2010. május 2., vasárnap

12. Valami változik



Magam sem értettem az okát, de ezen a reggelen különös gonddal készülődtem, hosszasan válogatva a szekrényben. Végül egy fekete, bőrhatású leggings mellett döntöttem, amihez egy rövid ujjú kék mintás tunikát, és egy szintén fekete bőrdzsekit választottam. Kicsit merész, de motorozáshoz tökéletes, vigyorogtam a tükörképemre elégedetten, mielőtt lerobogtam a lépcsőn. Forks időjárása kegyes volt hozzánk, ma reggel is szikrázó napsütéssel ajándékozott meg, így a jókedvem tovább fokozódott. A délelőtt szinte elrepült, és már az ebédlő felé tartottam, amikor eszembe jutott, hogy ma még nem láttam Cullenéket. Az asztaluk most üresen állt, így megpakolt tálcámmal a kezemben arra vettem az irányt. Alighogy elhelyezkedtem a széken, Bellára lettem figyelmes, amint egyenesen felém tartott.
- Szia! - huppant le mellém. – Hogy érzed magad?
- Köszi, remekül – válaszoltam kelletlenül.
Mióta megtudtam, hogy Jake-et gyengéd szálak fűzték hozzá, igyekeztem elkerülni, ami meglehetősen nehézkes volt, mivel az ebédidőt ugyanabban a társaságban töltöttük nap mint nap. Lopva rápillantottam, de ő zavartan meredt a tányérjára, mintha megérezte volna, hogy nem kedvelem. Hirtelen elszégyelltem magam. Semmi okom nem volt az ellenérzésre, hiszen nem tehetett semmiről.
- Merre jár Edward és a többiek? – mosolyogtam rá barátságosabban.
- Kirándul az egész Cullen család – felelte megkönnyebbülve, amiért oldottabbá vált a hangulat.
- Te miért nem tartottál velük? – folytattam, mire zavartan pislogott egyet, majd halványan elmosolyodott.
- Apám megölne, ha csak egy napot is lógnék az iskolából – vigyorgott kajánul.
- Ő rendőr, ugye? Gyakran látok a házatok előtt egy rendőrautót – jegyeztem meg.
- Igen, de korántsem olyan félelmetes, mint azt szeretné – mondta gunyoros hangon, miközben viccesen forgatta a szemeit. Eszembe jutott saját apám tekintélyt parancsoló megjelenése és mély orgánuma, amikor mérgesen rám dörrent valahányszor hibát követtem el. Az utóbbi időben a kapcsolatunk meglehetősen rideggé vált, beszélgetéseink gyakran torkollottak veszekedésbe. Ebben a pillanatban irigyeltem Bellát, amiért várja otthon valaki, aki törődik vele.
- Biztosan nagyon szeret Téged – homályosodott el a szemem.
- Igen… - válaszolta a távolba révedve, majd témát váltott. – Mit gondolsz Adamről?
- Adamről? – hökkentem meg a kérdéstől, és egy percig gondolkodnom kellett, mielőtt válaszoltam. – Kedvelem őt. Kedves fiú, és nagyon udvarias.
- Tetszik neked? – nézett rám fürkészőn. Felidéztem Adam kellemes arcvonásait, vékony, de izmos testalkatát, és a mosolyt, amelytől minden egyes alkalommal úgy éreztem, mintha kést döftek volna a szívembe.
- Egész helyes – motyogtam a vele kapcsolatos vegyes érzelmeimtől zavartan. Bella elgondolkodva piszkálta a tányérján lévő ételt, majd mielőtt újra kínos kérdéseket tehetett volna fel, élesen fülünkbe hasított az óra kezdetét jelző csengő. Megkönnyebbültem toltam hátra a székem, és egy halk köszönést odavetve a termemhez siettem.

