2010. július 13., kedd

34. Közelgő katasztrófa



- Claire, lélegezz! Hallod? Az Istenért, lélegezz már! – hallottam meg Paul kétségbeesett hangját, miközben ütemesen préselte össze a mellkasomat. Kitartó próbálkozása eredményes volt, a tüdőmbe szorult sós vizet felköhögve sikerült újra levegőt vennem. A jeges víztől elkékült szám reszketett a hidegtől, garatomat só marta szárazra.
- Hála az égnek! – ölelt magához a férfi, majd a karjába kapva elindult velem a ház felé. Ujjaimat a nyaka köré fonva simultam a meleg testhez, miközben Paul úgy szorított magához, mintha soha többé nem akarna elengedni. – Megijesztettél, Kislány – suttogta a hajamba.
- Sajnálom, én csak… - krákogtam rekedten a mentegetőző szavakat.
- Sss, ne beszélj, már nincs semmi baj. – Ringatózó léptei altatóként hatottak rám, így mire felértünk a szobámba, bár küzdöttem ellene, szemeim lecsukódtak. Marionett bábuként tűrtem, hogy Paul lehámozza rólam a vizes ruhát, majd az ágyra fektetve betakarjon. Kis idő múlva félig magamhoz térve hallottam, ahogy csörög a telefon, azután Paul rövid válaszait, de képtelen voltam megmozdulni, hogy átvegyem tőle.
- Alszik.
- ….
- Nem, minden rendben, ne aggódj.
- ….
- Megmondom neki.
Miután bontotta a vonalat, a takarót felhajtva szorosan mellém bújt, ám ezúttal a ölelő mozdulatából vágyakozás helyet féltő gondoskodást éreztem. A hidegtől még mindig reszketve hálásan fészkeltem el magam a meleget árasztó karok között, s ebben a percben az sem érdekelt, hogy csupán egy vékony alsóneműben fekszem mellette. Mielőtt végleg elnyelt az álom, még hallottam, ahogy szinte hangtalanul suttogja a fülembe a reménykedő szavakat:
- Maradj mindig mellettem.
~¤~

