2010. június 9., szerda

23. Az utolsó csepp vérig



Jacob szemszöge


- Ide, gyorsan! – kiáltottam a fák közül szélsebesen érkező doki felé. Claire rángatózó testét átkarolva, legszívesebben vele együtt üvöltöttem volna a világ felé fájdalmamat. Miért kellett elém ugrania? - gondoltam kétségbeesetten, miközben alig tudtam fékezni magam, hogy Adam után ne iramodjak. Olyan gyorsan történt minden, hogy esélyem sem maradt őt félrelökni. Mintha pontosan tudta volna, hol fogok felbukkanni. Láttam a felém ugró vérszopó arcán átvillanó döbbenetet abban a pillanatban, amikor szemfogai belemartak - ő sem számított rá, hogy az én húsom helyett Claire-ét fogja feltépni. Bárcsak kétfelé tudnék szakadni, hogy egyszerre lehessek a lenyomatom mellett, és követhessem azt a mocskos vámpírt, amíg utolérve darabokra nem szaggatom!
- Ki kell szívnom a mérget – nézett rám Carlisle várakozóan, majd beleegyező bólintásomra Claire fölé hajolt. Iszonyodva fordultam el a hátborzongató látványtól, miközben minden erőmet össze kellett szednem, hogy visszafojtsam a belőlem kitörni készülő vadállatot. Claire teste lassan megnyugodott, míg végül mozdulatlan, összetört madárkaként pihent a karjaim között.
- Megölted őt! – ordítottam fel a dühtől reszketve, de Carlisle megrázta a fejét.
- Él, bár nem sokon múlt. Adam a szívhez túl közel harapta meg, így ha nem veszít rengeteg vért a nyílt törés miatt, kilökve magából a méreg nagy részét, már nem tudtam volna segíteni rajta – futott át halvány mosoly az orvos arcán megkönnyebbült sóhajom hallatán.
A hátam mögött gallyak reccsentek, majd a megzörrenő bokrok közül Paul lépett elő. Bűnbánó vonásai láttán újra feltámadt bennem a harag, de emlékeztetve magam arra, hogy a félholt lenyomatom a karjaim között fekszik, lecsillapodtam.
- Minek jöttél vissza? Elkaptátok Adamet? – mordultam felé.
- Nem – rázta meg a fejét. – Samék még követik, de iszonyú gyors, el fogják veszíteni a nyomot.
- Miért jöttél vissza? – ismételtem meg a kérdést, de Carlisle közbevágott.
- Nincs most idő a marakodásra. Haza kell vinnem Claire-t, vérre van szüksége. Add át nekem, ti pedig farkasként kövessetek, így gyorsabb lesz.
Minden porcikám tiltakozott az ötlet ellen, de belátva, hogy a dokinak igaza van, vonakodva felé nyújtottam Claire meggyötört testét. Percek alatt a Cullen házhoz értünk, ahol Esme sietett elénk.
- Ó, Istenem! – kiáltott fel a férje karjaiban nyugvó élettelennek tűnő testre meredve, majd észlelve az apró életjeleket, megkönnyebbülten felsóhajtott. – Adam? – nézett kérdőn a dokira, és a válaszul érkező bólintásra szomorúan lehajtotta a fejét.
Carlisle gyengéden a makulátlanul tiszta, hideg fém asztalra helyezte pillekönnyű terhét, azután néhány másodpercre eltűnt a szemem elől. Amikor visszaérkezett, arcán aggodalom tükröződött, amitől jeges rémület szorította össze a szívemet.
- Valami baj van? – kérdeztem rosszat sejtve.
- Igen. Nincs Claire számára megfelelő vér itthon a magánlaboratóriumomban. Körülnézhetek a kórházban, de nem sok reményt látok rá, hogy ott találok. Nagyon ritka a vércsoportja, 0 Rh negatív, így ő csak ugyanebből a vércsoportba tartozó donortól kaphat pótlást, ráadásul az idő is sürget, mert egyre gyengébb.
- Nézd meg az enyémet! – ajánlottam fel azonnal.
- Én is itt vagyok! – csatlakozott hozzám rögtön Paul is.
Carlisle olyan gyorsan vette le a vércsoport meghatározásához szükséges mennyiséget, hogy szinte észre sem vettem. Először az enyémet vizsgálta meg, ám kisvártatva lemondóan ingatta a fejét. Most Paul következett, és az övét elemezve izgatottan felkiáltott.
- Ez hihetetlen! Figyelembe véve a származásotokat, erre kevesebb, mint egy százalék esélyünk volt!
Szavaitól elöntött a megkönnyebbülés, bár örömömbe némi üröm is vegyült - irigykedve figyeltem, ahogy Carlisle összeköti Paul vénáját Claire-ével. Ahogy az életadó nedű szétáradt az ereiben, úgy kezdte visszanyerni a színét hamvas bőre, ám ekkor rángás futott végig a testén, majd rövid idő múlva még egy, míg a végén már másodpercenként rándultak görcsbe az izmai.
- Mi ez, Carlisle? – ugrottam fel, azután tanácstalanságát látva ráripakodtam. – Az Isten szerelmére, csinálj már valamit!
- Jake, fogalmam sincs mi történik, de ha itt ugrálsz körülöttem, hozzá sem tudok férni – pirított rám, mire morogva odébb húzódtam. Bár a doki még hozzá sem ért, a roham csillapodni kezdett, majd mintha elvágták volna, teljesen abbamaradt. Feszült csendben vártuk, vajon újra elkezdődik-e, de amikor percekig semmi sem történt, megkönnyebbülten fellélegeztem.
- Mi a franc volt ez? – kérdeztem fojtott hangon. – Maradt benne a méregből?
- Kizártnak tartom – ingatta a fejét a doktor. – Ha így lenne, már átváltozott volna.
Szavaitól jeges rémület öntött el, ami csak akkor szűnt meg, amikor egy lépéssel átvágva a szobán, Claire pulzusára helyezett ujjbegyemen megéreztem a gyenge lüktetést.
- Odaengednél végre? Szeretném ellátni a sérülését – csattant fel az orvos türelmetlenül. – Vagy Te akarod csinálni? – kérdezte maró éllel, mire szégyenkezve eloldalogtam.
Amikor végre hozzálátott a nyílt törés helyretételéhez és rögzítéséhez, nem bírtam tovább nézni ténykedését, és elfordítottam a fejem.


