2010. július 6., kedd

32. Otthon, édes otthon



Amikor visszaértem, kérdő tekintettel nézett rám, de megráztam a fejem. Furcsa viselkedésemen tűnődve szótlanul követte sietős lépteimet. A garázshoz érve felnyitottam a kaput, és mikor lerántottam a benne várakozó autóról a ponyvát, Paul szeme izgatottan felcsillant. Meglepett arcát bámulva elmosolyodtam, aztán tervemen változtatva feltettem a kérdést, melyet azelőtt még senkinek sem.
- Akarod vezetni?
- Megengednéd? – nézett rám az ajánlaton meghökkenve. – Ez az autó álomszép, nem félsz, hogy összetöröm? – kérdezte gyengéden végigsimítva a Honda motorháztetejét.
- Ha összetöröd, átharapom a torkod – vontam meg a vállam. – Na, elviszel egy körre, Nagyfiú, vagy kéreted még magad? – incselkedtem kacéran, mire elnevette magát.
- Áll az üzlet, de kettőnk közül nem én szoktam kéretni magam – kacsintott rám, mohón nyúlva a felé dobott kulcs után.
A kormány mögött ülve úgy cirógatott végig a műszerfalon, mintha egy bársonyos női testen simítana végig, azután felbőgetve a motort hirtelen kilőtt.
- Paul, lassabban! – fogtam meg a karját, mire megállt. – Előbb szokd meg az autót. Ennek a kocsinak lelke van, a motorja pedig brutál erős. Apránként kell felfedezni, mint egy ártatlan nő testét. Mikor már ráéreztetek egymásra továbbléphetsz, és nyomhatod neki durvábban is.
- Úgy beszélsz, mint egy fiú – sandított rám összehúzott szemöldökkel.
- Jobb, ha megszokod, mert ebben az autóban nem lehet lányosan finomkodni – vontam meg a vállam. – Na, indulsz végre, vagy beülsz az anyósülésre és hagyod, hogy megmutassam hogyan kell vezetni?
- Mi történt veled? Mintha kicseréltek volna – fürkészett elgondolkodva.
- Visszatértem a saját világomba – feleltem halkan, de mikor Paul végre elindult, az ablakon átsuhanó tájat bámulva már nem éreztem magaménak. Minden pólusommal La Pushra, az ott megismert emberekre vágytam, és hiába akartam magamat becsapva elnyomni ezt az érzést, már mélyen gyökeret eresztve bennem tört a felszín felé. Kis idő múlva Paul felé fordultam, aki még mindig elvarázsoltan tekerte a kormányt a kanyargós útszakaszon, s a gondolatra, hogy egy ilyen aprósággal mekkora örömet tudtam okozni neki, halvány mosoly suhant át arcomon.
- Mi az? – kérdezte felém kapva tekintetét.
- Csak azon tűnődtem, bizonyos dolgokra milyen egyformán reagálunk.
- Sok közös van bennünk, Claire. Fogalmad sincs, mennyire hasonlítunk – mormolta az utat figyelve. – Ugyanolyan féktelen és szenvedélyes vagy mint én, hiába igyekszel elnyomni.
- Ezek a tulajdonságok eddig csak bajba sodortak, ideje lenyugodnom. Most, hogy végre megtaláltam a szerelmet, ez nem lesz nehéz – feleltem a távolba révedve.
- Biztos vagy benne, hogy jól döntöttél? – kérdezte nagyot nyelve.
- Paul, ezt már megbeszéltük, ne kezd újra – kértem halkan. – Szeretem Jacobot, és boldog vagyok mellette. Ha nem találkozom vele, talán másképp alakult volna köztünk minden, de ezen már felesleges gondolkodni.
- Jake elnyom téged. Mellettem az lehetnél, aki valójában vagy: egy igazi nő, nem pedig egy elveszett kislány, akinek minden lépését vigyázva őrzik – mondta ki hangosan a véleményét, majd türelmetlen mozdulatomra elhallgatott.
- Állj meg, cseréljünk helyet! - csattantam fel dühösen az imént elhangzottak miatt, de meglepetésemre szótlanul engedelmeskedett. - Kösd be magad, megmutatom, hogyan kell ezt a kocsit vezetni – utasítottam határozottan a kormány mögé ülve.
- Utálom az övet – ellenkezett. – Farkas vagyok, nem számít néhány csonttörés.
- Te tudod – rándítottam a vállamon, azután a motort felbőgetve egy különösen veszélyesen kanyargós útszakasz felé indultam. Amikor láttam, hogy Paul az első kézifékes kanyar után elsápadva bekapcsolja a sportövet, gonoszul elvigyorodtam. Sorra vettem be a kanyarokat a Cullen család előtt már megcsillogtatott technikával, és a mellettem ülő férfi egyre nagyobb bámulattal tekintett rám. Amikor a kiegyenesedő útszakaszon a másik sávban vagánykodó srácokat a nitrót segítségével egy pillanat alatt magunk mögött hagytuk, megelégelve a játékot beletapostam a fékbe, és egy éles vissza kanyar után megálltam.
- Elképesztő csaj vagy – ingatta a fejét még mindig engem bámulva. – Sosem láttam még nőt így vezetni. Ami azt illeti, férfit sem – vigyorodott el.
- Ha figyelembe vesszük a tényt, hogy gyakorlatilag ki sem dugtad az orrod La Push és Forks környékéről, ez nem is akkora bók – kuncogtam immár megenyhülten a sántító dicséreten, miközben elégedetten dőltem hátra.
- Ezt nekem is ki kell próbálnom! – kiáltott fel mohón.
- Csak ha előtte veszel tőlem leckéket – hűtöttem le a lelkesedését.
- Kizárt. Még csak az kéne, hogy egy nő tanítson vezetni – borzongott bele a gondolatba.
- Akkor pedig felejtsd el – gonoszkodtam, kihasználva büszkeségét. – Ne csináld már! Párszor megmutatom, utána kipróbálhatod, oké? – sajnáltam meg végül.
- Nem – rázta meg a fejét konokul. – Meg leszek nélküle, nem akarom összetörni az autódat.
- Akkor ezek szerint nem akarsz hazáig vezetni? – incselkedtem a kulcsot lengetve.
- Azt nem mondtam – kapott utána. – Asszony, mars a helyedre! – morgott felém viccesen, mire kibukott belőlem a nevetés, de ezúttal én engedelmeskedtem zokszó nélkül.

