gondolsz, értékelné, ha elmesélném neki a mi kis sztorinkat? – vetettem be az utolsó kártyámat ajkamon gonosz mosollyal. – Hm, azt hiszem, Sylvia sem örülne túlzottan, ha beavatnám a kis piszkos dolgaidba.
- Nem tennéd meg, annál jobb nevelést kaptál. Ez olyan közönséges húzás lenne – tartotta vissza a levegőt, de hangjából hallatszott, hogy ő maga is kételkedik ebben.
- Pontosan, ahogy a tied is, így kénytelen vagyok a te harcmodorod szerint játszani – erősítettem meg az iménti szavakat gúnyosan.
- Rafinált egy szuka vagy, de ezúttal nálad a meccslabda - egyezett bele ingerülten, mire elégedetten tettem le a telefont.

A Black házhoz érkezve meglepetten tapasztaltam, hogy Jake nincs egyedül – épp Carlisle vizsgálta, amikor megérkeztem. Jóindulatú arcát bámulva egy pillanatra átsuhant rajtam a bűntudat, amiért olyan hevesen viselkedtem Bellával, aminek hangot is adtam.
- Ne emészd magad ezért, természetes, hogy így éreztél – fogadta a bocsánatkérést kedvesen, mikor végzett a vizsgálattal. – Sajnálom, hogy bele kellett rángatnunk Jacobot.
- Lényeg, hogy már jól van, ugye? – kérdeztem reménykedve.
- Mi az, hogy! Holnapra kutya bajom – heveskedett Jake, mire immár mosolyogva vetettem egy kérdő pillantást az orvos felé.
- Holnap lekerülhet a kötés, addigra tökéletesen összeforrnak a csontok, de azért egy-két napig még mellőznie kell az átváltozást – erősítette meg Jacob kijelentését.
- Köszönöm, Carlisle – szorítottam meg a kezét hálásan.
- Nincs mit megköszönnöd, tartoztam ennyivel. Ráadásul ez a hivatásom – felelte szelíden, azután távozott.
- Mit csinálsz, Jake? – fordultam meg hirtelen a nyikorgó hangra.
- Láthatod, felkelek – vigyorgott rám óvatosan feltápászkodva. – Hallottad mit mondott a doki, jól vagyok.
- Carlisle azt mondta holnap lekerülhet a kötés, és nem azt, hogy ma már vagánykodhatsz – pirítottam rá szemrehányóan, de rám se hederített.
- Képtelen vagyok még egy napot ágyban fekve tölteni – dohogott makacsul, mire bosszúsan legyintettem egyet. – Gyere, sétáljunk egyet, jól fog esni a friss levegő.
Ebben igazat kellett adnom neki, így hát ellenkezés nélkül követtem a ház elé, ahol derekát átkarolva lépkedtem mellette. Kezemet félig a nadrágba csúsztatva simogattam a hátát szabad hüvelykujjammal, mire megállt, s fejét lehunyt szemekkel az égboltra emelve felsóhajtott.
- Hm, ez nagyon kellemes. – Mosolyogva néztem élvezkedő arckifejezését, amikor vonásai hirtelen elkomorodtak, majd szembefordulva velem mélyen a szemembe nézett. – Szeretnélek megkérni valamire – kezdett bele óvatosan a mondandójába.
Megszeppenten néztem vissza rá, miközben fejemben száguldoztak a gondolatok, hogy vajon mi fog következni, végül vonakodva bólintottam.
- Azt szeretném, ha hozzánk költöznél – nyögte ki végül feszült várakozással.
- Jake, nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne – próbáltam diplomatikusan fogalmazni, mivel kérése teljesen váratlanul ért. – Túl korai még, nem gondolod?
- Nézd, nem akarok rád telepedni, de Adam még játszmában van, erről nem szabad elfeledkeznünk. Éppen ezért az lenne a legegyszerűbb, ha együtt élnénk, így nem lenne gond a felügyeleted. Persze lakhatnánk nálad is, ha csak kettőnkről lenne szó, de apámat nem hagyhatom magára – sötétedett el a tekintete.
- Jake, nálatok el sem férnénk, hiszen a szobád olyan kicsi, hogy egy nagyobb ágy mellett már meg sem lehetne moccanni – próbáltam hárítani, mert bár kedveltem Billyt, eszem ágában sem volt La Pushba költözni. – Viszont van egy javaslatom – mosolyodtam el halványan, látva mennyire rosszul estek neki iménti szavaim. – Marad minden a régiben, azzal a különbséggel, hogy nálam töltöd az éjszakákat. Napközben úgyi tanítani fogok, ott nem fenyeget veszély, utána pedig csinálhatunk közös programot, és Billyre is szívesen főzök.
- Legyen akkor így – egyezett bele kelletlenül -, de még mindig azt mondom, hogy La Pushban nagyobb biztonságban lennél. Nincs az a vámpír, aki idemerészkedik.
- Jake, nem zárhatsz börtönbe csak azért, hogy megvédj – komorodtam el. – Nem tölthetek félelemben minden egyes napot, és azt sem akarom, hogy te folyamatosan ezért aggódj. Szeretném végre gondtalanul élvezni az együtt töltött időt.
- Rendben van – mosolyodott el, majd egy csókkal igyekezett jobb kedvre deríteni. Amikor megéreztem forró ajkait az enyémeken, egy szempillantás alatt elillantak a nyomasztó gondolatok, és egyszeriben boldog várakozással néztem az imént felvázolt közös jövőnk elébe, melyben immár vele fogok osztozni hajlékomon.