Claire szemszöge



Hideget éreztem a testem alatt, metsző hideget, melynek jeges ujjai a zsigeremig hatoltak - csontjaim megfagytak érintése nyomán. Fáztam. Ki akartam nyújtani a kezem, hogy takaró után kutassak, de a mozdulattól éles fájdalom nyilallt belém, s felnyögtem.
- Magához tért! – hallottam valahonnan a távolból. Remegő pilláimat sikerült végre felnyitnom, ám mintha homályos üvegen keresztül nézném a külvilágot, csak elmosódott körvonalakat láttam.
- Hol van Jake? – formálták hangtalanul a szavakat kiszáradt ajkaim.
- Itt vagyok – hallottam most egészen közelről. Erőlködve próbáltam fókuszálni, és néhány pislogás után végre élessé vált a látásom. Az emlékeimben élő, gyakran mosolygó arc most mélységesen fáradnak látszott - mintha éveket öregedett volna, mióta utoljára láttam. Szerettem volna rámosolyogni, de tompult arcizmaimtól csupán egy torz grimaszra futotta.
- Engedj oda egy percre, Jacob. Szeretném megvizsgálni – szólalt meg egy bársonyos hang. A fölém hajoló márványfehér ábrázat láttán átfutott agyamon a rémület, majd felismerve Dr. Cullen vonásait, megnyugodtam.
- Hogy érzed magad? – kérdezte mosolyogva, miközben hűvös ujjaival a vállam környékén matatott.
- Tompán – suttogtam fázósan megborzongva.
- A morfin hatása, hamarosan kiürül a szervezetedből – nyugtatott meg, majd a halk kopogásra az ajtó felé fordult. A benyitó kedvesnek tűnő, sápadt szépségű nő kezében egy takarót tartott, amit most átnyújtott Carlisle-nak, azután diszkréten visszavonult.
- Ő a feleségem, Esme – felelte a doktor kérdő pillantásomra, a puha takarót ráterítve közben a testemre. A kellemes meleget érzékelve szemhéjam elnehezült, végül feladva a reménytelen küzdelmet, lecsukódott, s néhány pillanat múlva álomba merültem.