Hazafelé vicces történetekkel szórakoztattam, így feledve a kínos beszélgetést. Az oldódott hangulat hatására otthon már jókedvűen szálltunk ki a kocsiból. Hálás voltam neki, amiért legyőzve sértettségét nem feszegette tovább az úton megkezdett témát. Kihasználva a kellemes időjárást, továbbra is fesztelenül beszélgetve sétáltunk egy nagyot a parkban, azután korgó gyomorral vacsorázni indultunk. Apám időközben elment, így kínos kérdések hiányában nyugodtan láthattunk neki az ételnek. Örömöm azonban nem tartott sokáig, mert mire végeztünk, újra meghallottam a hangját.
- Mondtad már Claire-nek, hogy nekik is el kell jönniük az esküvői fogadásra? – kérdezte az elé siető anyámtól a hallban.
- Apa, mi nem megyünk – álltam meg az ajtóban, a falnak támaszkodva. – Nincs is mit felvennem, leesnek rólam a ruháim – próbáltam meggyőzni.
- Szánalmas kifogás, Claire. Holnap elmész, és veszel egyet. A pénz nem számít, azt akarom, hogy az én lányom legyen a legelegánsabb virágszál a partin. Ideje végre visszatérned a társasági életbe, és ennek tökéletesen kell sikerülnie. A Rhode Island-i birtokon lesz az esküvő, ennek megfelelően válassz. Már jeleztem, hogy jöttök, nem húzhatod ki magad. Campbell a legbefolyásosabb üzlettársam, nem kockáztathatom meg, hogy magamra haragítom.
Szóra nyitottam a számat, ám ekkor Paul átkarolva derekamat belém fojtotta az ellenkezést.
- Természetesen elmegyünk, Uram – egyezett bele udvariasan, közben kicsit megszorítva jelezte, hogy ne vitázzak tovább.
- Vegyél egy öltönyt Paulnak is – intett a férfi felé, miközben megnyugodva elhaladt mellettünk. – Gondolom nincs a ruhatárában egy ilyen rangos eseményhez illő öltözék.
Az újabb sértéstől megrándult Paul arca, de látva kitörni készülő dühömet, nyugalmat erőltetve magára szótlanul húzott a lépcső felé.
- Miért nem hagytad, hogy visszavágjak? – zúdítottam rá a szobámban az apámnak szánt haragomat. – Nem veszed észre, milyen megalázó minden egyes neked szánt szava? Nem vagyok hajlandó ezt eltűrni neki!
- Claire, ő az apád, természetes, hogy aggódik a választásod miatt. Kibírom ezt a néhány napot, ne izgasd magad emiatt – vonta meg a vállát, de tudtam, hogy mélyen belül bántja a dolog.
- Ez akkor sem mentség a viselkedésére! – dühöngtem tovább. – Miért kell mindent rangban, befolyásban és pénzben mérnie?
- Mert a te világod erről szól – mondta ki az igazságot. – Forksban megfeledkeztél minderről, de gyorsan vissza fogsz rázódni.
- Nem hiszem - ráztam meg a fejem. – Szeretek ott élni, most látom csak mennyire megszoktam azt a varázslatos világot, ami körülvett engem.
- Képes lennél végleg ottmaradni? – kérdezte az arcomat fürkészve.
- Azt hiszem, igen – válaszoltam a jövőn merengve. Paul még mindig elgondolkodva nézett rám, de nem mondta ki hangosan mi jár az eszében.
- Lefürdök, fáradt vagyok – sóhajtottam fel a hosszú naptól kimerülten. A fürdőszobaajtót magamra zárva megnyitottam a csapot. Amikor nyakig belemerültem a kellemesen meleg vízbe, élvezettel sóhajtottam fel.
