2010. június 6., vasárnap

22. A Halál lehelete



Fokozatosan ébredező tudatom már halványan észlelte a szemhéjamat csiklandozó sápadt fénysugarat, de érzékszerveim még tompán reagáltak a kívülről érkező ingerekre. Nem akartam felkelni a hipnotikus álomvilágból, ahova önként, örökre száműzném magam. Meztelen karomon a nyitott ablak felől érkező friss, reggeli szellő simított végig, így beleborzongva a hűvös lehelet érintésébe, tapogatózva kutattam a megszokott melegség forrása után. Ujjaim azonban hiába keresték a megnyugtató, izmos testet, csak az üres ágyon gyűrődő lepedő ráncait érinthették. Egyedül voltam. Lassan kikászálódva az ágyból, az éjjel történt malőr utóhatásától tartva tétován indultam Paul keresésére, ám hiába szólongattam, sem a házból, sem a környező fák közül nem érkezett válasz. Karomat fázósan összekulcsolva vártam néhány percet a hátsó ajtóban, remélve, hogy felbukkan, de a száradó őszi leveleket csak a szellő rezegtette meg. A hátam mögött élesen felsipított a telefon, és a nyugodt csendet megtörő fülsértő hangtól összerezzentem.
- Halló – szóltam bele a kagylóba álmatag hangon, ám csak a recsegő vonal válaszolt.
- Claire Sinclair – próbálkoztam újra, és ezúttal halk sóhajt hallottam.
- Találkoznunk kell – szólalt meg végre a hívó.
- Adam? – kérdeztem rémülten, felismerve a hangot. – Nem vagyok jól, majd ha meggyógyultam, találkozunk az iskolában – válaszoltam.
- Nem, most! – csattant fel türelmetlenül. – Vagy csalódást okoznál a kis barátodnak? Gondolom, nem örülnél, ha baja esne – folytatta önelégült gúnnyal.
- Jake… - suttogtam.
- Bingó! Tudtam, hogy okos lány vagy. Itt van velem, és mondhatom, meglehetősen szorult helyzetben érzi magát.
- Hazudsz! – kiáltottam fel. – Még csak a közelébe sem tudnál férkőzni anélkül, hogy a falka darabokra ne szaggatna.
- Ahogy gondolod – válaszolta, és szinte láttam, ahogy lezseren megvonja közben a vállát. – Fél órád van, hogy odaérj ahhoz az útelágazáshoz, ahol a kirándulás alkalmával lefordultunk.
Döbbenten bámultam a kezemben lévő kagylóra, melyből már csak a bontott vonal zaja hallatszott. Révületemből felocsúdva remegő kézzel tárcsáztam Jake számát.
- Black lakás – ismertem fel Billy hangját.
- Billy, Jake ott van? – kérdeztem a félelemtől elvékonyodott hangon.
- Azt hiszem, alszik még – válaszolta bizonytalanul. – Ma még nem láttam.
- Benéznél a szobájába? Fontos lenne! – sürgettem türelmetlenül.
Néhány másodperc csend következett, majd újra Billy szólalt meg, ám hangja most már aggodalmat sugárzott.
- Nincs a szobájában. Talán csak átment…
A folytatást már nem hallottam, mint akit puskából lőttek ki, rohantam a kocsi felé. Reszketeg ujjaim végre rátaláltak a kulcslyukra, és a motort türelmetlenül felbőgetve kilőttem az Adam által megjelölt irányba.

