2010. július 22., csütörtök

37. Utórezgések



- Na, mi az srácok, szellemet láttatok? – kiáltott oda Paul, miközben felénk közeledve lekapott egy pohár italt a pultról, pedig szemmel láthatóan nem ez volt az első, amit ma este legurított.
Azt a fekete, lezserül elegáns inget viselte, amit még én vettem neki otthon, és a grafitszürke hasonló adottságokkal rendelkező nadrág szintén ismerős volt. A finom, magában mintás anyagból készült inget a hatást fokozván félig kigombolva viselte, így kétséget sem hagyott afelől, hogy az kidolgozott testet takar. Szexisen jóképű kisugárzására mások is felfigyeltek, epekedő lányok hadának tekintete kísérte lépteit.
- Hoppá, téged is a szöszke öltöztet? – lépett oda Emmett érzékelve a fagyos hangulatot. – Ezt az inget kölcsönadhatnád, bár félő, hogy nekem szűkös lesz – próbálta oldani a feszültséget.
- Felőlem a csajt is viheted – lökte oda gúnyosan felvillantva fogait. – Savanyúak vagytok, ideje jobb társaság után néznem – közölte lesajnálóan végigmérve, majd a tömeg közé vetette magát.
- Ebből baj lesz – jegyezte meg Jake sötét pillantást küldve utána.
- Ha vérontást akartok, azt kint tegyétek meg – figyelmeztette Emmett, mire Jacob vállat vont.
- Ezt Paulnak mondd.
Aggodalmasan figyeltük hogyan flörtöl a jelen lévő lányokkal, tánconként váltogatva őket, azonban a többiekkel ellentétben engem nem tévesztett meg, tudtam, hogy ez a műsor nekem szól, ám én féltékenység helyett szánakozással követtem. Néha-néha a reakcióra várva felém pislantott, de mivel továbbra is nyugodtan álltam Jake mellett, a rátapadó barna lányt félretolva felénk indult.
- Kölcsönkérhetem a barátnődet? – nézett kihívóan Jake-re.
- Ezt tőle kérdezd meg – intett a fejével, mire Paul immár hozzám intézte a kérdést.
- Táncolnál velem?
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne. Kicsit többet ittál a kelleténél – préseltem össze ajkaimat.
- Kérlek! – nyújtotta felém a kezét, s szemében pökhendiség helyett könyörgés tükröződött. – Ennyi talán jár nekem, nem igaz?
Ez talált, ügyesen utalt arra, hogy hálával tartozom neki, ezért elbizonytalanodva néztem Jacobra, a beleegyezésére várva. Mikor némi töprengés után bólintott, Paul kezébe helyezve az enyémet hagytam, hogy a táncolók közé húzzon. A feldübörgő latinos beütésű klubzene pillanatok alatt forró hangulatot teremtett. Paul meglepetésemre remek táncos volt, elképesztő ritmusérzékkel vezetett, s hamarosan mindent feledve adtam át magam az mozgás élvezetének. Látva oldott hangulatom egyre bátrabban simult hozzám, teljességgel figyelmen kívül hagyva, hogy Jake a távolból minden mozdulatunkat követi. A zene a véremben lüktetett, és bár félig sem ürült ki a pohár, melyet Emmett érkezésünkkor a kezembe nyomott, az alkohol is megtette hatását, így vele együtt már én is gátlástalanul mozogtam. Az egy táncból kettő lett, majd három, végül már követni sem tudtam mióta élvezzük egymás társaságát. A levegőt áthatotta a forró erotika, a körülöttünk lévők elképedve figyelték a közöttünk lévő összhangot, mellyel a másik gondolataiban olvasva kísérték egymást a gyakran bonyolultan kígyózó mozdulatok. Paul mellkasán gyöngyöző cseppek futottak végig, és az én hajam is kócosan kezdett tapadni a homlokomra. Amikor a mozgást egy pillanatra sem szakítva félbe megemeltem a kezeimmel összefogott tincseimet, hogy a nyitott ablakokból beáramló levegő kicsit lehűtsön, a mindeddig a csípőmet markoló kéz a nyakamra fonódott, majd egy villámgyors mozdulattal magához húzva Paul hevesen megcsókolt. A döbbenettől lebénulva adtam át magam ajkai szenvedélyes játékának, ám nem tartott sokáig, mert a felénk vetődő Jacob szinte letépve rólam, egy hatalmas jobb horgot küldött az arcába. A férfi először hitetlenkedve tapogatta vérző orrát, majd torkából dühös morgást hallatva nekiugrott támadójának.
- Hé, hé, hé! – pattant oda Emmett, hogy Jaredékkel karöltve szétválassza a fiúkat, és ezzel egy időben kifelé utasítsa őket.
- Ezt kint játsszátok le! – kiáltott rájuk figyelmeztető hangsúllyal, mire mindketten kirontottak az ajtón. A falkatagok nyomában lélekszakadva vetettem utánuk magam, rémülten képzelve el közben meggondolatlanságom következményeit.
- Eltörted az orrom, te barom! – ordította Paul, a buli helyszínétől immár biztonságos távolságban.
- Megérdemelted a leckét, legközelebb nem nyomulsz más barátnőjére – vágott vissza Jake higgadtan, mire Paul dühödten felüvöltve hirtelen átváltozott.
- Nem harcolok veled, testvér – rázta meg a fejét Jacob, rezzenéstelen tekintettel állva a farkassal szemben. Egy darabig feszülten méregetve a másikat kerülgették egymást, ám időközben odaértem, s Jake-et eltakarva vakmerően Paul elé cövekeltem.
- Miért nem engem tépsz szét? – kiáltottam rá. – Én vagyok egyedül a kínjaid forrása, ő nem tehet semmiről!
A hatalmas szürke fenyegető morgást hallatott, amivel csak azt érte el, hogy dacosan még közelebb léptem. Haragom pillanatok alatt elszállt, amikor tekintetem összekapcsolódott a farkaséval, mely vonásaimat visszatükrözve egyre fátyolosabbá vált, akárcsak az enyém. Arcomat a kezembe temetve rogytam térdre előtte, ezzel is jelezve, hogy behódolok az akaratának, ám morgás helyett ezúttal nyüszítést tört fel torkából, majd nedves orrával megbökve a földre kushadt elém.
- Sajnálom, Paul – öleltem át a busa fejet, remegő hangon suttogva fülébe a szavakat. Miközben arcomat dús szőrébe temettem, hátamban egy másik szenvedő pillantás szúrását éreztem. – Szeretem Jake-et, bocsásd meg ezt nekem.
A farkas most kihúzta ölelésemből a fejét, azután felállva tekintetét köztem és Jacob között járatta egy percig, végül hátat fordított, hogy hatalmas ugrásokkal vesse bele magát a sűrűbe. Amikor Jake hozzám sietve feltámogatott, hogy féltő gondoskodással öleljen magához, egy elnyújtott, szívet tépő vonyítás hallatszott a távolból, amibe minden ízemben beleremegtem.
- Menjünk haza – súgta a fülembe, mire szótlanul bólintottam. Miközben elköszöntem a fiúktól, képtelen voltam a szemükbe nézni, nem tudtam volna elviselni a bennük tükröződő szemrehányást.