A foglalkozás után izgatottan igyekeztem a kijárat felé, a motorozás Jake-kel teljesen felvillanyozott. Épp akkor érkezett, amikor kiléptem az ajtón, és a látványától borzongás futott végig a testemen. Fekete farmert, valamint egy szintén fekete, ujjatlan pólót viselt, ami remekül kihangsúlyozta a karján dagadó izmokat. A szénfekete motorral, és a jobb vállán kirajzolódó tetoválással veszélyes fickó benyomását keltette, amit a hazafelé igyekvő diákok is megérezhettek, mert nagy ívben elkerülték. Nem vett még észre, és épp felemeltem a karom, hogy intsek neki, amikor láttam, hogy Bella lép oda hozzá. A mozdulat megszakadt, majd egy számomra eddig ismeretlen érzés facsarta össze a szívemet.
- Szia Jake! – hallottam meg Bella hangját. – Hű, de szuper lett az új motorod! Elviszel vele egy körre?
A válaszra várva mozdulatlanná dermedtem, szívem egyre gyorsuló ütemben verte a ritmust.
- Szívesen elviszlek, de majd máskor – villantotta fel hófehér fogait ébredező féltékenységem tárgya. - Az a helyzet, hogy most Claire-ért jöttem – magyarázkodott, azután meglátva engem, még szélesebbé vált a vigyora.
Elöntött a megkönnyebbülés, és immáron diadalittas mosollyal közeledtem feléjük.
- Szia Jake! – nyomtam az arcára egy puszit, miközben szemem sarkából Bella vonásait vizslattam, amelyen most árnyék suhant át. Egy másodperccel később sietősen elköszönve beszállt a furgonjába.
- Nagyon csinos vagy! – nézett végig rajtam Jake elismerően. – Csak nem miattam öltöztél így ki? – tette hozzá csipkelődve. Éreztem, hogy elpirulok, de összekaparva magabiztosságom morzsáit, visszavágtam:
- Ne reménykedj! Reggel késésben voltam, és ez akadt a kezembe. Indulhatunk?
Jake a fejét ingatva somolygott az orra alatt, de nem szólt semmit, csak bólintott. Bosszankodva ültem fel mögé, miközben igyekeztem úgy megkapaszkodni, hogy minél kevésbé kelljen hozzáérni..
- Ölelj át erősebben – szólt hátra, amikor elindultunk, így kénytelen voltam szorosabban a testéhez simulni, de már nem is bántam annyira.
Beleszagoltam rézszínű bőrének tiszta, friss, kicsit fanyar illatába, ami a zöldellő tavaszi erdőt juttatta eszembe, és végtelen nyugalom öntött el. Olyasfajta biztonságérzetem támadt, amilyet még sohasem éreztem azelőtt. Hajamba belekapott a szél, az út két oldalát szegélyező fák egyetlen zöld masszává olvadtak össze, és környező világot kizáró pillanat teljesen magával ragadott. Nem volt többé múltam, csak a jelenem létezett, amely üres lapként várakozott tisztán, hófehéren a reményteljes, boldogabb jövő által rárótt sorok kusza halmazára. Behunyt szemmel hallgattam a motor erőteljes, mégis zsongító hangját, élvezve a végtelen szabadság érzését. Néhány perc után újra felnéztem, mire az elém táruló látványtól halk sikkantás hagyta el a torkom. Az út meredek sziklafal mentén vezetett kanyargósan, bal oldalán szédítően magasodott felénk szürke tömege, jobbra a végtelen óceán tajtékos kéksége veszett bele a horizontba. A levegő csípősen friss lehelete bekúszott a dzsekim alá, de Jake meleget árasztó teste megvédett a hidegtől. Kis idő múlva Jacob lekanyarodott az útról, miközben bosszúsan szitkozódott:
- Fenébe, elfelejtettem feltölteni a tankot.
Szerencsénk volt, néhány száz méter után feltűnt a jól ismert Castrol kút logója, egy kis út menti büfé társaságában.
- Nem vagy éhes? – kérdezte Jake, miután leszálltam a motorról.
- Nem – ráztam meg a fejemet, majd útitársam gyomra felől érkező hangos tiltakozásra kuncogva fűztem hozzá.
- Úgy hallom, Te viszont igen.
- Egy kicsit – nevette el magát beleegyezően, és a derekamat átkarolva a büfé bejárata felé húzott.