- Claire? – riadtam fel Paul hangjára, majd meglátva fölém hajoló arcát, karjaimmal takargatva magam hirtelen felültem.
- Mit keresel a fürdőszobában? – vontam kérdőre. – Úgy emlékszem, bezártam.
- Felfeszítettem az ajtót – felelte bűnbánó képpel.
- Hogy mit csináltál? – kiáltottam fel döbbenten. – Nektek farkasoknak ez a mániátok?
- Ne haragudj, de másfél órája bent vagy, és mivel a hangos kopogásokra sem reagáltál megijedtem, hogy történt valami.
- Azt hiszem elaludtam – mormoltam megenyhülve. – Kifáradnál, hogy befejezhessem a fürdést?
Miután Paul kelletlenül elkullogott, gyorsan lefürödtem, azután szárazra törölve szétázott testemet, belebújtam a pántos pizsamámba.
- Tied a fürdőszoba – nyújtottam a férfi felé egy tiszta törölközőt, miután visszatértem a szobába. – Paul, kiadnád a testápolómat? – kiáltottam utána néhány perc múlva. – Ott van a kád melletti polcon, az a halványlila flakon.
- Gyere be érte, már a zuhany alatt állok – hallottam a vízcsobogás által elmosódott hangját.
Egy pillanatig tétováztam, végül nagy levegőt véve benyitottam. Igyekeztem nem nézni a zuhanykabin felé, ám mikor kezemet a flakonra kulcsolva visszafordultam, nem bírtam megállni, hogy oda ne pislantsak. Paul nekem háttal állva tusolt, amit kihasználva immár leplezetlenül mértem végig izmos testét. Elbűvölten bámultam széles hátán a kidolgozott izmok játékát, ahogy gyors mozdulatokkal végigkente mellkasán a tusfürdőt. Keskeny csípője feszes, kerek fenékben folytatódott, melyet most mintha megérezte volna, hogy figyelem, megfeszített. A mozdulattól elpirulva elkaptam a tekintetem, és felgyorsult lélegzetemet  palástolni próbálva kiosontam a fürdőből. Kihasználva, hogy a férfi még a zuhany alatt tartózkodik, lekaptam a felsőmet, és kapkodó mozdulatokkal bekentem a felsőtestem. Miután újra magamra húztam, a boxert feltűrve felemeltem a lábamat az ágyra, hogy ott is hidratáljam bőrömet. Épp a combomon végeztem az utolsó simításokat, amikor Paul hangja hallatán ijedten összerezzentem.
- Attól tartok mehetek vissza zuhanyozni, különben képtelen leszek elaludni.
- Ha gondolod, aludhatsz valamelyik vendégszobában – egyenesedtem fel zavartan.
- Megígértem, hogy veled maradok, és a szüleid is csodálkoznának, ha külön szobában töltenénk az éjszakát – válaszolta elgyötörten. – Viszont ha lehet, a jelenlétemben mellőzd az ilyesmit, mert nem tudom, meddig leszek képes visszafogni magam.
- Látod, én mondtam, hogy látogasd meg a légi-kísérőt, ha már olyan készségesen ajánlkozott – jegyeztem meg epésen.
- Ha nem tartottam volna attól, hogy kikaparod mindkettőnk szemét, megtettem volna – vágott vissza csípősen.
- Miről beszélsz? Engem a legkevésbé sem érdekel, mit teszel – húztam ki magam, lesújtó pillantást vetve rá.
- Ugyan Claire, ne áltasd magad, majd megőrültél a féltékenységtől – gúnyolódott felém tartva.
- Ha ettől jobban érzed magad, ám legyen – hagytam rá vállamat megvonva. – Azonban jobb, ha tudod, egy cseppet sem vagy rám hatással – tettem még hozzá hűvösen.
Élesedő vitánknak a telefon csörgése vetett véget, amit felkapva beszaladtam a gardrób szobába, és magamra húztam az ajtót.