Hazafelé Jake szokatlanul csendes volt, de gyakran felé pillantva nem láttam semmi árulkodó jelet az arcán. Meglepett higgadtsága, amivel az egész helyzetet kezelte. Arra számítottam, majd otthon ront nekem, hogy felelősségre vonjon a történtek miatt, ám tudomást sem véve rólam indult fel a lépcsőn. A háló csukott ajtaja előtt egy percre megálltam, azután nagy levegőt véve benyitottam. Ott állt az ablak előtt, látszólag elmerülten kémlelve kifelé, de tudtam, hogy belül önmagával harcol.
- Jake… - szólítottam meg halkan. – Borzasztóan sajnálom, hogy ezt végig kellett nézned. Fogalmam sincs, mi ütött belém.
- Én tudom. Szereted őt – felelte még mindig hátat fordítva.
- Téged szeretlek – suttogtam elgyötörten. – Kérlek, nézz rám!
Rövid tétovázás után lassan megfordult, de bár ne tette volna… A hamuszín arcon játszó árnyjáték elmélyítette elkínzott vonásait, melyek látványa a szívembe markolt.
- Jobban szeretlek annál, semhogy úgy láncoljalak magamhoz, hogy közben egy másik férfi után vágyakozz – mondta színtelen hangon. – Ha őt akarod, én elengedlek, nincs erőm tovább küzdeni érted. Most hazamegyek, majd akkor keress, ha biztos vagy abban, hogy mellettem akarsz maradni.
- Nem akarom, hogy elmenj! Kérlek, Jake! – fogtam könyörgőre, életemben először alázkodva meg egy férfi előtt, de már ez sem számított. – Miért nem hiszed el, hogy szeretlek? – zokogtam fel, mire magabiztossága megrendült, s öles léptekkel átvágva a szobán mellettem termett.
- Sss, ne sírj, nem tudom elviselni – szorított magához. Úgy kapaszkodtam belé, mint a fuldokló, minden ízemben remegve vágytam karjainak megnyugtató ölelésére. Tekintetem az övébe kapcsolva néztem fel rá, miközben megdöbbenten tapasztaltam, hogy az ő szemét is elfutották a könnyek.
- Maradj velem – suttogtam alig hallhatóan, mire ajkait összeszorítva bólintott.
- Gyere, feküdjünk le – húzott az ágy felé, majd kibújva ruháiból leheveredett. Kapkodó mozdulatokkal téptem le magamról én is a textilt, hogy minél előbb hozzá bújhassak. Amikor mellé fészkelődve karomat átvetettem a mellkasán, halkan felsóhajtott, de ölelésem viszonzatlan maradt.