Amikor újra feleszméltem, csend honolt körülöttem, ezért fejemet kissé megemelve, ijedten pásztáztam körbe a helyiséget. Amikor tőlem nem messze tekintetem megakadt az ismerős vonásokon, megnyugodva felsóhajtottam. Paul félig lecsúszva a kényelmesnek látszó székről, félrebillent fejjel aludt. Az álmában kisfiúsnak ható, ellágyult arc látványától elmosolyodtam. Mennyire más most gondoltam, elidőzve minden apró részleten. Sűrű, sötét szempillái lágy ívben követték meg-megrezdülő szemhéjának vonalát a szépen metszett szemöldök alatt, melyet oly gyakran vont fel a rá jellemző kaján mosollyal társítva. Vonásai most egészen más érzelmeket tükröztek, már-már sebezhetőnek látszott. Mintha megérezte volna, hogy nézem, kávébarna szemei felpattantak, és meglátva újra egészségesnek látszó arcomat, boldog fénnyel felragyogtak.
- Jobban érzed magad? – kérdezte meleg, bársonyos hangján.
- Igen, sokkal. Már alig érzek fájdalmat, akár fel is kelhetek – emeltem le bal lábam az asztalról, hogy megpróbáljak felülni, de Paul megakadályozott benne.
- Eszedbe ne jusson! – parancsolt rám ellentmondást nem tűrően. – Szólok Carlisle-nak, megkért, hogy jelezzem, ha magadhoz tértél.
Amint elhangzott a mondat, kinyílt az ajtó, és megjelent az emlegetett.
- Szükségtelen, már itt is vagyok – lépett be jókedvűen. – Ki kell cserélnem a kötést, ehhez fel kell ülnöd, ami egy kicsit fájni fog – készített fel, majd hűvös karját a hátam alá csúsztatva feltámogatott.
A mozdulattól felszisszentem, de egyáltalán nem volt elviselhetetlen a kín. A szőke férfi most gyakorlott mozdulatokkal elkezdte letekerni a kötést, amit olyan bámulatosan könnyedén csinált, hogy alig éreztem valamit. A sebet vizsgálgatva elgondolkodva hümmögött, amitől átfutott rajtam a rémület.
- Valami gond van? – kérdeztem visszafojtott lélegzettel.
- Épp ellenkezőleg. Elképesztően gyorsan gyógyulsz. A farkasvér lehet az oka – tette hozzá hangosan gondolkodva.
- Farkasvér? – húztam össze a szemöldököm.
- Ó, hiszen te még nem tudsz róla! Honnan is tudhatnád? – csapott a homlokára. – Annyi vért veszítettél, hogy muszáj volt pótolni. Szerencsére Paul vércsoportja megegyezett a tiéddel, így nem volt gond a donorral. Rendesen meg kellett csapolnom a fiút, mert alig maradt pár csepp az ereidben – vigyorodott el.
Szavaitól egyszerre öntött el a hála és a félelem, arra gondolván, ha a sebemre ilyen hatással van a vérkeringésemben csordogáló farkasvér, vajon milyen egyéb meglepetéseket fog még okozni? Kétségeimnek hangot is adva, szorongva tettem fel a kérdést:
- Ez azt jelenti, hogy át is fogok változni?
- Ugyan, dehogy! – nevetett fel Carlisle – Az átváltozás képessége genetikusan öröklődik, semmi köze a vérben található sejtekhez.
Megkönnyebbült sóhajom hallatán még mindig mosolyogva ingatta a fejét, majd az ajtó felé indulva visszaszólt:
- Hozok fertőtlenítőt, addig ne mozogj.
- Köszönöm, Paul – simogattam meg hálásan a mellettem álló férfi kezét. – Ha nem lettél volna itt, én már nem… – nem tudtam befejezni a mondatot, mert törékeny kezemet megragadva közbevágott.
- Erre ne is gondolj! Újra megtenném! Bármikor! Az utolsó csepp véremet is neked adnám! – ejtette ki zaklatottan a szavakat, és hirtelen rádöbbentem, hogy ezek nem pusztán üres frázisok, hanem valóban így gondolja.
- Ha ahelyett, hogy Claire ágyába mászol, azt tetted volna, ami a feladatod, erre nem kerül sor! – csattant fel az ajtóból Jake hangja, visszatérítve ezzel Paul felé kalandozó gondolataimat.
- Te pedig, ha Sam utasítását követve otthon maradsz a seggeden, el sem indult volna! – vágott vissza a felelősségre vont férfi dühösen.
- Ha nem hallgatva a megérzéseimre otthon maradok, akkor most nem csak Adam, hanem Claire nyomát is bottal üthetnénk. A vérszívó megtalálta volna a módját, hogy a közelébe férkőzzön – felelte Jake, rátapintva ezzel az igazságra.
- Csak a féltékenység beszél belőled – vonta meg a vállát Paul sértődötten.
- Féltékenység? Mire legyek az? – nevetett fel Jacob, majd gonosz vigyorral folytatta – Mondd csak Paul, milyen érzés volt, amikor Claire téged ölelve az én nevemet suttogta?
Ez talált. A férfit mintha erősen arcul ütötték volna, megtántorodott, majd visszanyerve egyensúlyát, ökölbe szorított kezei remegni kezdtek a dühtől, míg végül az egész testét elöntötték a hullámok.
- Elég volt! – harsant fel Carlisle hangja az ajtóból, és pillanatok alatt a torzsalkodó hímek előtt termett. – Nem szégyellitek magatokat? A lánynak pihenésre van szüksége, nem a marakodásotok miatti izgalomra. Képesek lennétek az orra előtt egymásnak ugrani? Tűnjetek el a házamból mindketten, és vissza se gyertek, amíg nem tudtok magatokon uralkodni!
Az ház urának parancsoló hangjára mindkét fiú dühösen felmordult, majd látva halottsápadtra vált arcomat, szégyenkezve lehajtott fejjel kullogtak ki a szobából.
Távozásukkal újra csend telepedett a helyiségre, amit csak néha tört meg Carlisle szorgos ténykedésének halk zaja.
- Készen is vagyunk – mosolygott rám elégedetten, amikor végzett a friss kötés feltekerésével. – Ha ilyen ütemben gyógyulsz, egy hét alatt tökéletesen összeforr a csont.
- Dr. Cullen, hogyan lehetséges, hogy nem lett belőlem is vámpír? – kérdeztem a gondolattól megborzongva. – Úgy emlékszem Adam megharapott, amikor eltörte a kulcscsontomat.
- Még épp időben érkeztem ahhoz, hogy kiszívjam a mérget. Edward felhívott a kórházban, amikor a testvére eltűnt az iskolából – magyarázta. - Ennyire taszítónak találod a létezésünket? – puhatolózott most az arcomat fürkészve.
- Nem – ráztam meg a fejem. – Bár nem volt alkalmam jobban megismerni, de úgy hiszem, Ön jó ember - talán nevezhetem így, hiszen valaha az volt -, és a családját is kedvelem. Na jó, Rosalie-t nem annyira, bár erről inkább ő tehet – tettem hozzá fintorogva, mire a férfi elmosolyodott.