- Szia, Jake! – szóltam bele boldogan, pillanatok alatt feledve az összezörrenést a kint várakozó férfival.
- Ne haragudj, hogy csak most hívlak vissza, de egész nap rohangásztam. Már most őrülten hiányzol… – búgta a telefonba. - Hogyan fogom kibírni nélküled?
- Csak rajtad múlik, hogy a következő géppel induljak is vissza – feleltem reménykedve.
- Bárcsak megtehetném! – kiáltott fel elgyötörten. – De ki kell bírnunk ezt a néhány napot. Nálad minden rendben?
- Többé-kevésbé. Apám hozza a formáját, egyébként minden oké – válaszoltam a hazaérkezés emlékétől keserűen.
- És Paul? Vele hogy boldogulsz? – kérdezte aggodalmasan.
- Vele semmi gond. Leszámítva néhány apróbb összezörrenést, egész jól kijövünk.
- Biztos? – gyanakodott szavaimban kételkedve.
- Igen, legalább emiatt ne aggódj! – igyekeztem határozott hangot megütni.
- Képtelen dolgot kérsz, egész nap körülötted járnak a gondolataim.
- Nekem is gyakran eszembe jutsz, hidd el.
Egy percig csend volt a vonal túloldalán….
- Mennem kell, de holnap ismét hívlak! Szeretlek.
- Én is téged – somolyogtam tétovázásán. Szavaimra megkönnyebbülten felsóhajtott, majd letette a telefont.
Arcomon még mindig boldog mosollyal léptem ki a gardróbból, ahol pillantásom épp az ágyon heverésző Paulra esett.
- Nos? Sikerült lehűtened magad? – kérdeztem gúnyosan.
- Megtörtént, bár nem úgy, ahogy szerettem volna – morogta keserűen.
Tudtam, hogy mire értette, ezért oda akartam vetni neki, ha nem hallgatózik megkímélné volna magát a kellemetlenségtől, de savanyú vonásait nézve meggondoltam magam.
- Menj arrébb, szeretnék lefeküdni – kértem csendesen.
Szavaimnak azonnal engedelmeskedve odébb csusszant, így végre bebújhattam a puha paplan alá. Lekapcsoltam a lámpát, azután teljesen az ágy szélére húzódva hátat fordítottam. Vártam, hogy elnyomjon az álom, ám a fekhely túloldaláról érkező halk neszezés nem hagyott nyugodni. Bármennyire is szerettem volna figyelmen kívül hagyni a karnyújtásnyira fekvő férfit, képtelen voltam rá. A pólusaiból áradó vadság mágnesként vonzott, amit a fürdőszobában látottak még inkább felfokoztak. Összeszorított szemekkel próbáltam elűzni a képet, de minél inkább távol akartam tartani, annál jobban ragaszkodott hozzám. Úgy tűnt, Paul sem tudott aludni, mert a felőle érkező fészkelődés egyre fokozódott, míg végül egy mély sóhaj kíséretében feladta a hiábavaló küzdelmet és felállt.
- Hova mész? – fordultam felé, amikor meghallottam, hogy nyílik az erkélyajtó.
- Kimegyek járni egyet – morogta.
- Paul, itt nem változhatsz át! – figyelmeztettem rémülten.
- Ne aggódj, nem szándékozom, de képtelen vagyok elaludni melletted. Muszáj kiszellőztetnem a fejemet – sóhajtotta, azután eltűnt a függöny mögött.
Távozásával együtt a levegő nyugtalan vibrálása is megszűnt, így néhány perc múlva mély álomba merültem. Később, tudatom határán érezni véltem, hogy valaki felhúzza rám a forgolódás közben lerúgott takarót, majd szinte a bőrömhöz sem érve pillekönnyű csókot lehel az arcomra, azután végleg elnyelt az öntudatlan álom.