21 megjegyzés:

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Ez megint nagyon jól sikerült. Örülök, hogy Jake - nek nincs komolyabb baja, de Pault továbbra is sajnálom. Kiváncsi leszek az együtt élésükre, és, remélem Patrick végleg feladta a zaklatást.
Várom a következőt, csak így tovább.

Szia: Judit

kLk írta...

Szia!
ez fantasztikus rész volt!:)
nekem annyira tetszik Paul karaktere,ahogy óvja Claire-t..nagyon sajnálom szegényt.
tetszett Claire reagálása Bellára..meg az egész nővérkés dolog!:D
jó volt h JAkekkel minden rendben lesz:)
na meg a telohivás xD

szuper volt!:)
várom a folytatást!
puszi,Kinga

Claire írta...

Szia Judit!
Ez egy kicsit nyugisabb fejezet volt, ilyen is kell néha, ennek ellenére örülök, hogy tetszett. Annyit megsúgok, hogy az az együttlét nem lesz ám olyan felhőtlen. Köszönöm, hogy írtál!:)

Claire írta...

Szia Kinga!
Nos igen, Claire-nek nem a szíve csücske Bella. Jake-nek kijárt egy kis kényeztetés, Pault pedig hidd el, én is sajnálom, de muszáj hitelesen megírnom ezt a szerelmi háromszöget.:$
Örülök, hogy tetszett, és köszi, hogy írtál!:)

Unknown írta...

Sziia Claire:))

Háát nem ez a kedvenc részem... az már biztos *duzzog*
Jól sejtetted, valamilyen szinten reménykedtem abban, hogy Jakenek valami komolyabb baja esett... jó tudom, ez gonosz volt... de mentségemre legyen, hogy nagyon szép idézetet találtam a sírkőre... :D
De ettől függetlenül fantasztikus rész lett:))
Mint minden résznél leírtam, most is lefogom, hogy sajnálom Pault :/ de reménykedem abban, hogy még legalább ennyi fejezet lesz, és ezáltal még összejönnek Paulék:P
Viszont Claire tényleg nagyon-nagyon szeretheti Jake-et...:) ezért ha esetleg Jacob és Claire jönnek össze, sem fogok tombolni... csak egy icipicit:D
Valahogy sejtettem, hogy Patrick vergődni fog még:Á gondolom, hallani is fogunk még róla... nem ennyi volt belőle... bár azért örülnék neki :D
Jared beszólását imádtam:P de nem csak azért mert Jacobnak szólt, hanem azért is mert vicces volt... de java részt azért, mert Jakenek szólt:D
A kedvenc részem innen, az mikor a lány aludni ment, és Paul figyelte őt az erdőből:) Tényleg nagyszerű lenne, ha létezne egy ilyen férfi... :/

Unknown írta...