Kora reggel a fürdőszobából kiszűrődő vízcsobogásra ébredve átfutott rajtam a rémület, mikor a takarót megemelve rádöbbentem meztelenségemre. Azután hirtelen bekattantak az előző nap eseményei, s immár megnyugodva ültem fel az ágyban. Kezem a tarkómra siklott, ám egy nagyobbacska púpon kívül semmi nem emlékeztetett a szerencsétlen balesetre. Az ajtón halk kopogás hallatszott, majd igenlő válaszomra anyám dugta be a fejét. A fürdőszobából kilépő egy szál törölközőbe tekert férfira pillantva mindentudó mosoly áradt szét az arcán.
- Igyekezzetek a készülődéssel, hamarosan indulnunk kell. Apáddal már megreggeliztünk, csak rátok vár a megterített asztal.
- Oké, Anya, rögtön megyünk – feleltem a félreérthető helyzetbe belepirulva.
- Hogy érzed magad? – kérdezte Paul, miután újra egyedül maradtunk.
- Jól, mintha csak álmodtam volna – feleltem zavartan lesütött pillákkal. – Ismét hálával tartozom neked, lassan életem végéig sem fogom tudni viszonozni.
- Nem várok érte ellenszolgáltatást – vonta meg a vállát, miközben hátat fordítva nekem a nadrágjáért nyúlt.
- Lemész egyedül reggelizni? Még mindig kapar a torkom, ezért inkább kihagynám – kérdeztem témát váltva.
Kisvártatva döbbenten észleltem, hogy a jelenlétemmel mit sem törődve akar felöltözni, ezért zavartan elfordítottam a fejemet. Amikor végre egyedül maradtam, megkönnyebbült sóhajjal ugrottam ki az ágyból, hogy rendbe szedjem magamat. Paul tapintatosan sokáig elmaradt, időt hagyva ezzel a készülődésre, így mire visszatért, sikerült a hajamból egy elfogadható laza kontyot varázsolva a frizurámat is elkészíteni. Épp a ruhám cipzárját próbáltam felhúzni, amikor a férfi visszaérkezett.
- A szentségit! – szitkozódtam, miután félúton a sokadik próbálkozásra is megakadt.
Paul szótlanul mögém lépett, majd ujjait a kocsi alá csúsztatva könnyedén felhúzta. Közben akaratlanul is hozzáért a bőrömhöz, s forró érintésétől megborzongtam.
- Csodaszép vagy – suttogta elbűvölten, amikor fékezni próbálva felgyorsult szívverésemet végre megfordultam.
- Köszönöm! – mosolyogtam rá, majd zavaromat leplezve kikészítettem az ágyra a neki szánt ruhákat. Amíg öltözött, kisétáltam a tágas erkélyre, ahol a korlátra támaszkodva merültem a gondolataimba.
- Claire, segítenél egy kicsit? – szólt ki a férfi néhány perc múlva. – Nem boldogulok ezzel a nyakkendővel.
Ügyetlenségén somolyogva belibbentem, majd mikor a kiegészítő immár tökéletesen megkötve simult a helyére, elégedetten néztem végig rajta.
- Kedves Uram, úgy vélem, ma minden kétséget kizáróan engem fog irigyelni az esküvőn az összes nőnemű vendég – affektáltam a kezemet felé nyújtva.
- Ezt kétlem – morogta az öltönyben feszengve, de közben hagyta, hogy belekaroljak.
Anyámék már tűkön ülve várakoztak a hallban, enyhe késésben voltunk. Amikor lesétáltunk a lépcsőn, mindketten felpattantak a szófáról.
- Tudtam, hogy bízhatok az ízlésedben, ma a te árnyékodba kényszerül minden hölgyvendég – nézett végig rajtam elismerő mosollyal apám.
- Ugyan, ne túlozz. A lányod vagyok, más szemmel nézel rám. Remélem a kísérőmmel is elégedett vagy – fordultam Paul felé büszkén.
- Tűrhető – mordult fel apám -, de senkit nem fog megtéveszteni a külseje, ezért jobb, ha minél kevesebbet társalog.
A durva sértéstől vér tolult az arcomba, ám partnerem megszorítva a karomat ismét megakadályozott a visszavágásban. Anyám sajnálkozó arckifejezésével kísérve, kelletlenül sétáltam ki a ránk várakozó limuzinhoz. A hosszú utat dühömben csendesen fortyogva, szótlanul tettük meg Villámokat szóró pillantásom közben gyakran apámra emeltem, aki figyelmen kívül hagyva a néma üzenetet, konokul megtagadta a bocsánatkérést.
Sietve szálltunk ki az autóból, amikor begördült a hatalmas épület bejárata elé, mert alig néhány percünk maradt a szertartás kezdetéig. Campbell, apám üzlettársa csak futólag üdvözölt minket, azután máris tovább sietett, hogy az oltár elé kísérhesse lányát. Az óriási park füves területén gigantikus pavilon alatt helyezték el az asztalokat a székekkel, melyeket fehér textillel vontak be. Előtte egy nyolcszögletű, kövezett tánctér foglalt helyet, amely majd a ceremónia utáni szórakozást hivatott biztosítani. A parkból mesés rálátás nyílt a tengerre, amit a szervezők kihasználva festői hátteret teremtettek a szertartás helyszínéül szolgáló virágtengerben úszó boltív számára. A vendégeknek elhelyezett szintén fehérbe és világoskékbe öltöztetett székek közé leterített szőnyeg ezüst díszítése pazar pompával szórta szerteszét a Nap sugarait. Sűrű elnézések közepette éppen elhelyezkedünk a számunkra kijelölt helyekre, amikor felcsendült a nászinduló. Judy Campbell arcáról földöntúli boldogság áradt, ahogy apjába karolva a vőlegény felé tartott, akit még nem volt alkalmam megismerni. A menyasszony semmitmondó, már-már csúnyácska madárra emlékeztető vonásai és szögletes, hórihorgas alakja éles ellentétben állt a férfi kicsattanóan egészséges, napbarnított arcbőrével, melyet kifejezetten jóképűnek találtam. Kisportolt testalkatával hanyag eleganciát sugárzott, pontosan olyan férfi benyomását keltette, akinek a hódítás pusztán szórakozás – minden egyes csinos nő megszerzése egy újabb elejtett vad a listán. Ismét egy érdekházasság, gondoltam gúnyosan, és egyszeriben megértettem miért láttam Norman Campbell szemében irigységet felvillanni, amikor bemutattak neki. Apám hatalmas vagyonával a háttérben kellemes külsőmmel bármelyik társaságbeli férfi számára eszményi választás lehettem volna, ellentétben a menyasszonnyal, kinek csúnyácska külseje még a család felhalmozott tulajdonával együtt sem volt elég egy mindkét fél számára előnyös házassághoz. Ugyan a vőlegény jóképű megjelenése azt sugallta, hogy Judy óriási szerencsével választott párt maga mellé, ám a rokonságon végigtekintve gyakorlott szemem azonnal megállapította, hogy vagyon szempontjából közel sem egyenrangúak. A lelkész magasztos hangja áhítatot csalt a vendégsereg arcára, innen-onnan halk szipogást is hallani véltem. A szertartás alatt végig magamon éreztem Paul átható tekintetét, mely kezdett egyre kellemetlenebbül érinteni, ezért halk, megkönnyebbült sóhaj hagyta el ajkaimat, mikor a pár végre megcsókolta egymást. A gratulációt arcomon kényszeredett mosollyal letudva, kezemben egy pezsgőspohárral igyekeztem minél messzebb kerülni a képmutató társaság nyüzsgésétől, ezért Paullal a nyomomban kicsit messzebb sétáltunk, ahol alig lézengett néhány vendég.
- Nahát, Claire, micsoda meglepetés! – hallottam meg a múltból ismerős hangot, melyet akkor örök száműzetésre ítéltem. - Hova lett a híres jó ízlésed? – méregette Pault a jövevény vérlázítóan lenéző pillantással. – Mióta szűröd össze a levet mesztic bugrisokkal?
A durva sértéstől Paul arcán megrándult egy izom, s kezét ökölbe szorítva összeszűkült szemekkel pásztázott végig az idegenen. Láttam rajta, hogy a napok óta betelni készülő pohár ezúttal hamarosan túl is csordul, mely riadt veszélyérzettel töltött el.
- Gyere, Paul, menjünk! Kérlek, ne csinálj botrányt – fogtam meg a karját, miközben elé lépve esdeklő tekintetem az övébe fúrtam.
- Hova siettek, még nem is volt alkalmunk beszélgetni – folytatta Patrick a tolakodó társalgást. – Claire, szebb vagy, mint valaha, mint a bimbózó virág, mely kinyílva teljes pompájában hódít. Látod, milyen kár lett volna tönkretenni a gyönyörű alakod azzal a rossz döntéssel? Hálát adhatsz a sorsnak, amiért megkímélt ettől az ostoba baklövéstől.
Érzéketlen szavai pengeéllel hasítottak a szívembe, a hirtelen érkező fájdalomtól szememet elfutották a könnyek, majd elégedett mosolyát immár homályos üvegen keresztül nézve elsápadtam, s miközben ujjaim közül kicsúszott a kezemben tartott pezsgőspohár, forogni kezdett velem a világ. Lábaim összecsuklani készültek, ám Paul erős karja szorosan a derekam köré fonódott, hogy megtartson, miközben szemei gyilkos dühvel villantak Patrickre. Mereven nézve a férfit, akinek az ajkai sarkában még mindig ott bujkált a szarkasztikus mosoly, torkából mély hörgés indult felfelé, hogy abból kitörve vérfagyasztó üvöltéssé válva fagyassza le a férfi arcáról a vigyort. Valahonnan a távolból hallottam, amint Patrick lenéző hangon odaveti, hogy legközelebb tegyek szájkosarat az ölebemre. Mikor észleltem, hogy Paul derekamon nyugvó keze minden ízében remeg, a hamarosan bekövetkező tragédia szele megcsapott, s egy szempillantás alatt magamhoz tértem. Immár újra szilárdan állva megragadtam a férfi kezét, majd minden erőmmel húzni kezdtem a park fái közé.
- Minden rendben, nyugodj meg! – sziszegtem felé halkan, ám a testén végigfutó remegés nem akart szűnni. – Paul, kérlek, nem változhatsz át ennyi ember előtt! – könyörögtem rémülten már a fák takarásában, de szavaim hatástalanok maradtak. Fejét Patrick felé fordítva szemei dühödt lánggal lobogtak, miközben egyre jobban elhatalmasodtak rajta a hullámok. – Paul… - suttogtam egyre kétségbeesettebben, azután egy hirtelen ötlettől vezérelve magam felé fordítottam a fejét, és testemmel a mögötte álló fához szegezve ajkaimat a szájára tapasztottam. A szemeiben pusztító tűz lángnyelvei megszelídültek, majd az egyre szenvedélyesebbé váló csókomtól újra fellobbantak, immár a testét elöntő vágy lángjaként. Izmai megnyugodtak, s mindkét karjával gyengéden átölelve magához szorított. Amikor éreztem, hogy teljesen ellazult, minden akaraterőmet összeszedve szétválasztottam már-már egybeforrt ajkainkat, és kibontakozva öleléséből, hátrébb léptem. Paul kétségbeesett mozdulattal kapott utánam, mire még néhányat léptem hátra, de tekintetünk képtelen volt elszakadni egymástól.
- Nocsak, milyen szenvedélyes kis virágszál lett belőled – hallatszott a hátam mögül. – Igazán összefuthatnánk valamikor egy kis múltidézésre, Angyalkám – folytatta Patrick, miközben felém tartva mohóságot sugárzó szemekkel emelte fel karját, hogy végigsimítson a vállamon. Paul vasmarka ekkor a csuklójára fonódott, megállítva ezzel a megkezdett mozdulatot, és a következő pillanatban csont reccsenése hasított az esküvői fogadás távoli morajába.
- Ha még egyszer akárcsak a közelébe mersz jönni, nem úszod meg csuklótöréssel! – rivallta túl indulattól elmélyült hangja Patrick fájdalomkiáltását.
- Gyere, menjünk innen – bontottam le a férfi ujjait a szétroncsolt csontokról, szemem sarkából ijedten figyelve a kiáltásra felénk tartó vendégeket.
Paul továbbra is vérfagyasztó tekintettel méregette a szánalmasan nyüszítő Patricket, végül unszoló rángatásomra még mindig feszülten, de követett. A tömeget elkerülve sietős léptekkel igyekeztem a várakozó limuzin felé, mindvégig azon aggódva, hogy valaki meg ne állítson. Tudtam, hogy a férfi, kinek kezébe görcsösen kapaszkodtam, tűrőképessége határán egyensúlyozva képtelen lenne egy újabb atrocitást elviselni. Mikor végre kigördült velünk az autó a kapun, a kíváncsi tekintetek elől védelmet nyújtó sötétített üveg mögött immár megkönnyebbülten sóhajtottam fel.