Egész éjjel álmatlanul forgolódtam, úgy éreztem, ezúttal túlfeszítettem Jake-nél a húrt, így rettegtem attól, hogy mire felébredek, csak a hűlt helyét találom. Pirkadatkor nem bírtam tovább, halkan kilopóztam a fürdőbe, hogy lemossam magamról a bűntudat szennyét. Hiba volt elfogadnom Paul felkérését, amit csak tetéztem azzal, hogy Jake jelenlétét figyelmen kívül hagyva szemlátomást élveztem is a társaságát. Közelsége könnyeddé tett, ezáltal fel sem tűnt, hogy egy külső szemlélő számára mindez több volt egyszerű szórakozásnál. Nem akartam elveszíteni Jacobot, de Pault sem voltam képes sokáig nélkülözni, pedig tudtam, hogy ezt kell tennem, ha nem akarom lerombolni a boldogság épülő várát, amit Jake-kel apránként emeltünk egyre magasabbra. Mire végeztem a fürdéssel világosan láttam mi a helyes út: el kell követnem mindent, hogy távol tartsam magam Paultól. Égetően fájdalmas lesz, de miként a tüskét, csak egyszer kell határozottan eltávolítani, különben hosszasan elhúzódó, kínzó gyulladást okoz.
Halkan visszaosontam a hálóba, s vázlatfüzetemmel a kezemben az ablakpárkányra kuporodtam, hogy az alvó Jake-et lerajzoljam. Valamit álmodott, vonásai percről percre változtak – az imént megfeszült izmok a szorosan összepréselt szemhéjakkal együtt ellazultak, szája résnyire nyílva alig észrevehető csücsörítésre húzódott, majd újra átrendeződtek a leplezetlen érzelmek, s ezúttal gyermeki bájjal fűszerezett mosoly játszott ajkain, miközben lehunyt szemeinek sarka apró ráncokba gyűrődött. A vázlatot letéve belefeledkeztem a látványba, egy csepp szégyenérzetet nélkül élvezve a leskelődés édes perceit. Hosszú ideig bámultam csendesen arcának játékát, néha öntudatlanul is visszatükrözve az enyémen őket, amikor megérezte, hogy nézem, pillái megrebbentek.
- Jó reggelt! – húzódtak mosolyra ajkai mikor felnyitotta a szemét, s ebben a pillanatban a nap is előbújt a felhők közül, hogy arcára vetítve sugarát, fényfátyollal vonja be azt. – Mit csinálsz?
- Le akartalak rajzolni, de belefeledkeztem a vonásaid tanulmányozásába, így egy idő után csak néztelek – feleltem elbűvölten.
- Kilestél? Így is túl magabiztos vagy – ült fel az ágyban zavartan.
Vártam, hogy odajön, de nem tette, szótlanul indult a fürdőszoba felé, ahonnan sokáig nem bukkant elő. Éreztem, hogy valami nincs rendben, ezért enyhítve a gyötrelmes várakozást, a konyhába indultam reggelit készíteni. Amikor elkészült, meglepetten vettem észre, hogy Jake ott áll az ajtóban, de nem lép beljebb. Kérdő pillantásomra egy percig habozott, majd komor arckifejezéssel megszólalt.
- Nem vagyok éhes. Ne várj ebédre, sem vacsorára, mert nem jövök haza.
Csendes beletörődéssel hallgattam, ijesztő nyugalommal csomagolva be közben a reggelire szánt ételt.
- Vidd el Billynek – nyújtottam felé, mintha minden rendben lenne.
- Meg sem kérdezed miért? – vette át, közben összeszűkült szemekkel kutatva arcomat.
- Szabad ember vagy, azt csinálsz, amit akarsz. Ahogy az érzéseimmel is, melyeket számtalanszor feltártam már neked – néztem rá nyíltan. – Tudom, hogy hibáztam, de nem fogok többet bocsánatot kérni ezért. Ha az érzelmeid őszinték, vissza fogsz térni, ha pedig nem így történik, bár össze fog törni, de felemelt fejjel fogom elviselni. El kell mondanom valamit… meg akartalak kímélni tőle, de azt akarom, hogy tisztán láss, és ne legyenek többé titkaim előtted. Nem ez volt az egyetlen csók Paullal, akkor is megtörtént, amikor otthon voltam. Azonban a tegnapival ellentétben azt én magam adtam. Ennek ellenére most is itt vagyok veled, és nem fogom elmagyarázni miért tettem, mert úgy érzem, ez a tény beszédesebb minden szónál. Ha nem bízol bennem, nincs értelme együtt maradnunk.
Szavaimat döbbent csend követte, ám a szemei haragtól égtek, elárulva ezzel a benne dúló elkeseredett indulatot. Szinte vártam, hogy kirobbanva belőle üvöltve vágja fejemhez a szemrehányásait, ám ehelyett ökölbe szorított kezekkel szótlanul kisétált.