Bár a moziban mögöttem ült két lány, az egyiknek az volt a pólójára írva, hogy "Mindenkinek megvan a saját maga Edward Cullenje" a másiknak ugyan ez, csak persze Jacobosba...
Valakinek biztos van Paulosba is:P Ha meg nincs, majd nekem lesz xD és a Breaking Dawnt már abban nézem meg... :D
Nem tetszik nekem ez a ne költözzünk, hanem töltsd nálam az estéket dolog... bááár még mindig jobb mintha költözött volna Claire... bár ha más szemszögből nézzük, az is lehetett volna pozitív dolog számomra:D
mert ha odaköltözik, akkor többet látja Pault:P de viszont ha költözik, akkor Jake annyi szabad teret ad, még elvégzi az emberi teendőit...:Á
Leah, mint mindig, paraszt volt... nemértem... most neki végülis tetszik Paul?? vagy miért ilyen?? mert ugye az erdős dolognál is ő ment a srác után... most meg ő mondja, hogy Paul látni se akar:Á jhajj remélem lesz valami baja... szegény Clairenek így is nehéz... nem még Leah beszólásaival élni... :D
És most térjünk Bellusra... :D Elég keményen megmondta neki a lány, hogy jobb lenne, ha többé nem látná Jake közelében... szerintem innentől kezdve Edi fiúnak sem lesz a szíve csücske Claire, mert így beszélt élete szerelmével :Á
Mondjuk ugye előbb utóbb Bellából vámpír lesz... tök jó lenne, ha Claire is az lenne, és így ha Jakekel ha Paullal, de sokáig élhetne... sőt... az örökké valóságig... mert ugye a farkas fiúk nem öregednek vámpírok közelében...
De az is érdekes végkimenetel lenne, ha Jake a férje, Paul a szeretője lenne a lánynak...
Vagy jön egy harmadik srác, és Claire őt fogja szeretni... bár ez az utolsó két gondolat, elég hülyén hangzik leírva xD pedig gondolatban egész jónak tűnt:P
Már nagyon nagyon késő van, ilyenkor nem bírok úgy gondolkozni... vagy nem tudok ép mondatokat összehozni, vagy pedig annyi hülyeséget tudok leírni, hogy mikor másnap reggel elolvasom, nekem fáj... xD :D
Tehát összegezve a komim: Sajnálom Pault... mint mindig... :D Patrick megérdemelte, sőt még azt is megérdemelné, ha Claire tényleg elmondaná azokat a bizonyos piszkos dolgokat a srácról... Billyt imádom, annyira félti egyszem fiát:)) Jaket továbbra sem szeretem annyira... de nem teszek kijelentéseket inkább, mert ha Paul bunkózni fog, akkor lehet Jake lesz a nyerő:)
várom a folytatást, mint mindig, ügyes vagy!!
millió puszii, Mesii:)

u.i: Nem tudom miért nem engedte egybe, hiszen most nem lett olyan hosszú... :/

Sherryl írta...

Szia Claire!
Nagyon jó feji volt,bár sajnálom Pault,de azért kivi vok Jake mit szól ha megtudja mik voltak "otthon" Paul és Claire között ;)
Tudom kicsit gonosz vok,de azért így lenne fair:)
Jake hozta a formáját mint mindig,és azért így annyira nem is foglalkoztam Paullal. Fogalmam sincs kit fog választani végül,de az tény h nehéz dolga lesz...
Patrick egy görény,remélem azért a végén jól megkapja a magáét,nem értem Claire szülei miért segítették ki,mikor anno úgy elbánt a lányukkal,bár lehet nem tudják és az még lehet egy jó kis fordulat ;)

Nah jó befejezem,mert még a másikat is el szeretném olvasni:D
További szép napot és sok sikert a kövi fejihez.
Puszi.
Anikó

Névtelen írta...

Szia Claire!

Csak az előttem szólókat tudom ismételni: szuper lett, mint mindig.
Tényleg nyugisabb lett, mint az előzőek, de azért feszültségektől nem mentes. Gondolom, Sam azért nem engedte Seth-et, hogy elkísérje Claire-t, mert tudta, Paul úgyis ott van - valahol az erdőben -, hogy vigyázzon a lányra.
És rettentő kíváncsi vagyok Emily be nem fejezett mondatára, amikor Claire-vel beszélt, valamint arra, volt-e, van-e, lesz-e jelentősége annak, hogy Jake ennyire ragaszkodott ahhoz, hogy Paul kísérje el a lányt haza, a szülői házba. Persze nyilván lesz - legalábbis remélem, hiszen "Hajrá Paul!" - mert ugye történt egysmás a fiatalok között, ami nem lehet, hogy ne befolyásolja a továbbiakat, de Jake szemszögéből, hogy miért gondolta úgy, mindenképpen Paulnak kell a lánnyal tartania. Kicsit már belezavarodtam. Remélem, azért lehet érteni a kérdést. :-)))
Kellemes hétvégét, és repesve várom a folytatást!