Otthon, a szobámban kapkodó mozdulatokkal igyekeztem lehámozni magamról a ruhát, mely az átélt események miatt undorral töltött el, ám remegő kezemmel képtelen voltam lehúzni a cipzárt. Egyre idegesebben rángattam, közben átfutott rajtam a gondolat, hogy egész egyszerűen letépem magamról, amikor egy forró kéz lefejtette az ujjaimat, és szakavatott mozdulattal lehúzta a kocsit. A könnyű anyagot magamhoz szorítva éreztem, ahogy végigsimít meztelen vállamon, miközben forró lehelete egyre közelebbről perzseli nyakszirtemet, végül néhány másodperces tétovázás után ajka a bőrömre tapadt. A vágy úgy öntött el, mint a szökőár, mely pusztító rombolást hagyva maga után megállíthatatlanul söpör végig mindenen, ám ujjaim továbbra is görcsösen kapaszkodtak a testemről leomlani készülő textilbe. Bár minden ízemben remegve vártam a folytatást, valami mégis visszatartott, gátat szabva a bensőmet elöntő szenvedélyes sóvárgásnak. Fejemet lehajtva, kővé dermedve álltam ott, szenvtelenül tűrve a gerincem vonalán végigfutó csókokat, melyek újabb és újabb, soha el nem múló pecsétet égettek a bőrömbe. Az utolsó csigolyánál Paul végül feladta a kilátástalannak tűnő küzdelmet, és egy csalódott sóhajjal kimenekült a szobából. Remegő térdekkel rogytam le az ágyra, kapkodó levegővétellel igyekezve elűzni légszomjamat, ám száguldó vérem még hosszú percekig csillapíthatatlan ütemben verte dobhártyámon a ritmust.

~¤~

Órákkal később tért vissza, de azonnal a fürdőszobába zárkózott, ahol hosszasan csorgatta magára a vizet, majd mikor végzett, pillantásomat kerülve szótlanul ment ki az erkélyre. Nehezen viseltem ezt az új keletű lelki terrort, ezért szorongással telve indultam utána.
- Mi a baj, Paul? – kérdeztem a korlátnál mellé könyökölve, de makacsul hallgatott. – Érzem, hogy bánt valami, mondd el, kérlek!
- Igaza volt a barátodnak, csupán egy quileute bugrist látsz bennem – felelte keserűen a néhány perces feszült csend után.
- Hogy mondhatsz ilyet? Én sosem gondoltam rólad még hasonlót sem! – kiáltottam fel meghökkenve, majd izmos karján végigsimítva folytattam – Patrick arra sem méltó, hogy a lábad nyomát megcsókolja.
- Valóban? Arra mégis méltó volt, hogy a tiltakozásod nélkül megérinthessen. Mit akarsz tőlem, Claire? Játszunk tiszta lapokkal, és áruld el végre! – mozdult váratlanul, s hátamat a korlátnak döntve durván megmarkolta a mellemet. – Ezt akarod? – kérdezte élesen, vadul medencémhez dörzsölve közben ágyékát. – Jacob kevés volt neked? 
-->Egy tapasztalt férfira vágysz?
Megalázó szavai egy percre letaglóztak, azután elkeseredett dühvel kívánva megtorolni a sértést hatalmas pofonra emeltem karomat, azonban mielőtt arcán csattanhatott volna az ütés, csuklómat vasmarokra fogva megállított.
- Ha nem akarsz úgy járni, mint a tenyérbe mászó barátod, ne próbálj meg még egyszer megütni! Épp elég megszégyenítésben volt már részem mióta itt vagyok, nem tudok többet elviselni – sziszegte felém villogó szemekkel, ám szavaival éles ellentétben ujjai puha börtönként fogták körbe vékony csontomat.
A következő pillanatban szitkozódva elengedett, majd egy szépen ívelt ugrással átvetődött a korláton. Aznap éjjel hiába vártam vissza, ezúttal nem neszezett mellettem a lepedő nyugtalan forgolódásától.
Újra Forks erdeiben járok, az ösvényt beborító száraz avar minden lépésnél zizeg a talpam alatt. Kis idő múlva tanácstalanul megtorpanok, mert egy éles kanyar után a csapás kettéválik. A távolba vesző végek felől két férfi közeledik felém. Néhány méterre tőlem megállnak, majd kezüket felém nyújtva várakozón tekintenek rám. Földbegyökerezett lábakkal cikázik a tekintetem a két arc között, melyek ismerős vonásai már oly hosszú ideje égtek a retinámra, de képtelen vagyok dönteni. A két szempár egyre elkeseredettebben próbál az enyémbe kapcsolódni, miközben az elmosódottá váló alakok lassan hátrálni kezdenek. Ekkor mintha egy láthatatlan erő taszítana meg, Jake felé indulok, hogy mellé érve ujjaimat az övéi közé fűzve, kéz a kézben sétáljunk tovább. Néhány lépés után az ösvénybe belefut egy másik, ahonnan Paul alakja közeledik felénk, majd hozzánk érve szabad kezem felé nyúl, s immár mindkét férfival az oldalamon haladok tovább.
A kép hirtelen elsötétült, amikor jeges leheletet érezve bőrömön felébredtem a zaklatott álomból. Rémülten néztem körbe a sötét helyiségben, magam mellett  Paul után kutatva, ám ujjaim csak az üres lepedőt markolták. A takarót felhajtva mezítláb osontam ki a nyitott erkélyajtón, hogy körbekémleljem a tájat, majd mikor nem láttam mozgást, néhány perc után visszaindultam az ágyba. Hosszú ideig forgolódtam még furcsa álmomon tűnődve, mire végre sikerült újra elaludnom.