~¤~

Egész hétvégén nem jelentkezett, amitől kezdtem kétségbeesni, de ezt a döntést neki egyedül kellett meghoznia, ezért türelmet erőltetve magamra vártam, hogy visszatérjen hozzám. La Pushnak még a környékét is kerültem, senkivel sem akartam találkozni a falkából. Hétfőn kelletlenül indultam el az iskolába, az utolsó tanítással töltött nap óta mintha egy évszázad telt volna el, jelentősen megváltoztatva a viszonyokat. A pénteki botrányosan végződött bulinak több szemtanúja is volt az iskolából, ami még kevésbé tette elviselhetővé a kezdést, ezért szorongva szálltam ki a kocsiból. Azonban félelmeim elhamarkodottnak bizonyultak, néhány érdeklődő pillantást leszámítva rám sem hederítettek, így valamivel bizakodóbban indultam az ebédlő felé a délelőtti órák után. Számítottam rá, hogy a Cullen társaságban már nincs helyem, aminek több oka is volt, és sejtéseim beigazolódtak, mert egyikük sem hívott az asztalukhoz. Igazából nem különösebben bántam, és bár Alice és Emmett hiányzott, jobb volt a békesség, különösen a Bellához fűződő megmagyarázhatatlan ellenszenvem miatt. Amikor épp erre gondoltam, Edward összepréselődött ajkakkal fordította felém a fejét, mire üzentem neki gondolatban, hogy nem tehetek erről, kénytelen lesz elfogadni. Magányosan ücsörögve egy félreeső asztalnál néha elkaptam Alice szánakozó pillantását, majd Emmett kacsintását, melyet bizonytalan mosollyal viszonoztam. A délutáni órák végeztével a folyóson megállított az igazgató, aggodalmasan érdeklődve hogylétem felől. Miután biztosítottam róla, hogy immár remek egészségnek örvendek, negédes mosollyal engedett utamra. Mr. Cooper az a fajta férfi volt, aki viszolygással töltött el az első perctől fogva, és ez az érzés azóta sem változott. Gondolataimba merülve léptem ki az ajtón éppen azt fontolgatva, ha Jake továbbra sem jelentkezik, összecsomagolok. Amikor észrevettem, hogy a lépcső aljában várakozik majdnem elvétettem a lépést, miközben szívem hevesen meglódult, hogy egy pillanattal később várakozón szoruljon össze. Talán nem is engem vár – lépkedtem tovább bizonytalanul, ám szemei minden kétséget kizáróan az én arcomat pásztázták. Közben elfogytak a lépcsőfokok, és immár egymással szemben álltunk, zavartan várva a másik reakciójára. Jake mozdult előbb, s karját felemelve ölelésébe zárt. Mikor fejemet a vállára hajtva megcsapott a jól ismert fanyar, őszi erdőt idéző illata, magamra erőltetett nyugalmam szertefoszlott, s könnyeim megállíthatatlanul áztatták el pólóját. A megkönnyebbülés cseppjei voltak ezek, melyek lelkemet felszabadítva gördültek végig az arcomon. Ebben a percben az sem érdekelt, hogy figyelő tekintetek követik a jelenetet, megszűnt számomra a külvilág.
- Ne sírj, kedves – suttogta a fülembe túláradó érzelmektől terhes hangján, majd eltolva magától ujjaival gyengéden letörölte az apadó patakot.
- Ezt most értsem úgy, hogy… - hebegtem félbevágva a mondatot, mire Jake halvány mosollyal bólintott. Fáradt arcáról ordított, hogy számára ugyanolyan nyomorultul teltek el a külön töltött napok.
- Gyere, van egy kis meglepetésem, szeretnélek kiengesztelni, amiért ilyen pocsék partner vagyok – mondta fanyar öniróniával.
- A pocsék partner kupára csak utánam pályázhatsz. Egy életre szóló jogot nyertem rá – eresztettem meg a gyenge poént, ennek ellenére Jacob fogai felvillantak.
- Mi lesz a motoroddal? – vontam fel a szemöldököm, mikor velem együtt készült beszállni a Roverbe.
- Majd reggel érte jövök. Nem hinném, hogy valaki szemet vetne rá, de ha mégis, meg fogom találni – morogta vészjósló hangon.