16 megjegyzés:

=)GoOofy(= írta...

Első*_*
Szia Claire!
Ez nagyon jó fejezet lett!
Húú ha nekem ilyen apám lenne...Még könyörögnie sem kellett volna, hogy mennyek el Forks-ba...
Nagyon tetszett=)=)
Siess a kövivel!
Puszii
GoOofy

Szabina írta...

Szia Csajszi!

Jó lett a feji, és ezeknek a csipkelődéseknek lesznek még következményei szerintem!
Mert Claire már így sem tud Paul közelében lenni, hiába mondja, hogy szereti Jake-t.
Az esküvőre kíváncsi leszek, főleg, hogy beszéltünk már a következő fejezetekről.
Na, de azt tudod, hogy én mire vagyok a legkíváncsibb, főleg, hogy tudom, mennyire jól fogod leírni. :)))))))

Névtelen írta...

Szia!Bocsi bocsi bocs!!!!!!!!!!!!!Nagyon nagyo nagyon ott volt!szuper lett.És az hogy Clair is gondolkodik a dolgokon hát mégjobb.Szuper let imádom és azthiszem ez a kedvenc fejim!Sok puszi Hanni**TEAM PAUL**

Bee írta...

Huhhh a zuhanyzós rész azért durva volt a fantáziámra nézve!!! :D:D: Magam előtt láttam a legördülő vízcseppeket is!! :D:D Egyébként ez a fejezet is nagyon jó volt mint a többi.....sajnálom Jake-t amiért ki kell bírnia hogy Paul és Claire kettesben vannak oly messze tőle..:S:S
Amúgy láttad már az Eclipse-t?
sziaóka
Bee

Unknown írta...

Sziia:)