~¤~

Reggel fáradt, karikás szemekkel ébredtem, az éjszaka folyamán többször is felriadtam. Hálótársam továbbra sem került elő, ezért feledve a bosszúságot, melyet durva viselkedése okozott, a szokásos tisztálkodás után nyugtalanul indultam keresésére. Anyámék valószínűleg hajnalig maradtak a partin, Campbellék valamelyik vendégszobájában pihenve a ki a fáradalmakat, mert szokatlan csend honolt a házban. Martha, a házvezetőnő a konyhában ténykedett, a hangos edénycsörömpölés az emeletre is felszűrődött.
- Jó reggelt! – köszöntem be hozzá, miután leszaladtam a lépcsőn. – Nem láttad véletlenül Pault?
- Jó reggelt, kicsim – fordult felém mosolyogva. Fényes ősz haját most is, mint mindig, ódivatú, szigorú kontyba fésülve viselte, kedves, pirospozsgás arcának éles ellentéteként. – Ma még nem találkoztam vele. Valami baj van? – kérdezte aggodalmasan.
- Nem, semmi – válaszoltam nem túl meggyőzően, egy pohár tejet töltve közben a bögrémbe.
- Összevesztetek? – faggatózott tovább az arcomat fürkészve, de válaszul csak a fejemet ráztam. – Claire, ez a férfi odavan érted, ezt a vak is láthatja. Nem tudom mi történt köztetek, de próbálj egy kicsit türelmesebb lenni, egy kapcsolat nem mindig felhőtlen. A férfiak makacsak, és gyakran gyermetegen ragaszkodnak az igazukhoz, ezért kell nekünk nőknek rafináltan úgy irányítani az életüket, hogy azt észre se vegyék.
Bölcs szavain elgondolkodtam, ám tanácsával ebben az esetben nem tudtam mit kezdeni, hiszen a szüleim számára fenntartott látszatkapcsolatban nem alkalmazhattam. Néhány falat elfogyasztása után még mindig töprengve indultam vissza a szobámba, amikor eszembe jutott, hogy Jake-kel két napja nem beszéltem, és ez aggodalommal töltött el. Épp a telefonért akartam nyúlni, amikor az ajtón halk kopogás hangzott fel.
- Bejöhetek? – dugta be a fejét Paul bűnbánó arccal. – Bocsánatot szeretnék kérni a tegnapi durvaságomért – lépett beljebb bólintásomra.
- Felejtsük el – egyeztem bele, mire megkönnyebbülten felsóhajtott.
Néhány perces zavart csend után tétován közelebb léptem hozzá, és tekintetemmel az övét keresve feltettem a kérdést, melyre remegve vártam a választ.
- Paul, nem lehetnénk barátok?
Arcvonásai megkeményedtek, de látva a szemeimben tisztán tükröződő kétségbeesést egy perc habozás után szóra nyíltak ajkai.
- Várj! – vágtam közbe, majd felkapva az éjjeliszekrényről a Honda kulcsát, a kezébe nyomtam. - Mielőtt bármit is mondanál, szeretném, ha ezt elfogadnád. Nem tudom mással kifejezni a hálámat, és megköszönni mindazt, amit értem tettél.
Szemei elsötétültek, vonásain hitetlenkedéssel vegyes keserűség tükröződött, azután egy hirtelen mozdulattal dühösen a sarokba hajította a kulcsot.
- Engem nem vehetsz meg, Claire. Sajnálom, de nem tudok a barátod lenni. Ezért megkérlek, ha visszatértünk La Pushba, tartsd magad távol tőlem.
Üresen csengő, jéghideg szavai jobban fájtak, mint egy arcul csapás. Vállaim a visszautasított ajándék miatt megszégyenülten rogytak meg, miközben szemeimet elfutották a könnyek. Nem pusztán egy tárgyról volt szó, hiszen ez az autó volt mindenem. Szavakkal nem lehetett kifejezni, milyen sokat jelentett nekem. A nehéz időszakban a barátok helyett a Honda volt mellettem, átsegítve számtalan érzelmi hullámon, a szabadság gondtalan érzését adva nekem. A legnagyobb ajándék volt, amit magamon kívül bárkinek felajánlhattam, és mivel a szívem már másvalakinek adtam, Paul számára csupán ez – egy rész belőlem – maradt. Látva, hogy ismét távozni készül, szívem összefacsarodott a gondolatra: ahogy most az ajtón kilép, majdan az életemből is így sétál ki. Ám váratlanul elemi erővel nyilallt belém egy még élesebb fájdalom, mely baljós előérzettel töltött el.
- Valami történt Jake-kel – suttogtam, azután dermedtségemet lerázva a telefonért nyúltam.
Remegő kezekkel ütöttem be Billy, majd Emily számát, de egyikük sem vette fel. Utolsó próbálkozásként a Swan lakást hívtam, ám a telefon ott is csak kicsörgött. A mobilt az ágyra hajítva eszeveszett tempóban kezdtem pakolni a kis bőröndbe, mellyel érkeztem, amikor a karomra kulcsolódó kéz megállított.
- Mit csinálsz? – kérdezte Paul vészjósló hangon.
- Hazamegyek – feleltem szabad kezemmel bepattintva a zárat.
- Addig nem, amíg nem szól ide valaki La Pushból, hogy indulhatunk.
- Valóban? És mégis hogyan akarsz benne megakadályozni? – szűrtem a fogaim között egyre dühösebben. – Az ágyhoz kötözöl?
- Akár azt is megteszem, ha kényszerítesz rá! – vágott vissza bosszúsan.
- Mindketten tudjuk, ha apám hazaér, csak kiáltanom kell, és ránk töri az ajtót. Vagy őt is lekötözöd? Engedj utamra! – sziszegtem ellentmondást nem tűrően.
Akaratunkat egymásnak feszítve villogó szemekkel méregettük a másikat, amikor a feszülten vibráló levegőbe belehasított az ágyon heverő telefon csörgése. Kirántva karomat a férfi szorításából érte nyúltam, majd mikor megláttam Emily nevét a kijelzőn, lélegzetvisszafojtva nyomtam le a gombot.
- Szia, Claire, láttam, hogy kerestél – recsegett a vonalban a hangja.
- Em, tudsz valamit Jake-ről? Rossz előérzetem van – hadartam szinte egy szuszra, mire a vonal túlsó végén zavart csend támadt.
- Em? – sikoltottam bele a telefonba kétségbeesetten.
- Jake-et baleset érte, és…
A mondat végét már nem hallottam, ujjaim közül kicsúszott a telefon, hogy nagyot koppanva érjen földet ott, ahova a következő pillanatban útját követve én zuhantam.