Hagytam, hogy vezessen, a szemeim még mindig homályosak voltak a könnyektől. A házhoz érve izgatottan húzott magával a lépcsőn felfelé, hogy a hálószobánál előre engedve kitárja nekem az ajtót. Futólag körbenéztem, de nem sikerült felfedeznem az említett meglepetést, ezért még egyszer, immár alaposabban futtattam végig a szememet a tárgyakon, míg végül megakadt az éjjeliszekrényre helyezett képen. Odasiettem, hogy a kezembe fogva tüzetesebben megnézzem, miközben Jake várakozásteljesen figyelte minden mozdulatomat. A fotó minket ábrázolt, ahogy a pénteki bulin szerelmesen összefonódva merülünk el egymás tekintetében. A sejtelmes fények glóriát vontak körénk, mintha valamiféle isteni áldás kísérte volna egybefonódásunkat. Figyelmem ezután a sötétvörösre pácolt fa képkeretre fókuszált, melyet belekarcolt indián motívumok díszítettek.
- Jake, ez gyönyörű! – kiáltottam fel, s miközben ujjbegyemmel puhán végigsimítottam a kézimunkán, tekintetem a meghatottságtól párássá vált.
- Amikor Alice a kezembe nyomta a fotót, azonnal bevillant milyen jól mutatna egy szép keretben – lépett oda hozzám, majd az egyes motívumokra mutatva magyarázni kezdett. – Ez a farkas itt engem ábrázol, a szitakötő te vagy, ami az álmodást és az illúziót szimbolizálja, mert az vagy nekem, akiről mindig is álmodtam. A teknős a család, a termékenység, az összetartozás és a hosszú élet szimbóluma, ezek a labirintusra emlékeztető körök pedig a választásokat jelképezik, amiket az élet dob elénk. A helyes választások akármilyen hosszú és rögös egy életút, mindig harmóniába vezetnek. Végül a szegélymotívumban visszatérő spirálok az élet körforgására, az örök megújulásra utalnak. Mialatt gondolkodtam, ezt faragtam neked az elmúlt két napban.
Képtelen voltam megszólalni, kavarogtak bennem az érzelmek – régiek és újak vegyesen, melyeket Jacob beszámolója szabadított fel bennem. Abban a világban ahonnan jöttem, mindez csupán egy értéktelen kacat lett volna, de számomra a legcsodálatosabb ajándék volt, amit valaha kaptam. Jake-re tekintve a vonásaiból láttam, hogy szíve-lelke benne van – a jövő reménysége, melyet velem, mellettem képzelt el, és hirtelen rádöbbentem arra, hogy ez az érzés számára valóban örökre szóló köteléket jelent. Lassan visszahelyeztem a képet a kis szekrénykére, azután ismét Jake felé fordultam. Íriszemen tisztán, leplezetlenül tükröződött minden, mit nem voltam képes szavakba önteni, de talán nem is volt arra szó, amit ebben a pillanatban éreztem. Végtelenül gyengéden simítottam végig vonásain, miközben a bennem dúló érzelmektől egész testemben remegtem. Ugyanilyen óvatosan, bátortalanul fogta hatalmas tenyerei közé arcomat, hogy felém hajolva gyengéd csókot leheljen ajkaimra. Azonban vágy helyett most egészen más érzéseket szabadított fel bennem, könnyeimnek szabad folyást engedve kapaszkodtam a nyakába. Szótlanul átfogva combjaimat a karjába emelt, s az ágyra ülve ringatni kezdett, mint egy gyermeket. Hosszú ideig maradtunk így, egybeolvadva, egymás szívdobogását hallgatva, melyek lassan felvették a közös ritmust, és immár összehangolódva, egyszerre dobbantak.


27 megjegyzés:

" Emma Fairy" írta...

IMááádom!!:-))) Már kezdtem azt hinni, hogy Paul kap még egy esélyt, de nem :-((
Ettől függetlenül nagyon ügyesen csavarod a szálakat!:-))
Nagyon várom a folytatást!:-))

Claire írta...

Szia Emma Fairy!
Jajj, de örülök, hogy írtál, ezer éve nem láttalak errefelé.:) Köszönöm a kedves szavakat, és csak azt tudom mondani, hogy ez a meccs még nincs végleg lezárva.;) Puszi

demon írta...

szia ez supi jogos volt jake haragja gratula puszy
ui.:énis imádom

Claire írta...

Szia demon!
Igen, de ezzel Claire is tisztában volt.:) Örülök, hogy tetszett, puszi

Niki B. írta...

Szia!

Hát ez hihetetlen! Az ember kb 1 órán belül itt van, és csak 3. lehet!:) Na mindegy, majd lassan hozzászokok.:) Igazából sok újat nem tudok hozzászólni. Még mindig nagyon tetszik, és köszi, hogy ilyen hamar hoztad!!
Látom most a tánc valahogy előtérbe került a történeteidbe. Na nem mintha zavarna.:D
Hát igen, az életben vannak nehézségek, de úgy látom ez a páros még mindig megoldja a gondokat. Kiváncsi vagyok, hogy meddig.:D
Puszy:
Niki

Claire írta...

Szia Niki!
Elhiszem, hogy bosszantó, viszont én bevallom, borzasztóan örülök annak, hogy minden egyes fejezetet ilyen lelkesen vártok, és én köszönöm Nektek mindezt!:) Megsúgom, hogy imádom a zenét és a táncot, ráadásul nyár van, amikor egyébként is kicsit felpörög az ember.:$ Egészen véletlenül sikeredett ám így, hogy majdnem egy időben került fel mindkét történetben ez a fejezet, a Hope-nál ez a jelenet már régen meg volt írva, ugyanis ha eszembe jut valami, azt azonnal leírom, és később hozzákapcsolom valamelyik fejezethez. Igen, azt hiszem ez egy remek páros, meglátjuk hogy a komolyabb akadályokat is jól veszik-e majd.:P Puszi, és köszönöm, hogy írtál!:)

Rosalie írta...