Fantasztikus rész lett:) Megleptél ezzel a fejezettel elég rendesen:) tudtam, hogy Paul egyszerre vad és érzéki... mert lássuk be... erősebb mint Claire... ha akart volna valamit, simán megtehette volna, de ő inkább csak nyelt mindent... ahjj szegényt annyira sajnálom :/ nem szeretem olvasni azt, ahogy szenved.. és Claire is szereti valamilyen szinten, vaaagy ha nem is szereti akkor is vágyik a közelségére... a teste melegére :P
Én is imádom a kocsikat, és lássuk be, Claire elég komolyan versenyezhetett az "előző" életében, hiszen sok mindent tud csinálni... de itt tényleg olyan féktelen élete van, és kezd visszarázódni ebbe...
Paul mellett teljes mértékben megtalálná ezt az állapotot... de az is lehet, hogy Jake-re pedig azért vágyakozik, mert mellette viszont nyugodtabb életet élhet, drog és alkohol nélkül... hiszen olvashattuk még a történet elején, hogy amiatt ment Forks-ba...
Mondjuk én valahogy nem tudnám elképzelni örökre Forksban... lehet ez azért van mert Team Paul csapatot erősítem, és Jaket nem részesítem annyira előnyben...
A zuhanyzós résszel és persze a testápolós kenegetős megnyilvánulással fokoztad szereplőink vágyakozását... és ahogy leírtad, hogy mit látott Claire, a szemem egyre nagyobbra nyílt :D mivel annyira élethűen írtad le, természetesen a fantáziám meglódult, és lehet nem pont a helyes irányba ment... de ez mind a te hibád :D
Tökéletes rész lett, remélem Paul nyer minden versenyt:D és persze, tudom, hogy Paul mellett sem tudna olyan féktelenül élni, hiszen a srác is féltené, tartana minden efféle versenytől.. de azért mégis szebben hangzik, hogy "velem szabadabb lehetnél" :) és végülis Jake-ből papucs lenne... Paulból lehet később jönne ki ez az éne, főleg hogy Claire inkább a dominánsabb kategóriába tartozna egy kapcsolatban:)
Paul több + pontot ismét begyűjtött, de úgy érzem, neki elég lenne pislognia és bociszemekkel néznie, máris gyűjtené a pontokat... mert nem csak egyet xD :D
És persze már megmagyaráztad, hogy Claire apja, miért olyan amilyen... de azért most is leírom :D egyáltalán nem szimpatikus... ahogy szerintem senkinek sem... de Paul viszont tényleg szeretheti Claire-t ha minden megjegyzést szó nélkül hagy...
Ügyees vagy, csak így tovább, várom a folytatást, mint mindig:) és mostmár netem is van ;) tehát itt foglak unatni a hosszú kommentekkel :D
millió puszii, Mesii

Claire írta...

Szia GoOofy!
Claire számára természetes volt az, amit a szülei képviselnek, hiszen abban a világban nőtt fel, azonban a Forksban szerzett tapasztalatok azóta némileg átalakították a világnézetét, ezért már nem érzi olyan jól magát abban a közegben, amely a szülői házhoz köti. Nagyon örülök, hogy ez is tetszett, és írtál nekem.:) Puszi, C

Claire írta...

Szia Szabina!
Bizony, Paul közelében nem egyszerű az élet, hiszen kár tagadni azt, ami nyilvánvaló, hogy úgy vonzódnak egymáshoz, mint a mágnes. Az esküvős rész majd csak 34. fejezetben lesz, addig még várnod kell egy hetet, de azt gondolom, a legérdekesebb részt belőle már olvastad.:) Puszi

Claire írta...

Szia Hanni!
Semmi baj, olvastam a másik blogon, hogy elfoglalt vagy mostanában, de örülök, hogy sikerült elolvasnod, és tetszett a fejezet. Biztos vagyok abban, hogy a következőkkel is elégedett leszel majd.:) Puszi, C

Claire írta...

Szia Bee!
Igazából egyiküknek sem egyszerű a helyzet, Claire próbál hűséges maradni ahhoz, akit szeret, miközben mindkét fiú szenved, még ha különböző okokból is.:) Pontosan az volt a szándékom, hogy el tudjátok képzelni milyen erős kísértést hordoz magában napokig egy szobába zárva élni egy olyan vonzó férfival, mint amilyen Paul, ezért is írtam bele a zuhanyozós jelenetet. Örülök, hogy tetszettek neked az olvasottak, és köszönöm, hogy írtál.:) Igen, láttam az Eclipse-t, ezzel kapcsolatban írtam is egy hosszú és kimerítő kritikát a TLW-n, amit nem írnék le még egyszer, ott megtalálja, akit érdekel.:)

Sherryl írta...

Szia Claire!
Sikerült elolvasni,de a másikat majd csak később tudom :(
Jaj,már alig vártam ezt a fejit,tiszta jó volt...
Remélem lesz vmi Paul és Claire között,mert vonzódik hozzá:)
Ahogy Paul is mondta,szerintem is jobban illik hozzá a stílusa miatt,pedig én Jake párti vok,de ez a tény:)
Remélem minnél hamarabb megkapjuk a kövi fejit,mert már alig várom mi lesz az esküvőn,meg pontosan mennyire is fontos az apjának a pénz :S
További szép napot.
Puszi.
Anikó

Claire írta...