27 megjegyzés:

kLk írta...

Jézusom!
ez a fejezet! te jó ég!
huh...nagyon szuper volt! paul nagyon édesen védte meg Clairet,és a kezdés is szuper volt!(:
de ez a vég...áh! megkínzol engem!! msot komolyan várnom kell hétvégéig?! hát hogy fogom én ezt kibirni?!:D sehogy.xD a nyugtatók árát,ugye fizeted?xD
nagyonnagyon siess,kérlek a kövivel!

puszi,Kinga

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Hogy lehet már megint ilyen résznél abbahagyni.
Nagyon jó lett a fejezet, tele van izgalommal, és érzelemmel.
Még mindig szurkolok Paulnak, de rettenetesen aggódom Jake.ért. Siess a következővel, mert tudnom kell, mi történik.

Szia : Judit

P. Sawyer írta...

ÚÚÚÚÚÚÚristen!!! Claire mondd azt hogy Jake nem halt meg!!! Ugye nem??? Nem teheted ezt velem!! Egyébként szerintem mostmár úgy nagyjából kezdem érteni hogy mit érez Claire a két fiú iránt. Igaz hogy Paul-hoz egy igen erős vonzalom köti de ez csupán testi vágy, ami Jake-kel kapcsolatos az egészen más, most is ahogyan megérezte hogy vmi baj történt vele, és ahogyan erre reagált. Tuti Jacobot szereti, remélem nem nyírtad ki és lesz alkalmuk arra hogy beteljesítsék a szerelmüket, és remélem Paul idővel belenyugszik majd.....na mind1 minnél hamarabb hozd a frisst mert nem bírok várni, tudnom kell mi történt Jake-kel.
szia

Sherryl írta...

Szia Claire!
wow ez a rész nagyon eseménydús volt és egyszerűen fantasztikus,kivéve h még mindig semmi nincs Paul és Claire között :(
Na jó nem pártoltam át,csak én még mindig úgy gondolom h jobb lenne neki Paul :D
Már megint úgy zártad le,h izgulhatok 7végéig, nemér így abbahagyni :(
Köszi szépen viszont,h reggel már fel tudtad rakni,így el tudtam olvasni :)
Mindig okozol meglepetést a részekben,már alig várom a kövit is,h ott milyen új dolgok történnek majd:)
Örülök,h Patrick megkapta a magáét Paultól,hiszen megérdemelte a kis féreg :P
Claire apukája kezd egyre ellenszenvesebb lenni,pedig az elején még az apai szeretetet tulajdonítottam a viselkedései mögött :S
De majd gondolom kiderül,h mi is a baja és remélem nem a pénz+a társadalmi háttér...
Nah be is fejezem a szövegelést,kissé hosszabbra sikeredett mint eddig,mert ez a rész egyszerűen csúcs volt :)
Isteni vagy:)
További szép napot.
Puszi.
Anikó

Névtelen írta...

Szia Clair.Ezt nem tudom elhinni.Függö vég miért csinálod ezt?Komolyan egyszerüen ki is borultam nem tudom elhinni.De az egészet együttvéve tökéletes lett.Szerintem ennél jobban nem is lehetett volna megirni.Gratula hozzá és sok puszi Hanni**TEAM PAUL**

=)GoOofy(= írta...

Áááh Jake!!!:'(
Komojan mondom mindjárt elsírom magam miattad!!!Jaaj ne húzd a kövit lécci mert az idegeim...Áááh...
Húúú ez nagyon jó fejezet volt...Siess, siess, siess!
És a nyugtató árát nekem is perkálnod kell!
:)
Puszil, GoOofy

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jó fejezet volt. :) Szegény Paul... :(
Mikor lesz folytatás? :D
Woni

Claire írta...

Szia Kinga!
Örülök, hogy tetszett, nekem is az egyik kedvenc fejezetem lett. Úgy érzem ez teljes mértékben Paul karakterének lett szánva, több oldalát is megmutatva benne.:) Beszerzek egy vagon nyugtatót, és küldök mindenkinek egy dobozzal, rendben?:D Puszi, és nyugi, igyekszem a kövivel;)

Claire írta...