Szia=)
én azt hiszem eddig nem írtam neked de ezentúl írok(:
és mondjuk jobban örültem volna ha Paullal jön össze Claire mert szerintem vele sokkal jobban összeillik mint Jake-el...de a te történeted szóval én nem szólok bele...csak egy vélemény:D de így is nagyon szeretem.(:várom a következőt(:remélem hogy hamar jön(:
puszi,Rosalie

kLk írta...

szia Claire!
ez a rész annyira megható volt! akármilyen ciki vagy nem ciki -én bevallom: a végén elsírtam magam.
eszméletlen a történeted,Claire!

várom a folytatást!
Kinga

Claire írta...

Szia Rosalie!
Köszönöm, hogy írtál nekem, és ahogy azt az előzőekben is jeleztem, ez a meccs koránt sincs lezárva, tartogatok még meglepetéseket.;) Igyekszem a következővel, és örülök, hogy tetszik a történetem.:) Puszi

Claire írta...

Szia Kinga!
Jajj, de aranyos vagy, és akár ciki, akár nem, hősiesen bevallom, nálam is gyakran előfordul, hogy meghatódom miközben írom a történetet.:$
Puszi, és nagyon-nagyon köszönöm a kedves szavaidat!:)

Sherryl írta...

Szia Claire!
Huha ez nagyon szép rész volt,igaz elég szomorú is a szünet miatt,de remélem megoldódott a dolog:)
Bár vannak még szituk az utazással kapcsolatban,amit remélem megtud még Jake:)
Paul viselkedése nem lepett meg,bár az a csók azért kicsit mégis ;)
Jaj,remélem mindenki megtalálja a párját,mert most úgy sajnálom Pault :(

További szép napot.
Már alig várom a kövi fejit.
Puszi.
Anikó

Claire írta...

Szia Anikó!
Úgy látom olvasol a gondolataimban, mert a következő részbe ezt is beleszőttem.:)
Szerintem a csók várható volt egy olyan férfitól, aki kissé felöntve a garatra nem tudja kellőképp kontrollálni a cselekedeteit, így különösen az előzmények után én nem éreztem ezt túlzásnak.:)
Puszi, és kellemes hétvégét!:)

P. Sawyer írta...

Szia Claire!

Esküszöm ez eddig a lejobb fejezet! Imádom! Nagyon szép lett....néhol alig bírtam vissza fojtani a könnyeimet annyira szépre sikeredett! Általad...lassan belezúgok Jake-be :):D Azt azért becsülöm Claire-ben hogy bevallotta Jake-nek az első csókot. Nagy bátorság kellett hozzá hisz könnyen elveszthette volna őt. Persze képzeletemben eljátszadoztam Paul-lal is...elképzeltem hogyan is nézhetett ki azon a bizonyos estén...biztosan vadító volt.
Biztosan lesznek még konfliktusok Jake és Claire között de remélem hogy a végén mégis egymás mellett kötnek ki!
Remélem minnél hamarabb jön a kövi!
Pussz

Rolowics írta...

Jaaaaj Claire... te arra pályázol h én meghaljak :D ez annnnnnnnnnnyira gyönyörű, imádom, szeretem, rajongok érte!!! Iszonyatosan jó fejezet lett, és imádom azt a képkeretet is, kell nekem is egy olyan :$ Jaj nekem, annyira szép a vége :'( :D nagyon imádom, jaaaaj te nő, téged is imádlak :D Alig várom a folytatást!!! és am meg tényleg Paul volt aki elment cullenékhez :D

Claire írta...

Szia Bee!
Nagyon örülök, hogy ilyen hatással volt rád a fejezet...mármint nem annak, hogy majdnem megríkattalak, hanem az érzelmeknek, amiket sikerült mint olvasóból kiváltani belőled.:) Claire úgy érezte - helyesen -, hogy ideje tiszta lapot kezdeni a kapcsolatban, és ez jó döntésnek bizonyult. Igen, gördít még az élet akadályokat a párocska elé, ahogy Paul sem tűnt még el a színről, de a végén így vagy úgy, minden megoldódik majd. Puszi, és igyekszem!:)

Claire írta...

Rolokám,
dehogy! Nem venném a lelkemre a korai halálodat, viszont annak örülök, hogy ennyire tetszett neked, és bevallom, iszonyat jót mosolyogtam a lelkes szavaidon.:) A képkeret az én fantáziám szüleménye, noha a leírt szimbólumok valós jelentéssel bírnak.
Pusszancs, és sietek a kövivel!:)

Névtelen írta...

szis
nagyon jó a történted
Én örülnék ha Paul nyerne:D
mind2 szeretem csak jake már sokat szerepelt:)

Wixi írta...

szia!!
jajj, már megint de nagyon szép fejezetet írtál!! ♥ tisztára beleszerelmesedtem ebbe a történetbe, de ez a fejezet télleg röviebb, vagy nagyon-nagyon gyorsan olvastam?? :O mind1, a lényeg az, h nagyon jó :) a fejezet végén elgondolkoztam azon (vagyis elgondolkoztattál), h milyen érzés lehet tudni azt, h van vki, aki egész életünkben szeretni fog minket, minden hibánkkal együtt :'( <- ezt nem lehet megállni könnyek nélkül. jajj, nagyon tetszett a fejezet, kíváncsi vagyok mi lesz Paullal, ha Jake-éknél ilyen nagy a boldogság.