Ott állt az elágazásnál, démoni arca torz vigyorba fagyott, tekintete kifejezéstelenül meredt rám.
- Tudtam, hogy jönni fogsz – szólalt meg, amikor kiszálltam a kocsiból.
- Hol van Jacob? – kérdeztem az idegességtől elcsukló hangon.
- Nem messze innen. Kár aggódnod, jól van. Egyelőre. Induljunk - felelte fejével az erdő mélye felé intve. A hosszabb túrára felkészülve csendesen követtem, de kis idő múlva megtorpant, és hirtelen a karjába emelt.
- Ez így túl lassú – magyarázta, azután szédítő gyorsasággal száguldani kezdett. A sebesen elsuhanó táj összemosódott a szemem előtt, minden másodpercben vártam az ütközést, de férfi tévedhetetlen reflexszel kerülgette a fákat. Néhány perc múlva az eszeveszett száguldásnak vége szakadt, s remegő lábaim újra talajt értek. Jacobot keresve körbefutattam pillantásom a kis réten, majd amikor tudatosult bennem, hogy rajtunk kívül senki sincs itt, dühösen felcsattantam.
- Becsaptál, igaz? Jake nincs itt, és soha nem is volt!
- Blöfföltem – vonta meg a vállát -, de bejött.
- Mit akarsz tőlem? – kérdeztem hűvösen.
- Azt akarom, hogy meghallgass. Itt és most. Nem így terveztem, de mivel a korcs barátaid újabban egy percre sem hagynak őrizetlenül, kénytelen voltam durvább eszközökhöz folyamodni.
- Erre semmi szükség nem volt, mindent tudok rólad. Én nem vagyok Natalie, és soha nem foglak úgy szeretni, mint ő – vágtam arcába a kegyetlen szavakat. Adam obszidián szeme most felizzott, és olyan erővel ragadta meg a csuklómat, hogy szinte kettéroppant. Az élesen belém hasító fájdalomtól felsikoltottam, mire a szorítás enyhült, s kézfejem az ajkaihoz emelve, jéghideg csókokkal borította el azt.
- Bocsáss meg, kérlek! – suttogta meggyötörten. – Még mindig nem szoktam hozzá teljesen az új erőmhöz. Nem akarlak bántani, csak szeretném elmondani, amit érzek. Amikor megláttalak, újra felcsillant előttem a boldog jövő reménye. Bármit megadnék neked, csak kérned kellene. Tudom, hogy a te érzéseid nem olyan mélyek, mint az enyémek, de kitartó vagyok és hidd el, idővel megszeretnél. Adj nekem esélyt arra, hogy bebizonyítsam, méltó vagyok a szerelmedre!
- Nem – ráztam meg a fejem. – Sajnálom, ami veled történt, de én nem tölthetem be azt az űrt, amit a kedvesed elvesztése okozott. Az én szívem már másé.
- Gondolkozz! – dörrent rám. – Én felajánlhatom neked az örök élet, az örök fiatalság, az örök boldogság lehetőségét. Ő mit adhat neked?! És te neki? Hiszen még gyermeket sem szülhetsz! Hogyan tehetnéd az életét maradéktalanul boldoggá? – Hangjából maró gúny áradt, amitől elfutották szemeimet a könnyek. – Mi van, ha mégsem te vagy az a bizonyos lenyomat? A szerelem egy ideig lángol, de mi lesz, ha elhamvad? Válassz engem, Claire, és a hiányosságod nem okoz több problémát, hiszen a vámpírok úgysem képesek rá, hogy utódokat hozzanak a világra.

A szavaiból áradó kegyetlen igazság mellbe vágott, arcomból kifutott a vér, és szédülni kezdtem. A körülöttem egyre gyorsabban forgó világ bűvös körhintaként mosta egybe retinámon a színeket, míg végül csak a rideg szürkeség maradt. Tudatom mélyéről most elővillant egy álomkép, melytől elmém hirtelen kitisztult, s látásom újra élessé vált. Ez az a rét! Sikoltotta a hang a fejemben, ám a felismerés keltette rémület a várakozással ellentétben csak még szilárdabbá edzett.
- Hadd gondolkodjak – fordultam Adam felé, miközben csak az az egy gondolat száguldozott bennem, hogy időt kell nyernem. Lassan hátrálva úgy tettem, mintha töprengenék, de félig lesütött pilláim alól a környezetet kémleltem. Pattanásig feszült idegekkel füleltem az erdő zaját, gerincemen jéghideg cseppekké fagyott a félelem. Kihegyezett érzékszerveimmel ekkor meghallottam a halk neszt, és a másodperc törtrésze alatt a zajforrás irányába vetődtem. Tágra nyílt pupilláim lelassult, szaggatott képekben közvetítették az elém táruló látványt: Adam lekushadó, majd felém suhanó alakját, eltorzult vonásokba dermedt, kegyetlen arcát. A következő pillanatban csont reccsenése hasított a fülembe, s a húsomba tépő agyarak nyomán keletkező égető kín futótűzként áradt szét az ereimben. A külvilágból csak saját üvöltésem érzékelve peregni kezdtek az emlékképek - szövegfoszlányok a múltból, elfeledésre ítélt hangok, újra átélni vágyott rigmusok. A film végén fekete lepelként borult rám a sötétség, s hirtelen csend lett. Hosszú, súlyos csend.


13 megjegyzés:

Szabina írta...

Szia Claire!