- Jólelkű lány vagy, és erős, nem tudott megtörni az élet – mondta most elkomorodva. – Reméltem, hogy megkedveled majd Adamet, és idővel te is a családunkhoz fogsz tartozni, mint Bella, de nem így történt. Ennek ellenére őszintén kívánom, hogy boldog legyél, bárhogyan döntesz is a jövőben. És szólíts nyugodtan Carlisle-nak, jobban szeretem a tegeződést – tette hozzá.
- Köszönöm, és sajnálom, amiért megcsappant miattam a família – feleltem halkan.
- Ez nem a te hibád, az érzelmeinket nem befolyásolhatjuk – mosolyodott el újra. – Neked más utat szánt a sors, s ez az út nem halad Adamével egy irányba.
Néhány percre mindketten a gondolatainkba merültünk, aminek a belibbenő Alice vetett véget.
- Nahát, milyen jó színben vagy, Claire! – ütötte össze a tenyerét, azután fintorogva körbeszaglászott. – Ó, mióta Paul vére csörgedezik az ereidben, majdnem úgy bűzlesz, mint azok a korcsok. Carlisle, ugye ez nem lesz tartós?
- Te vagy a jövőbelátó, tudnod kellene – csipkelődött nevetve a doktor.
- Ne csinálj úgy, mintha nem tudnád, hogy amióta összeszűrte a levet a dögökkel, semmit nem látok Claire jövőjéből. Ráadásul most már a vére is keveredik az övékével – prüszkölt fanyalogva.
- Te látod a jövőt? – bámultam megütközve Alice-re.
- Bizony, bár a képességem meglehetősen behatárolt. Nem mindig pontos, és nem mindenkiét látom. A korcsokét például egyáltalán nem, és azokét sem, akikkel összefonódik az életük. De nem én vagyok az egyetlen különlegesség a családban: Edward olvas a gondolatokban, Jasper pedig manipulálni tudja a hangulatokat – csacsogta el a Cullen család titkait csaknem egy szuszra. Izgatott szóáradatának Esme vetett véget, aki egy nagy tányér ínycsiklandozóan illatozó étel kíséretében érkezett.
- Biztosan éhes vagy – mosolygott rám kedvesen, felém nyújtva a tányért, de Alice kikapta ujjai közül.
- Majd én segítek, hiszen nem tudja használni mindkét kezét – nézett szemrehányóan az asszonyra.
- Carlisle – fordultam most az orvos felé -, felkelhetek? Mindannyiunknak kényelmesebb lenne az ebédlőasztalnál.
- Semmi akadálya, csak óvatosan próbáld meg, ne tegyél hirtelen mozdulatot – felelte, majd látva kínlódásomat, ép karom felé nyúlt. – Hadd segítsek!
Az első lépésekkel megszűnt a zsibbadtság a végtagjaimban, amitől felbátorodva egyedül folytattam az utat. A doki kinyitotta előttem az ajtót, és sikeresen elsétáltam az étkezőig, ahol legnagyobb megkönnyebbülésemre rajtunk kívül senki sem tartózkodott.
- A többiek vadásznak, illetve Edward szokás szerint Bellánál van – válaszolt a ki nem mondott kérdésre Alice, miközben kihúzva a széket, letette az asztalra a tányéromat.
Hálásan rogytam le, majd alig palástolva farkaséhségemet, rávetettem magam a lány által pillanatok alatt felszeletelt ételre.