Üdv: G.

P. Sawyer írta...

Szia Claire!
Huhh meg kell mondjam hogy az előző fejezetnél érzett aggodalom után, imádtam ezt a fejezetet. Viszont Pault nagyon sajnáltam...szegény biztos nagyon rossz lehet neki...de mégis kedves volt tőle hogy nm akadékoskodott mikor Claire azonnal haza akart menni Jake-hez. Jake-ket én is szívesen ápolgattam volna :)
Remélem minnél hamarabb hozod a frisst
szia

Tems írta...

Szia Claire!

Túl sok mindent, újat már én sem tudok hozzáfűzni a fejezethez, az előttem szólók szinte mindent elmondtak. :)
Nagyon jól sikerült fejezet lett, nyugalmas, de ugyanakkor a háttérben pörögnek az események, pl. Paul viselkedése. Egyre jobban az motoszkál a fejemben,hogy Leah mi halálért van annyira ráizgulva, hogy Claire-t érdekli Paul sorsa? :S Legszívesebben leütöttem volna. Jake-nek rendkívül aranyos volt az a megmozdulása, amikor csókolóztak és pajzán gondolatok suhantak át a fején. Igazi kamasz viselkedés, szerintem. :D
Paul esetében az az érzésem, hogy valami nagyon váratlan dologgal fogsz előrukkolni.

Woni írta...

Szia!
Nagyon jó fejezet volt :) Jó hogy Jake nem halt meg :D
Bár az utóbbi időben Paul szimpatikusabb lett nekem :) Bocsi de már nem tudok mit írni, a többiek tényleg mindent kifejtegettek :)
Woni

Wixi írta...

jajj, most meg foglak lepni: ez a fejezet is nagyon jó lett, imádom :D (marha meglepő volt, mi? xD) azt vettem észre, h a végén amit Claire mond Jake-nek, h nem zárhatja be, csak azért, h megvédje, arra emlékeztetett, amit Paul mondott neki, h ő mennyire máshogy kezelné őt. és már megint itt tartunk, h Paul kezd szimpibb lenni, vagy nem is tudom minek lehetne ezt hívni... ajjajj, te lány, hogy lehet már olyan Jake-es történetet írni, amiben nem Jake-et szeretem a legjobban?? eddig te vagy az első, akinek ez sikerült :P (enyhénszólva megszállottan teamJacob vagyok, mind1 miről van szó, szóval ez nagy szó, h Paul kezd szimpibb lenni^^)

Claire írta...

Szia Mesii!
Bocsi, most értem haza Balcsiról... Jajj, már, olyan kis gonosz vagy! Pedig szegény Jake olyan kis helyes, majd meglátod, milyen kitartóan próbál jó fiú lenni.:) Patrick vergődésén jót nevettem, vele kapcsolatban vannak még terveim, de inkább nem ígérek semmit, mert még nem vagyok benne biztos, hogy vissza akarom-e hozni a történetbe. Bár ez nem az a viccekben bővelkedő sztori, azért próbálok belecsempészni némi humort is, ahova csak lehet, anélkül, hogy veszítene az értékéből.
Hm, ez a Paulos póló nem is rossz elképzelés, lehet benyújtom Alexnek a számlát a népszerűsítéséért.:D Ez a költözéses dolog egy kicsit hirtelen jött Claire számára, mert bár tudja, hogy Jake miért ragaszkodik hozzá annyira, az otthon átélt események miatt talán egy kicsit még mindig bizonytalan. Nem csak Paul miatt, hanem azért is, mert olyan hirtelen csöppent újra vissza az övétől homlokegyenest különböző világba, amibe bár szeret ott élni, vissza kell rázódnia.
Leah viselkedésére hamarosan meg lesz a magyarázat, csak néhány fejezetet kell kibírnod addig.;) Bellával kapcsolatban a körülmények ismeretében azt gondolom, ez egy teljesen normális reakció volt, hiszen gyakorlatilag miatta került Jake abba az állapotba.
Én nem hiszek abban, hogy két halálos ellenség le tudja győzni az évszázados ellentétet, így abban sem, hogy egy alakváltó ezt félretéve képes lenne szerelembe esni egy vámpírba, azt gondolom egy ilyen változás a lenyomat életében egészen biztosan felülírná a bevésődést is.
Kíváncsi vagyok a következő fejezetek hogyan változtatnak a véleményeden, és köszönöm, hogy rendületlenül írsz nekem!:) Sok puszi, C.