Az ablaküvegen tükröződő képmásunkat bámulva azon tűnődtem, hogy egy külső szemlélő számára mennyire feltűnő pár vagyunk. Jake vad jóképűségével, rézszínű bőrével, és veszélyesen dagadó izmaival szöges ellentétben állt az én sápadtan angyali arcvonásaimmal, és légies alakommal. Tűz és víz, suttogtam magamban, miközben beléptem a nehéz illatoktól terhes helységbe. Úgy látszott, feltételezésem helyesnek bizonyult, a teremben lévő összes szempár ránk szegeződött. Az érdeklődő pillantások kereszttüzében zavartan ültem le egy félreeső asztalhoz, majd Jake távolodó alakja után bámulva úgy éreztem, vele együtt a biztonságérzetem is eltűnik. A kellemetlen érzéseket elhessegetve végigfuttattam a pillantásomat a teremben tartózkodókon, mígnem a sarokban ülő hangoskodó társaságon megakadt a szemem. Egymáshoz hajolva sugdolóztak valamin, majd felém nézve ordenáré módon felröhögtek. Elkaptam a tekintetem, és Jake-re várakozva mereven vizsgáltam az asztal lapját.
- Hoztam neked csirkesalátát – tett le elém egy hatalmas tányért egy nagy pohár cola kíséretében.
- Köszönöm – mosolyogtam rá hálásan, majd elszörnyedve meredtem az előtte tornyosuló ennivalóra. – Ezt mind meg fogod enni?
- Mi az, hogy! Még kevés is lesz – vigyorgott rám derűsen, azután rávetette magát az ételhalomra.
- Kérsz még valamit? – kérdezte kis idő múlva, miközben jóllakottan hátradőlt a székén.
- Nem, köszönöm – intettem a fejemmel. – Inkább menjünk.
Miután elhagytuk a helységet, jólesőn szívtam be újra friss levegőt, majd gondolataimba merülve ácsorogtam a motor mellett, amíg Jake megtöltötte a tankot.
- Mit keres egy ilyen dögös maca egy rézbőrű kölyök mellett? – rántott vissza merengésemből egy kellemetlen hang.
- Miért nem választasz egy igazi férfit? – csatlakozott hozzá egy mélyebb orgánum, azután Jake-hez fordulva folytatta tovább a kötekedést. – Szép a motorod kölyök, de a csajod nem hozzád való!
Jacobra nézve ijedten vettem észre, hogy izmai megfeszülnek, miközben ugyanaz a remegés fut át rajta, mint Emily házában. Torkából mély hörgés tört fel, mire a büféből ismerős züllött társaság szemeiben félelem gyúlt, és hátrálni kezdtek. Valami megmagyarázhatatlan elektromosság vibrált a levegőben. Ösztönösen léptem Jacob elé, és arcát felém fordítva kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen.
- Jake – suttogtam lágyan –, nincs semmi baj. Nyugodj meg és menjünk. - A remegés csillapodni látszott, de még nem szűnt meg teljesen, ezért szorosan hozzásimulva folytattam. - Kérlek! Induljunk végre!
Mintha kábulatból eszmélt volna fel, megrázta a fejét, azután az ülésre pattanva felbőgette a motort. Felugrottam mögé, és karomat a dereka köré fonva idegesen tekintgettem hátrafelé. Amikor láttam, hogy a kötözködő társaságnak eszébe sem jut utánunk indulni, megnyugodva hajtottam fejem Jake vállára.