Szia Mesii!
Jajj, örülök hogy végre van rendesen neted, és sikerült elolvasnod a friss fejezetet.:) Paullal kapcsolatban azért éreztem szükségét a viselkedésbeli váltásnak, mert rá kellett jönnie, hogy az erőszakos nyomulás nem válik be a lány esetében, sőt, csak még jobban eltávolodik tőle, ezért másképp közelíti meg, hiszen még mindig nem adta fel a reményt. Utálom magam én is a szenvedés miatt, amit okozok neki, nekik (itt mindhárom szereplőre gondolok), de ettől és így lesz kerek egész a sztori, ezáltal tudom átadni, amit szeretnék. Paullal kapcsolatban nem tudom elképzelni, hogy valaha is papucs lenne, itt azért jön elő Claire fölénye mert Ő van otthon ezen a terepen, természetes hát, hogy dominánsabbnak tűnik a viselkedése, de tény, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk Bella.
Az, hogy a fantáziád nem mindig megy a helyes irányba, nem akkora baj szerintem, hiszen a fantázia akkor teljes, ha sokrétű és sokszínű, ha bármit el tudunk képzelni, ezért kifejezetten örülök annak, hogy sikerült megjelenítenem az általam elképzelt látványt.:) Tudom, hogy nálad abszolút Ő a favorit, és garantálom, hogy az amúgy is hosszú pozitív listád csak bővülni fog a későbbiekben.
Claire apját elfogadom, hogy nem szimpatikus, de úgy gondolom, ha valaki világéletében ebben a közegben élt, ebben nőtt fel, az egész egyszerűen képtelen változtatni a szemléletén, hacsak nem történik vele olyan csapás, ami rávilágít az érem másik oldalára, és mindezek ellenére nagyon szereti a lányát.
Nagyon köszönöm a kifejtős és hosszú kritikát, amit soha nem fogok megunni, én ennek csak örülni tudok.:) Puszi, és remélem a következő fejezetet is ilyen szívesen fogod majd olvasni.:)

Claire írta...

Szia Anikó!
Igen, Paul mindenképp jobban hasonlít a lányhoz, de néha épp az ellentétek miatt vonzódunk a másikhoz, éppen ezért nehéz lenne kategorikusan kijelenteni melyik a jó választás. Épp a napokban tárgyaltuk a lányokkal, hogy a nők többsége a rossz fiúkért bolondul, de végül mégis a jófiú mellett horgonyoz le.:) Jake olyan Claire-nek, mint egy kikötő a csendesebb vizekre és nyugalomra vágyó hajós számára egy hosszú, nehéz út után. ABban biztos vagyok, hogy Gordon aput a következő részekben ha lehet ezt még fokozni, még inkább meg fogod utálni, az esküvős rész pedig izgalmas, váratlan fordulattal kibővített lesz, remélem majd ti is így gondoljátok. Puszi

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Nagyon jó lett ez a fejezet is. Szeretem Jaket, de most Paulnak is szorítok, nem tudom, ki győzzön.
Majd te eldöntöd nekünk. Várom a folytatást, ügyes vagy.
szia: Judit

Claire írta...

Szia Judit!
Örülök, hogy tetszett, és hidd el, ugyanolyan nehéz számomra is a döntés, mint Nektek, olvasóknak, hiszen mindkét karaktert nagyon szeretem, és egyformám a szívemhez nőttek.:) Köszönöm a kedves szavakat, remélem a későbbiekben is rá fogok szolgálni a bizalomra.:)C.

Kriszti írta...

Szia, Kriszti vagyok! Nagyon tetszik a történeted, én most kezdtem el egyet, és azt szeretném kérdezni, hogy mit szólnál egy linkcseréhez?
www.newtwilightsagaforever.blogspot.com

Claire írta...

Szia Kriszti!
Örülök, hogy tetszik Neked, és üdvözöllek az olvasóim körében.:) Beleolvastam a töridbe, mehet a linkcsere, rögtön kiteszlek, és ha végigolvastam, írok kommentárt is.:)

Megjegyzés küldése