Szia Judit!
Jajj, ne haragudj, de ezt tényleg itt kellett befejezni.:$ Ígérem, sietek a frissel, hogy ne kelljen sokáig izgulnod a folytatás miatt, és nagyon örülök, hogy neked is tetszett.:) Szép napot, C.

Claire írta...

Szia Bee!
Claire esetében ez egy kicsit bonyolultabb dolog, mint gondolod, de hogy ezt pontosan hogyan értem, csak a legvégén fog kiderülni.:) Jake-kel kapcsolatban viszont tartom a szám, nem szeretném elkotyogni hogyan folytatódik a sztori, de igyekszem nem túl sokáig kétségek között hagyni titeket.
Köszönöm szépen, hogy írtál nekem!:)

Claire írta...

Szia Anikó!
Nagyon szívesen, ezen a pár órán igazán nem múlt a dolog.:) Claire apját muszáj volt így megformálnom ahhoz, hogy hitelesen át tudjam adni azt a világot, ahonnan a lány érkezett, mert szándékosan hangsúlyozom ki az éles ellentétet La Push és Forks környékéhez hasonlítva. Kicsit többet akarok beleszőni a sztoriba egy sima szerelmi drámánál, remélem mire befejezem, ez számotokra is át fog jönni. Épp ezért lett Patrick karaktere is olyan, amilyen.
Ígérem lesznek még feszültséggel teli részek, de úgy érzem ez volt az egyik csúcspont, ezért is örülök annyira, hogy nektek is bejött.
Szövegelni meg tessék nyugodtan, én csak örülök ennek.;) Puszi, és szép napokat!

Claire írta...

Szia Hanni!
Ugye azért nem utálsz nagyon?:$ Mindennek ellenére örülök, hogy jónak találtad ezt a részt is, valahogy éreztem, hogy tetszeni fog ez is. Puszi, és csak nyugalom!:)

Claire írta...

Szia GoOofy!
Hé, sírni (még) nem ér!:) Kingának már beígértem, hogy beszerzek egy raklap nyugtatót, és szétosztom közöttetek.:D Igyekszem a frissítéssel, addig is jó pancsolást ebben a melegben. Puszi:)

Claire írta...

Szia Woni!
Örülök, hogy tetszett, valamikor hétvégén hozom a kövit, még nem tudom melyik nap, függ attól is, hogy lelépek-e megint valahova.:$ Köszi, hogy írtál!:)

Unknown írta...

Sziia!!!

Remélem tudod, hogy most haragszom rád :D
Hogy tehetted ezt velünk???? :O Már nem azért, mert Jake-kel történt valami, hanem pontosabban erre a gyönyörűszép függővégre gondolok... Most megint lehetne találgatni, hogy Jake meghalt-e, vagy csak súlyosan megsérült, de nem hiszem, hogy az első gondolatom az, ami igaz, maximum olyan dolog lehet benne, mint az Eclipseben... Carlisle minden csontját újra eltörni Jacobnak, de utána meggyógyul... csak persze kell egy "kis" idő, még jobban lesz...
Hát nem is tudom, mit szeretnék jobban... de mivel nem vagyok szívtelen, ezért inkább a csontos dologban reménykedek...
Szegényt Pault tényleg egyre jobban sajnálom... igaz nagyon-nagyon dúrva volt ott az erkélyen, de azért őt is meg lehet érteni... :/ Mert Claire akarva akaratlanul is játszik vele... bántja, holott nem akarja ezt tenni vele...
A kocsis dolgot megértem mind a két szereplő szemszögéből, hiszen az a kocsi tényleg a mindent jelentette a lánynak régen... igaz az élete már új értelmet nyert, de amit átélt azzal a Hondával, az örök emlék marad neki, ami szerintem nagyon is fontos...
De.. Pault viszont azért értem meg, mert ő nem csak egy kocsit akar Clairetől... hanem magát a lányt szeretné maga mellett tudni... Ami valljuk be lehet lehetetlen kérés lenne... csak egy szép álom marad neki :/
A csóknál nem gondoltam volna, hogy pont egy ilyen helyzetben fog elcsattanni:P De meglepetést okoztál ezzel számomra... igaz mikor írtad, hogy egyre jobban remegett, akkor számítottam arra, hogy pont ez lesz az a bizonyos figyelemelterelés... Viszont annak örülök is, meg nem is, hogy Paul megfenyegette Patrickot... hiszen jó, mert megvédte a lányt... de egy csuklótörés egy gazdag ficsúrnál nagy következménnyel járhat... hiszen nem hiszem, hogy szó nélkül marad... bár ez csak rajtad múlik;)
És most térjünk a kedvenc részemre:) Mert igaz a csókot is imádtam, de azért számomra a legkedvesebb rész az, amikor Paul megmentette Clairet... De nem maga ez a rész... hanem amit a fülébe suttogott :) Szerintem minden lány álma az lenne, hogy egy hasonló görög isten:D ilyet súgjon a fülükbe:)
Elég sok mindent kell átélnie szegény srácnak ebben a történetben... Hiszen szereti Clairet, és ez elég sok bonyodalmat, és fájdalmat ad neki... valószínű, hogy el fog bukni :/
De én még mindig reménykedem abban, hogy a lány rájön, hogy mégiscsak Pault teremtették neki :P
És, hogy Jake se legyen szomorú, neki meg jön egy kisbaba, hogy be tudjon vésődni :D

Unknown írta...