Unknown írta...

Sziia Claire:))

Nagyon sajnálom, hogy az előző fejezethez nem tudtam írni, de megint elment egy "kis" időre a netem:Á Fantasztikus hír volt számomra is... :D
Tökéletes részeket olvashattam, mégsem vagyok "elégedett"... hiszen annyira Paul és Claire annyira közel kerültek már egymáshoz, és az az idióta Jake mégis elválasztotta őket:Á Ahelyett, hogy hagyta volna, a túlfűtött szenvedélyükben úszni... :Á :D Jóóó tudom... most Claire Jacobbal jár, és költözik össze éjszakára... :D De Jakenek kellett volna lelépnie... én akkor is tartom magam ehhez a felálláshoz... :D Paul és Claire az álompár... szerintem...:D
Remélem hatalmas meglepetés lesz majd a történet vége fele (amit remélek, hogy nem mostanában olvashatok...) mert egyre jobban hajlunk Jacob felé... :/ Én mindig is Paul rajongó voltam ...:D Okéé okéé... tudom... :D az elején mégis Adamnek szurkoltam:P De ő azóta elúszott, és átvette a mindig kanos Paul... :D
Valahogy mégsem tudom Clairet elképzelni Jakekel... ahogyan a többi rajongó teszi... de mint látom, elég sok Team Paul emberke van itt :P És mint mindig, most is benne vagyok a csapatba...:))
Pault pedig egyre jobban sajnálom :// Szerintem akkor is Paul az aki tényleg bevésődött Clairebe... jó, persze Jake is, de mondjuk ezt így nem nagyon lehet megmondani, hogy melyik srác szereti jobban Clairet...
Hiszen ha azt nézzük, mikor a lány Paul-farkasunkkal van, akkor ott általában majdnem kézzel fogható erotikát olvashatunk... és ezáltal nem lehet tudni, hogy na most Paul magára a lányra vágyik, vagy csak a testére... de persze vannak neki is megnyilvánulásai... mikor nekünk olvasóknak megengeded, hogy egy kicsit is lássuk a farkasfiú "lelkét"
Viszont ha Jake a közelben van, általában csak azt olvashatjuk, hogy mennyire szereti a lányt, és igaz neki is vannak ilyen erotikus dolgai, mint például a tánc is volt, de valahogy mégis inkább a gyengédséget tudom leolvasni a lépéseiből... De néha elég agresszív is tud lenni, persze nem Clairevel szemben, hanem ahogy például most is eltörte Paul orrát... Mert megértem, féltékeny a szentem, nem sok barátnője volt eddig, akinél ilyet érzett, és nem sok vetélytársa akadt az élete során... de akkor is kár lenne elcsúfítani Paul farkas pofiját:P

Unknown írta...

És ezért vagyok Team Paul:)) mert ő nem csak az a romantikus alkat, amit Jacobnál láthatunk, hanem benne van az a bizonyos plussz... a vágy tüze, ami a lányban is eléggé megtalálható... és még mindig hiszek abban, hogy szeretsz annyira, hogy vele hozod össze a történet végén :D de ha nem, akkor is tudom hogy szeretsz, mert engem nem lehet nem szeretni:P *na jó egoizmust félrerakni, és folytatni a kommentárt, ha már az előző fejezetet kihagytam*
Az apja reakcióján nagyon jót derültem, hiszen akár meg is oldódhatna a problémájuk... mert a szülők "agresszivitással" fejezik ki szeretetüket.... most írnám, hogy olyan volt a lány apja, mint egy anya tigris, de félreérthető lenne:D Tehát a szülők mindenre képesek ha a szeretett gyerekükről van szó...:))
Van egy olyan érzésem, hogy Patrickból még mindig nem volt elég... :D illetve nem számunkra, hanem számodra... tehát még jelen lesz egy két balhénál...:D
Hopii visszatérve a buli estélyére, Emmett mackót imádtam :D a kis perverz:Á:D Imádom a humorát, és annak is örülök, hogy próbálta menteni a menthetőt... jelen esetben a ház épségét:D De elég hamar kiszúrta, hogy mind a két srácot öltöztette már a "Szöszke":D
Viszont valahogy mégis a legjobban az a rész tetszett, Neeem, most itt arra gondolsz, hogy mikor táncoltak.. :D imádtam azt is;) de a legjobban valahogy a *sírós-összeesős-vonyítós* rész tetszett... Ott látszott, hogy mind a kettőjük szereti a másikat, Paulnak akár azt is lehetne mondani, hogy az életét jelenti a lány... és meg kell, hogy mondjam, megkönnyeztem, mikor a farkasfiú Claire ölébe helyezte a fejét :/ szegény annyit szenvedhet :/
Az egész fejezet alatt imádkoztam, hogy Jake ne jöjjön vissza... :D
Bár az tény, hogy meglepett az ajándéka... szerintem nagyon szép volt:)) főleg ahogy leírtad... itt kapott egy plussz pontot:))
Imádtam mind a két részt, remélem kárpótoltalak azért, amiért nem írtam az előző fejezethez...:(
Várom a folytatást, fantasztikus lett, mint mindig:))) ügyes vagy!!!
millió puszii, Mesii

u.i: Bocsi megint kettőbe sikerült...:/ :)

Claire írta...