Na ilyet sem tettem még! Kora reggel olvasok, pedig még a szemeimet is nehezem nyitom ki.
Az első, ami eszembe jutott, amikor elolvastam, az az, hogy az én történetem 22. fejezetének a címe: A halál szele.
Esküszöm nem kutattam a gondolataidban, és nem is beszéltem Nikkel, csak egyszerűen ezt adtam.
De nagyon tetszett a fejezet.
Tudtam, hogy Adam blöfföl, kár, hogy Claire erről nem győződött meg jobban, de, előre látom, hogy mit fog kapni Paul, hogy nem volt vele.
Adam meg ha mondhatom ezt nem százas, tudom, hogy szörnyű ami vele történt, és, hogy Claire-ben látja a jövőjét, de ha elutasítják azt értse már meg.
Na bevallom, de ezt a reggelnek tudom be, hogy először azt gondoltam, hogy Jake jelent meg a réten, és ő sértette meg Claire-t.
Aztán még egyszer elolvastam, és rájöttem, hogy Adam döntött Claire helyett.
Na, ezért szerintem Carlisle leszedi a fejét, holott ő a béke híve, de remélem azért meg tudja menteni Claire-t, ahogy annak idején Edward tette Bellával.
Na, most nagyon kíváncsi vagyok a következő fejezetre, ami remélem péntek előtt fent lesz.
És be kell vallanom azt is, hogy nem szeretném, ha Claire vámpír lenne.
Jaj, és Adam honnan tudja, hogy nem lehet gyereke, ezen gondolkoztam miután elolvastam ezt a mondatát.
Hú, de most nagyon pipa vagyok Adamre, nagyon-nagyon-nagyon.
Az ilyen szintű ragaszkodás egy embernél is szörnyű, nemhogy egy vámpírnál.
Na jó, nem akarok regényt írni, habár lehet, hogy sikerült.
Összegezve, nagyon tetszett, és várom a következőt.
Az előzőhöz is fogok ám írni, csak oda össze kell szednem a gondolataimat.

" Emma Fairy" írta...

Aaaaaa!!ne mar!!! En nem birok ki meg egy hetet!tanulnom Kell a zarovizsgamra,de nem fogom tudni!tudom,hogy ez erzelmi zsarolas:-))))
de igy abbahagyni!!!en se szeretnem, hogy Claire vampir legyen!Ugye Carlise megmenti???Fuuu, szamitottam fuggovegre,de ez nagyon nagyon fajt!!Gyorsan folytasd legyszi!!!Most az egyszer legyen mondjuk kedden folytatast!!

Claire írta...

Szia Szabina!
Edward gondolatolvasó (ez a következő fejezetekben Claire számára is világossá válik majd), amit az elején egy-egy apró elejtett szóval, vagy mondattal próbáltam jelezni, így a közös ebédek és rajzórák alatt számtalanszor volt alkalma elmélyedni Claire gondolataiban, aki ugye elég gyakran idézte fel a múltját. Számomra így adta magát, hogy ezeket a kis titkokat Edward Adammel is megosztotta, de elfogadom a kritikát, talán ezt a pontot nem dolgoztam ki elég részletesen. Claire-nek pedig nézzük el, hogy egy elmebeteg vámpír közelében, a visszatérő rémálmok tudatában nem azon kezd el agyalni, hogy Adam ezt az információt honnan szedte.:) Adam azonban nem döntött Claire helyett, az egész egy általa nem várt fordulat eredménye, de ez is majd ezután fog kiderülni. Nem akarom sokáig húzni az idegeiteket, ezért szerdán fogok frissíteni. Köszönöm, hogy leírtad a gondolataidat.:)

Claire írta...

Szia Emma Fairy!
Tudom, gonosz vagyok, de úgy éreztem ezt most muszáj így befejeznem, kár lett volna kihagyni ezt a lehetőséget. Viszont ezúttal péntek helyett szerdán fogok frissíteni, remélem ezzel kicsit kiengesztellek titeket.:) Addig is jó tanulást a záróvizsgádra!:)

Sherryl írta...

Szia Claire!
Nem is gondoltam volna,h már fenn van,de nagyon örültem neki:)
Először is,már kezd elegem lenni Adamből,a végére rendesen megutáltam. Főleg,mert nem képes belátni h nem kell Claire-nek.
Másodszor pedig remélem nem fog átváltozni,mert akkor el van döntve a sorsa,amit nem szeretnék,hiszen Jake és Paul között tiszta mosolygós a szitu:)
Már alig várom a kövit,amit minél hamarabb kiraksz,remélem ;)
További szép napot.
Puszi.
Anikó

Claire írta...

Szia Sherryl!
Pont ez volt a célom, hogy Adam karakterét fokozatosan negatív figurává alakítsam, amit a visszajelzéseitekből ítélve sikerült elérnem.:) Szerdán felteszem a következő részt, addig sajnos nem árulhatom el mi lesz Claire sorsa.:P Köszönöm, hogy ismét írtál!:) Puszi, C.