16 megjegyzés:

" Emma Fairy" írta...

Nagyon tetszett ez a rész is!Örülök, hogy Claire nem lett vámpír! Paul nagyon aranyos volt ebben a részben!!Nagyon várom a folytatást!!

Sherryl írta...

Szia Claire!
Nagyon jó kis rész volt,már alig várom a kövit,remélem vasárnapra azért fel tudod rakni ;)
Végre lett egy kis vége és nem lett elvágva:)
Tudom én inkább Jake fan vagyok,de azért nagyon sajnálom Pault,biztos szörnyű lehet neki :(
Remélem azért neki is találsz vkit, akivel boldog lehet :)
További sok sikert és jó 7végét.
Puszi.
Anikó

Claire írta...

Szia Emma Fairy!
Örülök, hogy tetszett, és annyit elárulhatok a folytatással kapcsolatban, hogy néhány fejezet múlva Pault egy kicsit jobban megismerhetjük.

Claire írta...

Szia Sherryl!
Köszönöm szépen a kedves szavakat, ígérem, nem túl gyakran fogom félbevágott fejezettel borzolni az idegeiteket, de azért még néhány alkalommal biztosan be fogom vetni. Tudom, hogy Jake fan vagy, de bármibe le merném fogadni, hogy a történet végére a legelvetemültebb Jake rajongók is meg fogják kedvelni Paul karakterét. Nem, nem kell izgulni, továbbra sem fogok Jake-ből negatív figurát kreálni, bár a hisztis viselkedése néha elképesztő méreteket ölt majd.:D Vasárnapig mindenképp felkerül a friss.:) Szép napot! C.

Ági írta...

Talán ez volt eddig a legjobb fejezet (a Jakes túlfűtöttön kívül :P). Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből várátömlesztés dologból. Van egy olyan érzésem, hogy ebből lesznek még bonyodalmak nekünk Jacob fanoknak. ;) Talán kicsit szemétnek éreztem ebben a részben Jaket, de hát mindenkinek van rossz oldala. :)Várom a folytatást! :)

Claire írta...

Szia Ági!
Örülök, hogy tetszett, ígérem, lesznek még olyanok, amikkel elégedett leszel.;) A vérátömlesztéses rész valóban fontos lesz később két - pontosabban talán inkább három, de a harmadik kevésbé lényeges - szempontból is, ám szerintem egyik sem az amire gondolsz.:P Tudom, ez most nagyon sejtelmesen hangzik.:) Jake karakterét meglehetősen szélsőségesre formáltam meg (bár sokat fog majd csiszolódni), de talán nem lőttem ezzel annyira mellé.:) Köszönöm, hogy írtál!:)

Sherryl írta...

Szia Claire!
Én nagyon kedvelem Paul karakterét,és biztos rosszul esne ha nem lenne boldog a végén,bár ha esetleg vmi új fanficet szeretnél írni,akkor szívesen olvasnék vmi Paulost :P
Bár sajnos eddig nem volt részben benne,akárh is keresgéltem, úgy látszik csak engem érdekelne egy olyan fanfic :(
Mindenesetre szívesen olvasnám:)
Puszi és még egyszer további szép napot meg jó 7végét:)

Névtelen írta...

Szia!
Eddig eléggé úgy nézett ki hogy Jake lesz a nyerő, de most hogy Paul adott neki vért lehet változni fog mert valami rángás ment végig rajta mikor elkezdték a vér adást tehát ez jelenthet valamit :) Mikor lesz folytatás?
Woni

Névtelen írta...

Szia!

Ez a fejezet is jól sikerült, a dicséreteket továbbra is tartom: nagyon jól írsz :) Kinevezném Pault a nap hősének :D Jake megint csak hisztizett, nem tudott nyugton maradni, nagyon aljas módon megbántotta Pault, hátráltatta Carlisle-t... Nem is értem, Claire miért nem így látja :D Na jó, tudom, az aggodalom hajtotta őt is, de ez nem mentség. Paul karaktere tetszik, talán ő a legbonyolultabb és számomra a legérdekesebb is (szigorúan a történet szempontjából nézve, most nem elfogultan :D). Nagyon árnyalt, fokozatosan derül ki, hogy sokkal több van benne, mint amit elsőre lát az ember. Az örökös viccelődés mellett gyengéd, jó barát, lehet rá számítani, és véégre a szexualitás mögött megmutatkozott az is, hogy igenis odaadó, és komoly érzései vannak Claire felé :) Áhh, nagyon jó olvasni :) Sok sikert a folytatáshoz!
Üdv: Viki

Claire írta...

Szia Sherryl!
Azért Paulban itt sem lesz hiány.;) Miután ezt a történetet befejeztem, szerintem egy darabig pihi lesz, talán egy-két novella belefér a nyári programokba, majd meglátom még, mert ez is jócskán bele fog csúszni. Az ajánlott oldalaim között találsz Paulos fanficet, Szabina sztorijának Ő a befutója. Köszönöm szépen, Neked is kellemes napokat!:)

Claire írta...

Szia Woni!
Jó megfigyelés, és bizony lesz majd ennek jelentősége, csak szerintem nem abból a szempontból, mint gondolod. Mindenesetre elég meglepő fordulato(ka)t fog hozni később. Valamikor hétvégén frissítek, szerintem szombaton fogok.