A hazafelé vezető úton szinte tapintható volt a feszültség, ami belőle áradt, és Forks határába érve csalódottan vettem tudomásul, hogy az otthonom felé vezető útra fordul. Kelletlenül szálltam le a motorról a házam előtti felhajtón, majd egy halk köszönést elrebegve befelé indultam volna, amikor Jake megfogta a karomat.
- Claire, figyelj rám! – kezdte színtelen hangon. – Ezt soha többé ne csináld, oké? – értetlen arckifejezésemet látva emelt hangon folytatta - Soha többet ne lépj hozzám ennyire közel, amikor ilyen állapotban látsz! Megértetted? Ne merj még egyszer átölelni olyankor!
Lesújtva bólintottam, és az előbbi rideg szavak hatása alatt bénultan figyeltem távolodó alakját.
Nem tudom hány perce állhattam ott kővé dermedve, amikor elém gördült az ezüstszínű Volvo. Hirtelen feleszmélve az ablakból kihajoló Bellára pillantottam, közben átfutott az agyamon, mennyire idétlenül festhetek.
- Minden rendben? – kérdezte kedvesen.
- Igen, azt hiszem – bólintottam nem túl meggyőzően.
- Biztos? Az imént úgy festettél, mint aki szélütést kapott – folytatta kétkedve.
- Semmi bajom – vágtam rá bosszúsan. Kezdtem egyre kellemetlenebbül érezni magam. Váratlanul eszembe jutott, hogy a kocsim az iskola parkolójában maradt, ami épp kapóra jött a témaváltáshoz.
- Bella, kérhetek egy szívességet? – kérdeztem kelletlenül, utáltam bárkitől is segítséget kérni. – Az autóm a parkolóban maradt, el tudnál vinni holnap reggel?
- Holnap Edwarddal megyek – válaszolta szemlesütve -, de jöhetsz velünk, bőven van hely – tette hozzá gyorsan, amikor a mellette ülő Edward oldalba bökte.
- Köszönöm – mondtam hálásan –, akkor reggel találkozunk.
Elköszöntek ők is, azután Edward kilőtt a Volvóval. Hihetetlen gyorsasággal távolodott, amiért el kellett ismernem, hogy ha vele kellene versenyeznem, komoly ellenfélre akadnék. Révetegen ballagtam befelé a házba, majd az emeletre érve megengedtem a vizet a fürdőszobában, és néhány perc múlva már a kellemesen csiklandozó habokba  merülve engedtem át magam az ellazulásnak.

13 megjegyzés:

Szabina írta...

Szia Claire!
Nagyon jó lett ez a fejezet is, csupa mókás és megdöbbentő dolog volt benne.
Hát ahogy ültek Bellával az ebédlőben, hát az egy kicsit cikis helyzet volt.
Na meg azon is jót derültem, hogy Jake "lerázta" Bellát, merthogy Claire-ért jött.
Tényleg jót nevettem.
Viszont a pasikra a kúton azt hittem,, hogy azok akik megtámadták már egyszer Clairet.
De kiderült, hogy nem azok.
Viszont el kell mondjam, hogy szájtátva olvastam, amikor írtad, hogy Jake úgymond ráparancsolt Clairre, hogy soha többet, ne ölelje meg abban az állapotban, amiben akkor volt.
Mert az én történetemben is vagy egy hasonló szituáció!
Na, szóval várom a következő fejezetet, de nagyon.
Kíváncsi vagyok, hogy mi fog még történni.

Claire írta...

Szia Szabina!
Úgy tűnik nekünk farkasos lányoknak egy rugóra jár az agyunk, épp az éjjel állapítottuk meg Nikivel, amikor kiderült hogy 1-2 dologban szinte ugyanazt találtuk ki a történetünkben.:)
Elnézést kell kérnem Tőled, amiért ha nem is szándékosan, de félrevezettelek, mert a kedvenc farkasod, csak a következő fejezetben bukkan fel újra. Néhány fejezettel előrébb járok az írásban, így fordult elő, hogy belekavarodtam a saját történetembe.:D A mozis jelenetnél feltűnő társaságnak más sorsot szántam, majd a későbbiekben ki fog derülni az is.;)
Örülök, hogy ezt a fejezetet is szórakoztatónak találtad, és nagyon várom már, hogy végre elkészülj a saját történeted elejével is, nem csak a közepével és a végével :P, mert szeretném már olvasni!;)
C.