Unknown írta...

Sziia Claire!!!:)

Szokásodhoz híven megleptél... nem gondoltam volna, hogy Adam tud ilyen aljas is lenni :/ pedig az elejétől fogva neki szurkoltam... mond A mond D és ismét A és végül M és egyszerre szurkoljunk Adamnek xD na jó... azért ennyire lázasan biztos nem... :D csak talán egy kicsit tudat alatt ... :D
hatalmas fordulatot vett ezzel a történet... és persze sok Adi rajongót bántottál meg ezzel a kis résszel, bár ahogy most így mielőtt elküldtem volna láttam, hogy khm... nem sok rajongója maradt "szegénynek" de valahogy én még mindig szeretem :D de nem baj... aki eddig Addit szerette most áttér Paulra... :D (én is megtettem :D hősiesen kijelentem :D)
mert hát lássuk be, most ha lesz valami Adammel, ott lesz a mindig perverz, szexisten Paul... :D
valahogy azért mégis drukkolok Paulnak... bááárki csak ne Jake alapon megy ez az egész már nálam... :D
de most amm akkor Claire-t megharapta Adam?? vagy mi volt az a reccsenés??? bár mivel csont reccsenés nemigen haparta meg Adam... max eltörte valamilyét... :D
mondjuk azért én ebben a történetben mindenkit sajnálok már valamiért...
még Adamet is... bármennyire paraszt is volt most... pedig annyira nem ilyennek tűnt az elején :/
mert azért őt is meg lehet érteni... de akkor se kellett volna pont a gyerekkel visszavágnia...
mostmár fogalmam sincs, hogy mit miért tesznek/illetve teszel...
de abban biztos?! vagyok, hogy Adam kiesett Claire top 3jából :D
hmm... nincs csak kb 2millió kérdésem... tudom hogy egyikre se fogsz válaszolni csak rejtélyesen... vagy ilyen kétértelmű válaszokat kapok :D mivel nem akarod lelőni a történet lényegét...
de azért még mindig itt vízhangzik a fejemben az a kérdés, hogy vajon ki is ölte meg azokat a hapsikat... bár ezek után nem csodálkoznék azon se ha tényleg Adam tette volna...
izgatottan várom a folytatást, hiszen megtudjuk (remélhetőle-ha nem leszel gonosz:D) hogy mi lesz Claire-vel és, hogy Jake vagy Paul jött megmenteni, vagy esetleg megint egy nagy fordulat és valamelyik Cullen sietett Claire segítségére...
meg persze valószínű azt is megtudjuk, hogy ehhez a történethez vagy inkább a történtekhez mit szól a Cullen család...
mondjuk van egy olyan érzésem, hogy mégis Jake fog jönni... de mivel Claire az álmában nem szenvedett sérüléseket nem vagyok benne biztos...
bár a történeteddel kapcsolatban már semmiben sem vagyok biztos...az tény...
na de elég a sok "beszédből"
tökéletes lett, megmutattad Adam egy olyan arcát, amit még sose láthattunk... mert vannak nyitott kérdések, ahol per pillanat mindenki azt gondolja amit akar...
viszont azt is láthattuk, hogy Clairenek mennyire is fontos igazából Jake...
azt viszont megint nem értem, hogy Paul hova tűnt... tehát most írhatnám, hogy lehet Paul ment megmenteni a lányt, mert reggel nem volt sehol... de ilyen erővel lehet Jake is... de nem írom, mert már leírtam :D
na szerintem már tényleg unni fogod a komit, mire az utolsó sor végére érsz, így be is fejezem untatásod:D
fantasztikus lett, csak így tovább, várom a folytatást, nagyon ügyiii vagy!!!
millió puszii, Mesii

Claire írta...