Claire írta...

Szia Viki!
Jajj, komolyan mondom jól esett a szívemnek a hozzászólásod, és nem elsősorban a dicséret miatt (amit nagyon köszönök), hanem mert a gondolataid szinte mindenben az enyémeket tükrözik, ami számomra azt jelenti, hogy sikerül átadnom az írásomon keresztül azt, amit ebből az egészből ki szeretnék hozni. Jake-kel kapcsolatban egy cseppet szigorú vagy, de teljesen megalapozott amit írtál. Kicsit a védelmembe veszem, ne felejtsük el, hogy Ő még nagyon fiatal, a történet kezdetén még a 18-at sem töltötte be, és épp túl van az első szerelem okozta csalódáson. Paul egy kiforrottabb karakter, aki minden szempontból ízig-vérig férfi. Köszönöm szépen még egyszer ezeket a szavakat, komolyan simogatják a lelkem.:) C.

Unknown írta...

Sziia Claire:)

ismét fantasztikus rész lett :)
ahogy elolvastam azt amit írtál az előző fejeztnél lévő komimra, rájöttem, hogy igazad van... báár persze, hogy igazad van :D
de eddig csak azt láttam, hogy Adam vámpír... és nálam, ugye az elsők a vámpírok... ezért is szurkoltam Adamnek... de mivel, 3 srácot nem tud választani Claire, ezért még jó, hogy Adam esett ki, hiszen ezzel az arcával nem illett volna a lányhoz...
nekii sokkal férfiasabb férfi kell ... TEAM PAUL!!! de szerintem ez az egy mondat, már párszor kiderült ... :D hogy kinek is szurkolok mostmár :D
hamarosan fényderül Paul igazi személyiségére... hiszen eddig csak a szexuális farkasfiút láttuk, aki nekem csak úgy jött le, hogy egyáltalán nem komoly, nem érett meg semmi nagyobb dologra, vagy esetleg egy komoly kapcsolatra...
de mivel kitartott, és a vérének egy részét odaadta Claire-nek, látszik az, hogy ez a perverzség csupán csak egy maszk... csak a külsőt lehet látni... mivel a kaján vigyor általában ott szerepel a leírásában, ezért nem lehet valahogy komolyan venni... de most elérte azt, hogy Claire is másképp fog ránézni innentől kezdve... legalábbis nagyon remélem, hogy nem azt a fiút/férfit fogja látni, akit eddig látott...:)
Jake... hát ő egy külön szám... mivel eddig se szerettem, ez az érzés nem hiszem, hogy pont most fog előkerülni valahonnan mélyről... :D
nagyon igazságtalannak tartottam, ahogy megalázta Pault... mert most na... kellemetlen dolog lehetett ez mind Claire-nek és mind Paulnak... de akkor sem kellett volna ezt felhoznia :Á ez számomra annyira gyerekes viselkedést tükröz...
tudom, illetve megértem, hogy féltékeny volt... van is miért félnie... de nem kellett volna ott lábatlankodnia :Á ahelyett, hogy hagyta volna Carlislét dolgozni... mert "segíteni akart" de most azzal, hogy megnézi a pulzusát, nemhiszem hogy sokat segített...
annak viszont örülök, hogy Carlisle úgy "kidobta" őket :D bááár Paul maradhatott volna még...
tudtam, hogy Carlisle nagyon talpraesett, hiszen vámpír és orvos is... gondolom a beteg előnyeit nézi... és nem biztos hogy jó lett volna egy jókora idegesség Claire-nek amiatt mert a fiúk féltékenyek egymásra, és összeverekednek :Á
és nagyon örülök, hogy itt végülis a "valóságot" írod le, és nem azt hogy *találkoztunk, egymásbaszerettünk,és boldogan éltünk-örökkönörökké* néha már a könyökömön jönnek ki az ilyes fajta történetek.. persze ezeket is szeretem, mert sok benne a romantika :P de úgy érzem, hogy itt is van:) csak persze itt az a szó, hogy *beleszerettem* valójában még nem lehet tudni, (legalábbis számunkra nem) hogy ki is lesz a szerencsés... mert a három fiúból egy kiesett, de még mindig van kettő ;)
és nagyon remélem hogy jól dönt Claire:)
várom a folytatást, tökéletes rész lett, ügyes vagy!!
millió puszii, Mesii

Claire írta...