Névtelen írta...

Szia Claire!Remélem nem heregszol hogy én lettem az elsö komizo?!Jo lett ez a feji is kicsit lightos de mégis ütös!Én ugy érzem hogy Paul lesz az igazi bevésödése Clairenek és Jacob csak amolyan fellángolás mint Bella.(kkicsit értelmetlen lett de remélem érted?!)Én így érze már csak abbol kifolyolag hogy ugye a bevésödésünk rögtön lenyugtat amint hozzánk ér vagy ránk pillant.Nos itt nem ez történt ás ráadásul parancsoloan beszélt vele ami SZERINTEM nem jellemzö.Még Bellával se beszélt igy.Remélem jo lesz a megérzésem!Puszi ezért a klassz töriért!!!!Hanni

Névtelen írta...

Bocsi még annyit szerettem volna hogy a héten még lesz uj feji?????????????Ugye lesz??????????????*kiskutaszemek*Puszi Hanni

Névtelen írta...

Szia!már alig vártam a folytatást :D Lehet hogy Jacob azért parancsolt rá mert nagyon félti szerintem még lehet ő a bevésődése :) mikor lesz folytatás? :)
Woni

Claire írta...

Szia Hanni! No azért a szakítós jelenetnél nem volt épp kedves Jake Bellával.:P Ez egy kicsivel realisztikusabb történet, így az én bevésődés-képem is másabb, mint Stephenié.:) Most 1-2 romantikusabb fejezet következik, bár azokban is fog mindig történni valami, azután bekeményedik a történet.:D Remélem továbbra is tetszeni fog, és örülök, hogy mindig jelzed az érzéseidet, hiszen csak így kapok visszacsatolást arról, hogy mit váltott ki belőletek az írásom. Puszi,
C.

Claire írta...

Szia Woni! Igen, így van, hiszen emlékezzünk vissza, már Bellának is említette mennyire fél attól, hogy egyszer majd nem tud uralkodni magát, és olyasmit tesz, amit Sam Emilyvel. Ezért viselkedett Jake ilyen keményen Claire-rel. Azonkívül ne felejtsük el, hogy Claire-nek még fogalma sincs arról, mi folyik itt, így nem tudja megfelelő elővigyázatossággal kezelni a helyzetet.
Csütörtökön hozom a frisset, most elég jól állok a fejezetekkel, már a 16.-nál tartok. Köszönöm, hogy ismét olvastál, és ezt jelezted írásban is!:)
C.

Claire írta...

Jajj, és Hanni, dehogy haragszom!:)

Ági írta...

Annyira tetszik, mikor a végén Jake mondja Claire-nek, hogy soha többet ne ölelje meg, mikor ilyen állapotban van.

És az is nagyon tetszik, hogy Claire gyökeres ellentéte Jake-nek (mint Taylor & Swift esetében is imádtam, hogy ellentétek). És én ebben a történetben is abszolút Team Jacob vagyok. :) Szóval nagyon szorítok érte.

Kíváncsian várom a folytatást! <3

Unknown írta...

Sziia:) én vagyok efg merengőről:)