Egy srác életében nem mindig az elutasítás a legrosszabb érzés... hanem a tudat, hogy soha nem lehet a tiéd... De most hatalmas pofon érhette, mikor a lány kiejtette a száján a "legyünk barátok" mondatot... mert innentől kezdve nagyon is tudhatja, hogy "elbukott"...
De ez megint tőled függ, remélem, hogy inkább Paul rajongó vagy, és hogy sokan vannak itt, akik Paulnak szurkolnak:))
Mert ő tud vad is lenni, de egyben ott van a gyengédebbik énje... amit imádok benne:) Például a ruhás incidensre gondolok:) Tehát ő az a tipikus álompasi:P ezért is mondj egy P-t :D
Na és most kibeszélem szépen Patrickot...
Egy aljas szemét dögnek tartom:D már bocsi, tudom neked sem a szíved csücske, mert akkor nem írnál ilyen tetteket vele kapcsolatban... De azért az hatalmas kés döfés volt a lány hátába, mikor felhozta a gyereket... hogy sokkal jobb, hogy nem született meg, mert így megmaradt a csinos alakja :Á ekkora állatot:Á Ilyen nézetből nagyonis megérdemelte azt a jó kis csuklótörést...
És ha így folytatod az írást, akkor lehet tényleg szükség lesz a nyugtatóra... :D mert inkább leszek idegbeteg, minthogy ne olvassak több részt amit a saját "tolladdal" írsz:)
Azért reménykedem benne, hogy szegény Paul nem fog mostmár sokat szívni...:) várom a folytatást, tökéletes lett, mint mindig ;) Ügyes és fantasztikus Író vagy:)
millió puszii, Mesii

u.i:Remélem nincs sok hiba, vagy értelmetlen mondat benne:) És sajnálom, hogy megint kettőbe kellett rakni, de végre rájöttem miért nem engedte, és most nem bénáztam annyit, mint múltkor, este... :D

Névtelen írta...

WOW!!! Nagyon tetszik továbbra is a történeted, én is remélem, hogy nem nyírod ki Jacket!!! (léccilécci neeee!!! :D) Nagyon bírom Claireben azt, hogy bár mindig ott van az a paraszthajszál, de ellen bír állni Paulnak... Eddig csak kíváncsi voltam, de most már kezdek becsavarodni, hogy nem jövök rá, mi a lényege annak, hogy hősnőnknek 2 farkasa is van, de ha ez csak a story végén derül ki, akkor inkább nem akarom tudni, nehogy vége legyen. :D Tényleg, Adam hova tűnt? Na jó, vége a vájkálódásnak mára :D, még az a szerencse, hogy hét vége felé jön a friss, amit természetesen már nagyon várok!
T.J.Kriszta

Claire írta...

Szia Mesii!
Igggeeen! Megint hosszú komi, imádom!:)
Tudom, hogy egy undok pondró vagyok, de kellett ez ide, nagyon is!:P Nem versz át, én tudom, hogy titokban abban reménykedsz, Jake-et eltettem láb alól, már a koporsófeliratot is megírtad neki, igaz? (csak viccelek, jó kedvem van)
Paul kissé keményen szólt be, de azt gondolom joga volt ehhez, csak talán nem így kellett volna, de a történetbe jól passzolt. Tudjuk be az átélt feszkónak. A kocsis dolgot több okból írtam bele, részben azért, mert ezzel is Paul büszkeségét akartam érzékeltetni, részben pedig azért, mert Claire egy olyan dologról mond le, amiről senki más kedvéért nem tenné. Azt akartam, hogy érzékelhető legyen mennyire fontos számára a férfi. Persze egy tárgy - legyen az több szempontból is bármilyen értékes - nyilván nem kárpótolja a szerelmet.
Töredelmesen bevallom, a csókos részt azért oldottam meg így, hogy Claire-nek legyen rá mentsége, ill. azért is, hogy látható legyen milyen hatással van a forrófejű, robbanékony szürkére, akit képes ezzel lenyugtatni még akkor is, amikor már majdnem átlépett a határon. Patrick adta magát ehhez a jelenethez, hiszen ki más lett volna képes nagyobb fájdalmat okozni a lánynak? Patrick egy tipikus élvhajhász, egoista, törekvő, gazdag ficsúr, aki lelkiismeret furdalás nélkül tipor át bárkin, ha az érdeke, vagy épp a kedve úgy kívánja.
Egyetértek veled, Paul karaktere sokak számára az eszményi, tökéletes férfi - ami persze a valóságban nem létezik sajnos -, hiszen mindannyian arra vágyunk, hogy ezek a tulajdonságok amiket felsoroltál egy ilyen testben egyesüljenek. A trióról csak annyit árulhatok el, hogy még mindannyian sokat fognak szenvedni... tudom, gonosz dög vagyok ezért.:$
Nessie-vel kapcsolatban több okból tértem ki eddig, részben azért, mert a történet nem nyúlik át a BD idejére, részben pedig azért, mert személyes okokból nem szeretem és nem is akarom elfogadni Meyernek a megoldását ezzel kapcsolatban, de ezt hosszú lenne kifejteni, és nem is akarok vele megbántani senkit, mert tudom, hogy rajtam kívül szinte mindenki rajong érte. Ez van, én már csak ilyen különc vagyok.:)
Hálás vagyok a töretlen biztatásét, amit folyamatosan kapok tőled, és nagyon örülök, hogy így érzel a sztorival kapcsolatban.:) Sok-sok Puszi, C.

Claire írta...

Szia Kriszta!
Ennek igazán örülök, remélem végig megmarad benned ez az érzés. Claire egy igazi kékvérű "szuka", ahogy egy kedves barátnőm mondta miután elolvasta azt az ominózus jelenetet, ahol érzésem szerint mindannyian vártátok, hogy végre történik valami.:) Még a vége előtt ki fog derülni miért történt kétszeres bevésődés, erre egy (szerintem) elég érdekes megoldást találtam, igaz, teljesen átfogó képet csak nem sokkal a befejezés előtt fogtok kapni.
Adamet kicsit mellékvágányra tettem, de vissza fogom majd hozni a megfelelő pillanatban.;)
Köszönöm szépen a véleményedet!:)

Tems írta...

Sikerült rátalálnom erre a történetre, sikerült végig is olvasnom. :D
Nem vagyok egy hatalmas Twilight fanatikus, de szeretek eljátszadozni képzeletben a vérfarkasok… bocsánat, alakváltókkal és szívesen olvasom mások történeteit, legfőképpen, ha a Quileute fiúkról van szó.  A Tiéd pont ilyen, élvezet volt olvasni minden egyes fejezetet, szinte faltam a szememmel a betűket. Nagyon igényes munkát adsz ki a kezeid közül, elég terjedelmesek a fejezetek, gazdag a szókincsed. Ez bizony mind fontos, abból a szempontból, hogy a jól kidolgozott és önmagában is izgalmas történet így válik még érdekesebbé, sokkal jobban olvastatja magát. Minden elismerésem, gratulálok hozzá.