Szia Mesii!
Nagyon örülök annak, hogy Adam miatt nem vettem el a kedved a folytatástól, különösen azért, mert mint írtad, ízig-vérig vámpíros lány vagy. Sokáig voltam én is az, de ez a könyv- és filmsorozat új értelmet adott a "vérfarkasokról" (akik jelen esetben inkább alakváltók) szóló hiedelmeknek, legendáknak. Ezért is éreztem úgy, hogy megannyi vámpíros történettel ellentétben én szeretném a bennük rejlő lehetőségeket kiaknázni, és megmutatni azt, hogy egy történet nem csak vámpírokkal lehet romantikus. Pault szándékosan adagolom nektek apránként, a végére megértitek majd, miért döntöttem így.:) Jake egy energikus fiú, aki mindent nagy vehemenciával csinál, így az aggódást is, ezért lábatlankodott annyit.:D A pulzusát csak azért nézte meg Claire-nek, mert a roham után megijedt Carlisle szavaitól, és ellenőrizni akarta, hogy valóban ver még a szeretett lány szíve. A Paulos beszólás valóban nagyon csúnya és gyerekes volt, de hát Jake még sok mindenben tapasztalatlan. Carlisle reakciójával kapcsolatban egy kicsit aggódtam, hogy sikerült-e hitelesen megírnom, mivel Ő egy nyugodt, nagyon jóindulatú karakter (az eredeti történetből nekem Ő a vámpírok közül a kedvencem), de azt hiszem nem lőttem túl a célon, kellett ide ez a határozottság.:) Az imprintinget az én sajátos, egyedi értelmezésemben szerettem volna megfogalmazni, ezért is hatnak olyan valóságosnak ebben a történetben az érzelmek. Rengeteg romantika van a kézzelfogható világban is, csak meg kell teremteni hozzá a hangulatot.:) Az, hogy nem hangzik el folyamatosan a "szeretlek" szó, szintén az én látásmódomat tükrözi, én úgy hiszem ezt a szót mindenkinek csak akkor szabadna kiejteni, amikor már tökéletesen biztos abban, hogy így érzi, különben nem csak másokat, hanem önmagunkat is becsapjuk. Lássuk be, korunkban kicsit elcsépelté vált a jelentése, s amikor érzed a szó mögötti tartalom hiányát, ugyanolyan fájdalmas tud lenni, mintha sosem hallanánk azt. Huhh, ez megint kicsit szentimentális lett, bocsi.:$ Köszönöm szépen a biztatást, és azt, hogy kitartasz az én farkasos sztorim mellett. Puszi

Wixi írta...

ez a fejezet is nagyon jó volt, még a végén megszeretem Pault, habár attól még Jake párti maradok:P ne vedd sértésnek, ez egy építő jellegű kritika, de szerintem Carlisle lehetne kedvesebb a fiúkhoz. Szerintem nem beszélne velük így, még annak ellenére sem, h farkasok. De ez persze csak az én véleményem...

Claire írta...

Szia Wixi!
Ne haragudj, nem vettem észre, hogy ide is írtál. Örülök, hogy kezdem megkedveltetni Veled Paul karakterét, és természetesen nem veszem sértésnek, hiszen ahogy nem vagyunk egyformák, így a nézőpontunk is lehet különböző. Én úgy éreztem belefér Carlisle karakterébe, hogy rendre utasítsa a srácokat, hiszen mégiscsak az Ő otthonában akartak átváltozva egymásnak ugrani, ráadásul veszélyeztetve ezzel egy lábadozó beteget is. Carlisle elsősorban orvos, akinek a betege érdeke kell, hogy a szeme előtt lebegjen.

Megjegyzés küldése