Szia Mesii!
Sajnálom, hogy Adam miatt szomorú vagy, de sajnos ahogy a főszereplőnek, úgy nekem is választanom kellett, hiszen nem lehet egyszerre mindhárom fiú nyertes.:) Vigasztaljon az a tudat, hogy még mindig van két (illetve számodra csak egy) izmos, jóképű farkasfiú, aki kitartóan ostromolja a főhősünket.;)
Adam bizony nemcsak a csontját törte el Claire-nek, hanem meg is harapta:
"A következő pillanatban csont reccsenése hasított a fülembe, s a húsomba tépő agyarak nyomán keletkező égető kín futótűzként áradt szét az ereimben."
Azt a kérdést, hogy valóban Adam ölte-e meg a három férfit, az olvasó fantáziájára bízva nyitva akartam hagyni, különösen ez a rész után, amikor lelepleződik Adam egy másik, gonosz arca is, de ha ennyire nem hagy nyugodni, akkor elárulom: igen, Ő követte el a hármas gyilkosságot, hiszen a támadás Claire ellen felidézte benne a gyötrő emlékeket, és elszabadult a pokol. Hogy hova tűnt Paul? Azt hiszem annál nem sok bántóbbat követhet el egy nő, minthogy egy férfit szenvedélyesen ölelve egy másik nevét suttogja, így érthető, hogy Paulra ez olyan hatással volt, mintha kést döftek volna belé. Többet nem mondhatok, a megfelelő pillanatban fel fogom fedni Paul érzéseit is, addig legyetek türelemmel. Ugyanez vonatkozik arra is, hogy mi történik Claire-rel a harapás után, ne haragudj meg ezért rám!:$ Abszolút nem untatsz a komikkal, sőt, kifejezetten örülök annak, hogy sikerül megmozgatnom a fantáziádat, és ennek hangot is adsz. Ráadásul ez egyfajta visszacsatolás, ami felhívja a figyelmemet az esetleges rejtett hibákra, hiszen mindenkinek más a logikája, és ami nekem egyértelmű, nem biztos, hogy az olvasóknak is az. Nagyon köszönöm a biztatást, mert néha bizony engem is elkeserít, mennyire kevesen olvassátok az írásomat - mint ahogy sok más, nagyon-nagyon jó blog is sajnos méltánytalanul mellőzött -, ami pedig úgy érzem egészen csodálatos, és tanulságos történéseket fog még elétek tárni, melyekkel az a célom, hogy a sok szokványos, néha felszínes, "szeretjük egymást, míg meg nem halunk" szirupos sztorikkal ellentétben nyomot hagyjon bennetek. Hiszen ahogy az élet, így ez történet sem lesz egyszerű. Remélem ezzel a pár gondolattal nem bántok meg senkit, de ma reggel ilyen szentimentális, kifakadós hangulatban vagyok, nézzétek el nekem!:) Szóval még egyszer hálásan köszönöm ezt a hosszú, és kimerítő gondolatáradatot, és már csak két nap a frissítésig.;) Puszi, C.

Névtelen írta...

Szia!

Most olvastam el egészben a történetet! Nagyon jól írsz, szép a fogalmazás, érdekesek és egyediek a karakterek. Élvezet volt olvasni, komolyan! Viszont eljutottam idáig, és... Teljesen letaglózott ez a fejezet: de jó értelemben! Annyira lesokkolt, és megdöbbentett... teljesen meg voltam győződve róla, hogy szegény Adam csak egy félreértés áldozata, nem gondoltam volna, hogy ennyire elmebeteg. Jake szerintem nem illik Claire-hez:) Neki FÉRFI kell -> Team Paul!:D Aki tud gyengéd is lenni, de nem annyira hisztis és bonyolult mint Jake :) Szóval én Paulnak szurkolok, de úgy érzem, hogy felé csak szexuális vonzódás hajtja, és sajnos már beleszeretett Jake-be, csak még ő sem tud róla... de remélem, ha így is lesz, Paul nem marad magányos :) Üdv: Viki

Névtelen írta...

szia!
Nagyon tetszik mind a kettő fejezet :) Ma érkeztem haza külföldről azért csak most írok mert kint elég fura a billentyűzet :D Alig várom a következő fejezetet :)
Woni

Claire írta...

Szia Viki!
Nagyon köszönöm Neked a kedves szavakat, és örülök, hogy kedvedre valónak találtad a történetemet.:) Soraidat mosolyogva olvastam, hiszen én tudatában vagyok annak, aminek Ti még nem, így különösen élvezetes annak megfigyelése, vajon sikerül-e azt a hatást elérnem, amelyet szeretnék, illetve merre viszem el a gondolataitokat. Azt hiszem, néhányszor le foglak még sokkolni Titeket, ám ezt nem rossz szándékkal teszem, csak úgy vélem azok az igazán emlékezetes dolgok - legyen az bármi -, amelyek heves érzelmeket tudnak kiváltani. Remélem rászolgálok a bizalmadra, és a később is szívesen olvasol majd. Köszönöm, hogy írtál nekem!:) C.

Claire írta...

Szia Woni!
Örülök, hogy jelentkeztél ismét, kezdtem azon aggódni, hogy már nem szívesen olvasol.:) Remélem jól telt az utazás!:) Claire

Unknown írta...

Huh. Hát... Huh. Erre nem gondoltam volna.

Megjegyzés küldése