Szia Névtelen!
Én azt gondolom ennek a történetnek nem lesz igazi nyertese. Tudom, ez most elég misztikusan
hangzik, de majd meglátjátok hogyan is gondolom.;)

Claire írta...

Szia Wixi!
Örülök, hogy ez is tetszett Neked, ahogy annak is, hogy elgondolkodtatlak a sztorival.:) Azt hiszem mindannyian erre vágyunk, még akkor is, ha nem hiszünk, vagy nem merünk hinni abban, hogy létezik ilyen. Igazából az előző feji lett hosszabb a szokásosnál, de nyilván nem tudom pontosan egyformára megírni, ha hatásosan akarom megoldani a végét.:P Puszi, és köszönöm, hogy írtál!:)

Claire írta...

Szia Mesii!
Sajnálom, hogy rosszalkodott a neted, tudom milyen borzasztó amikor az elvonási tünetek kezdenek kiütközni, mert komoly függő vagyok én is.:D Olyan kis gonosz vagy szegény Jake-kel, igazán nem érdemli meg.:P Jót mosolyogtam a romantikus fiúka eszmefuttatásodon, ugyanis a következő részbe egy olyan jelenetet írtam bele, amit azt gondolom jobb, ha majd csukott szemmel olvasol.;) Ahhoz, hogy jól kidolgozzam a történetet, kellenek a Jacobos részek is, hiszen így tudom csak átadni azt, amit szeretnék. Bármibe le merem fogadni, hogy mindkét tábornak iszonyatos meglepetéseket fogok még okozni. Paul lelkébe is bepillanthattok majd a megfelelő időben, csak bízz bennem!;) Én azt gondolom hogy az erotika Jake és Claire között ugyanúgy megvan, csak mivel közöttük nincs semmiféle akadály, ez másképp nyilvánul meg. Én azt gondolom, ha szerelmesek vagyunk, az mindenképp gyengédséggel jár együtt, amennyiben ez nincs meg, akkor az csak puszta szex.
Bizony, Paul megérdemelten kapta a maflást, és nem kell annyira félteni a pofiját, hiszen a farkasfiúk könnyen gyógyulnak.:D
Claire érzelmei Paullal kapcsolatban szerintem mindenki számára nyilvánvalóak, csak épp önmagának nem meri bevallani, hiszen a másik fiút éppúgy szereti, ami most furának tűnhet, de meglesz a miértje, ahogy a kétszeres bevésődésnek is.
Az apák szerintem már csak ilyenek, legalábbis az enyém biztosan. :)
Emmett karakterét én is nagyon bírom, Carlisle mellett Ő a kedvencem a vámpíros bandából, így igyekszem többet szerepeltetni, épp ezért a következő részben is kap egy kis jelenetet a tőle szokásos stílusban.:D
Örülök, hogy tetszett a képkeretes ötlet, az teljes mértékben az én fantáziám szüleménye volt, bár a szimbólumok jelentése valós. Azért tessék előszedni azt a Jake-ről vezetett füzetecskét, mert szerintem gyűlnek benn a pontok!;) Puszi, és köszönöm hogy írtál, ígérem lesz még Paulos rész!:)

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Nagyon jó lett ez a rész is.
Paul és Claire tánca nagyon jó lehetett, szívesen megnéztem volna.
Azért örülök, hogy Jake-kel kibékültek, de ilyenkor mindig megsajnálom Pault.
Várom a folytatást.

Szia: Judit

Claire írta...

Szia Judit!
Örülök, hogy tetszett, és megértem az érzéseidet Paullal kapcsolatban, én is mindig megsajnálom szegényt.:) Igyekszem a folytatással, és köszi, hogy írtál!:)
C.

Stiga írta...

Szia Claire!

Végre sikerült a végére érnem, és meg kell mondjam, tetszett. Szép, ahogy leírod az érzelmeiket, a szenvedéseiket. És érdekes ez a dupla-bevésődéses dolog (ha jól értelmeztem). Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz itt még, hogy Adam mikor fog újra bekavarni, na és hogy mi lesz még itt Paullal... :)

Ezen kívül még szeretnék kérdezni is valamit: Benne lennél egy bannercserébe? A nevemnél megtalálod a blogjaimat is, lesd meg őket, és ha úgy találod, én benne lennék a cserébe.

Üdv: Stigu _@/" (Női Wolf-Pack)

Claire írta...

Szia Stigu!
Hogyne lennék benne?!:) Sajnálom, hogy még nem sikerült msn-en beszélnünk, de gondolom mire én felmerészkedek, addigra már nem vagy.
Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, sokat jelentenek nekem. Igen, dupla bevésődésről van szó, aminek a magyarázatára azt gondolom egy egészen érdekes megoldást találtam ki, ami hamarosan ki fog derülni.:)
Puszi, és rögtön lelopizom a főblogod bannerét, ha az megfelel.:)

Megjegyzés küldése