A történet, mint fentebb említettem, jól kidolgozott, látszik, hogy szenvedtél vele eleget. :D A fejezethez annyit fűznék hozzá, hogy Paul karakterét szerintem itt adtad vissza a legjobban, ez az, az a vérbeli Paul akit a könyvekből megismerhettünk. Esemény- és akciódús fejezet volt, a cliffhanger befejezés sokszor nem jó ötlet szvsz, de leleményesen megoldottad, itt és most erre volt szükség. Most persze mindenki tűkön ül, azt se tudja mit gondoljon és én is lelkesen csatlakozom azoknak a táborához, akik a miharabbi folytatást követelik. Habár vannak tippjeim, nem merek a vakvilágba lövöldözni velük, inkább kíváncsian várom, hogy Te milyen sorsot szánsz Jacobnak. Azért ne öld meg, ha kérhetném, kedvenc is farkasom. ♥

Summa summárom, további jó munkát, miharabbi folytatást! Nyertél egy újabb lelkes olvasót! :D
Tems

Névtelen írta...

Jézusom ugye Jake nem hal meg?
Patrik és a hülye beszólásai fulladjon meg

Névtelen írta...

Szia Claire!

Pár napja találtam rá a blogodra. Minden elismerésem!
Az olvasok pártokra szakadva találgatják, végül melyik farkasfiú nyeri el a hősnő szívét. Be kell vallani, nehéz döntés. Leszögezném, én is a "Hajrá Paul" tábort erősítem. Úgy gondolom, minden nő ilyen pasiról álmodik - ahogy írtad, sajnos ilyen nem létezik :-(
Annyi mindent visel el, csak azért, hogy megvédhesse Claire-t, és - egy esetet leszámítva - mindig ott van, amikor a lánynak szüksége van rá. Nem hinném, hogy Claire részéről csak testi vágy, amit Paul iránt. Csak nem meri bevallani magának sem, hogy érzelmei már túlléptek egy bizonyos határt. És bárhogyan fejeződjön is be a történet, az nem lehet, hogy egy ilyen kitartó - és minden egyéb szuperlatívuszokkal felruházható álomférfi - ne nyerje el végül a jutalmát, a hősnő szívét! :-)

Üdv: G.

Claire írta...

Szia Kedves Tems!
Először is szeretnélek üdvözölni az olvasóim között, és nagyon köszönöm az összeszedett véleményt, melyet kaptam tőled.:) Különösen, mert az általad leírtak alapján úgy érzem mindezt alaposan átgondolva, kritikus szemmel vizsgálva a történetet tetted meg. Megvallom őszintén, egy ideje nálam is lecsengőben a van a Twilight őrület, bár igazából sosem öltött hatalmas méreteket, de az általad is emlegetett alakváltó indián fiúk történetét varázslatosnak találom, ezért is ragadtam életemben először "tollat". Nem volt ez igazán szenvedés, hiszen szívem-lelkem beleadva örömmel írom meg a fantáziámban lejátszódott történéseket, igyekezve közben odafigyelni a minőségre is.:) Töredelmesen bevallom, hogy Paul karakterét a saját ízlésvilágomat tükrözve alkottam meg, de próbáltam megőrizni az eredeti tulajdonságokat. Azt gondolom Meyer könyveiből nem kaptunk róla átfogó képet, épp ezért némileg szabadon alakítható a jelleme.
Jake-kel kapcsolatban pénteken minden kiderül, kérlek nézd el nekem, hogy visszafogva magamat, nem árulkodok. :) Még egyszer nagyon szépen köszönöm az átfogó kritikádat, és remélem, hogy a jövőben is ugyanilyen elégedettséggel töltenek majd el az újabb fejezetek.
Claire

Claire írta...

Szia Névtelen!
Pénteken felteszem a 35. fejezetet, abból ki fog derülni milyen sorsot szántam Jake-nek.:)

Claire írta...

Szia Kedves G!
Üdvözöllek Téged is az olvasóim, valamint a Paul rajongók között.:) Sejtelmes mosollyal olvastam a soraidat, hiszen én már tudom azt, amit ti még nem, és egy elég érdekes, elgondolkodtató befejezést tartogatok. Paullal kapcsolatban épp ezért nem akarok nyilatkozni, de annyit elárulhatok, hogy nem jársz messze az igazságtól.
Köszönöm szépen, hogy írtál nekem, és a jövőben is szeretettel várom a gondolataidat!:)

Niki B. írta...

Szia!

Én nem nevezném új olvasónak magamat, inkább túl lustának a vélemény íráshoz (amit nagyon sajnálok), de ma, vagyis inkább tegnap kedvet kaptam hozzá. Most pedig itt és most megígérem, hogy igyekszem minden részhez véleményt írni. Nagyon szeretem a történeted, és őszintén szólva nem hinném, hogy bármi újat is tudnék mondani az előttem szóló új olvasóidhoz képest. Fantasztikusan jó történet, és külön tetszik, hogy több "világot" is képes vagy hitelesen bemutatni.
Teljesen egyetértek Veled, hogy Paul karakterét nem lehet megismerni a Twilight Sagaban, de szeretném leszögezni, hogy nekem a "te Paulod" a kedvencem. Szerintem fantasztikusan lett kiatalálva, nagyon csípem a karakterét.:)
Hogy Jake vagy Paul? Hát azt hiszem ez egy nagyon jó kérdés, de ebben a történetben nálam Paul a befutó. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy Jake halálát kívánnám, de én nem is gondolom, hogy ilyen szörnyű sorsot szánsz neki.:)
Patrick pedig egy érzéketlen tuskó, és sajnos a valóságban is kénytelen rájöni az ember, hogy ekkora bunkók tényleg léteznek.
Már várom a pénteket!
Niki

Claire írta...

Szia Niki!
Örülök neki, hogy aktívan bekapcsolódtál a történetbe, annak pedig még inkább, hogy szereted olvasni, és előre is köszönöm, ha néhanapján jelzed felém a gondolataidat.:)
Jólesően simogatják lelkemet a szavaid, nagyon jó érzés, hogy sikerül átadnom azt a világot, amit szerettem volna megteremteni, és hogy Paul karakterét is megszeretettem veletek.:)
Patrickkel is egy kis valóságot akartam belecsempészni a sztoriba, sajnos sok hasonló jellem rontja létezésével a világot.
Még egyszer köszönöm szépen, hogy írtál!:) C.

Megjegyzés küldése