Claire írta...

Szia Anikó!
Na az egy érdekes dolog lesz, amikor Jake meg tudja az otthon történt eseményeket, és egészen másképp fog hatni, mintsem gondolnád, na de nem árulkodok.:P
Claire szülei nem tudtak arról, hogy mi történt az esküvőn, hiszen nem látták az eseményeket. Gordon apu csak el akarta simítani a dolgot, no de erről bővebben a következő fejiben.;)
Puszi, C.

Claire írta...

Szia G.!
Igen, pontosan ezért nem küldött a lánnyal senkit, és ezt próbálta jelezni Jake-nek is, aki vette az adást. Igen, meglesz rá a magyarázat Jake miért akarta, hogy Paul vigyázzon a lányra, de ez csak később, majdnem a végén fog kiderülni, és egészen meglepő fordulat lesz. Értettem a kérdést, és tudom, hogy teljesen összezavartalak titeket ezzel a nem mindennapi szerelmi háromszöggel, de mindenre lesz magyarázat, és ígérem, egyszer csak kitisztul a kép.:) Köszönöm szépen, hogy írtál, és bocs, hogy megkésve válaszolok.

Claire írta...

Szia Bee!
Tudtam, hogy ez a feji a Jake rajongóknak tetszeni fog, és megsúgom, én is szívesen ápolgatnám akár Jake-et, akár Taylort.:$:P
Puszi, és kicsivel előbb lesz friss!:)

Claire írta...

Szia Tems!
Csak néhány fejezet türelmet kérek, és megszűnik a motoszkálás a fejedben Leah-val kapcsolatban.:)
Igen, én is úgy éreztem, hogy sikerült elkapnom egy friss tapasztalatokat szerzett fiatal fiú viselkedését, aki rákapott a "dolog" ízére.:D
Paullal kapcsolatban mint mindig, most is csak sejtelmesen somolygok, ne utál nagyon ezért!:$
Örülök, hogy jónak találtad ezt a fejezetet is, és köszönöm, hogy írtál!:)

Claire írta...

Szia Woni!
Örülök, hogy tetszett, és ígérem, lesz még Paul a történetben.;)

Claire írta...

Szia Wixi!
Nem szokásom ám elbízni magam, így ha nagyon nem is lepődtem meg azon, hogy tetszett a feji, azért nagyon jól esett, hogy így van.:) Tudom, hogy ízig-vérig Jake szimpatizáns vagy - és ez még enyhe kifejezés :D -, éppen ezért borzasztóan jól esik, hogy sikerült egy olyan karaktert létrehoznom, amely ha nem is írja felül a rajongásodat, azért kibillent a stabil imádatból.:D Azt gondolom, számomra ez a lehető legnagyobb elismerés.:) Köszönöm, hogy írtál, puszi

Niki B. írta...

Szia!

Remélem jól telt a hétvégéd!!
Én is ideértem a véleményemmel, habár sajnos új dolgot nem tudok hozzáfűzni, teljesen szupi lett, még ha egy kicsit nyugisabb is.
Bár azon gondolkodtam, hogy az embernek két választása van itt nálad. Vagy az elsők között ír véleményt, és így még tud újat mondani, vagy csak a saját komment írása után olvassa el a többiek véleményét, és így még számára minden teljesen újnak hat.
A lényeg, hogy ez is nagyon jó fejezet volt, de azt meg kell hagyni, hogy már nagyon kiváncsi vagyok a miértekre.
Siess a frissel!

Claire írta...

Szia Niki!
Köszönöm szépen, fantasztikus volt!:) Legyen inkább a második verzió, hiszen mindenkinek a véleményére kíváncsi vagyok, még akkor is, ha vannak bizonyos átfedések.:) Nagyon örülök, hogy tetszett, a miértekre pedig sajnos még egy cseppet várni kell, de addig is igyekszem élvezetes fejezeteket hozni.:)
Máris fent van a friss!;)

Megjegyzés küldése