Nem vettem volna észre azt hogy a nevednél kint van a blog címed:D ha nem szólsz, akkor valószínű még nem olvastam volna el 6 fantasztikus fejezetet:P
Na ahjj egyszerűen, eddig csak Adamnak szurkoltam, aztán jött Paul a perverz beszólásaival amikkel a kedvenc szereplőmre emlékeztet:D Emmettre...
Aztán Jake... hát nos, ő valójában soha nem volt a kedvencem... legyen szó az eredeti könyvről vagy akár bármelyik/bármilyen fanficről...
de be kell hogy valljam, megkedveltetted velem:P
bár azért még mindig Adam meg mostmár Paul a nyerő:P
viszont itt már nem csak szerelmi háromszög van:Á ez itt már sokkal több:D
hiszen Paul vonzódik Claire-hez ha mást nem testileg:D, Jake bele van zúgva, viszont Adam is többet érez puszta barátságnál, vagy esetleg tanár-diák kapcsolatnál...
aztán még ott van a másik, Jake és Bella, és Bella és Edward...
hiszen Bella féltékeny volt mikor Jake nem őt vitte el "egy körre", de viszont Edi fiúval van, mert őt szereti:D
istenem:D a poén ebbe csak az lenne már, ha Claire Edit választja, Bella Jaket, Adam és Paul meg maradnak egymásnak:D
vagy majd jön egy szép vámpírlány és farkaslány:D és majd meglátjuk hogy végülis kit kivel akarsz összehozni:P
azért még mindig reménykedem Paul és Adam személyiségében:D
valahogy nekem maga Taylor Lautner is olyan nyálasnak hat... de ez csak az én szerénynek nem mondható véleményem:D
a fejezetek fantasztikusak volt:P
én is imádok gitározni:) tudom, hogy ez nem jön ide, ehhez a komihoz, de végülis mégiscsak inkább Adamnek szurkolok, mert ő tud gitározni:P
de ajjj:D viszont Paulnak jobb a szövege:D
nem lehetne hogy vegyítsd a kettőt??? xD
jóó tudom hülye kérdés volt, de azért megpróbálkoztam vele:D
na tehát, fantasztikus ahogy írsz
tudod mikor kell humort, romantikát, akciót belecsempészni, és mikor sok a gondolat akkor rögtön jön valami kitérő, amivel izgalmasabbá teszed az egész történetet:)
örülök, hogy mondtad hogy itt az oldalad, azért itt csak jobb kommentárt írni, mint merengőn:P
nagyon várom már a folytatást, szerintem itt gyakrabban fogsz ezentúl látni:)
tökéletes lett, csak így tovább;) ügyes vagy!!
millió puszii, Mesii:)

u.i: extra hosszú kommentárt sikerült írnom, remélem csak én érzem nagyon bénának:Á mostantól rendszeres olvasó(eddig is voltam) és egyben rendszeres kommentárral boldogító leszek:D

Claire írta...

Szia Ági!
Igen, Claire jelleme sokban különbözik Jake-étől, és még inkább Belláétól. Viszont van amiben nagyon is hasonlít Jake-hez, és ez pedig a lobbanékonyság, ami még sok súrlódást fog közöttük eredményezni. Na de nem akarom lelőni a poént, remélem olvasni fogsz ezután is, és köszönöm, hogy ide is írtál kritikát.:)

Claire írta...

Szia Mesii!
Nagyon kedves vagy, hogy ilyen hosszú kommentet írtál, és egyáltalán nem béna, köszönöm szépen, hogy szántál rá időt!:) Remélem, hogy a történet végére sikerül megkedveltetnem veled Jacob karakterét, mert úgy érzem sokan méltatlanul tolják őt félre. Adam egy igazi úriember, kedves, művelt, és romantikus, igazán nem lep meg, hogy az egyik favoritod. Paul pedig egy vad, és szexis farkasfiú, akiből szeretnék még sokkal-sokkal többet kihozni az írásaim során. Ha azt nem is, hogy ki lesz végül a befutó, de annyit elárulhatok, hogy Edi fiú nincs veszélyben, Claire nem feni rá a fogát, meghagyja Bellának.:D Sajnos én nem tudok gitározni, pedig a zenét nagyon szeretem. A sport miatt valahogy ez kimaradt az életemből, ahogy a zongora is, ami szintén kedvelt hangszerem. Holnap teszek fel frisset, és annak pedig mindig nagyon fogok örülni, ha megosztod velem a gondolataidat az éppen olvasott fejezetről.:) Puszi,
C.

Ági írta...

Nem csak belső különbségekre gondoltam, hanem a külsőkre is, de már nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra (naná, hogy olvasni fogom!!!) és szívből remélem, hogy Claire végül Jaket választja. :)

Megjegyzés küldése