2010. augusztus 30., hétfő

Hope II. - Folytatás

Sziasztok!
Tudom, a véleményeknél már többen írtátok, hogy szívesen olvasnátok a történet folytatását - vagy épp ellenkezőleg -, ám azóta eltelt egy kis idő, leülepedtek a dolgok, és talán már egészen másképp gondoljátok. Feltettem egy közvélemény kutatást jobb oldalt felülre, azt szeretném kérni, hogy szavazással és/vagy bővebb hozzáfűznivalóval osszátok meg velem a kívánságotokat, mert feleslegesen nem vágnék bele.:)
Amennyiben a folytatás mellett döntötök/döntünk a másik kérdésem ezzel kapcsolatban az, hogy ritkább frissítésekkel a Live Free-vel egy időben történjen, vagy előbb fejezzem be a másik blogot, és csak utána vágjak bele?
Köszönöm, ha megtiszteltek a válasszal!:)
Claire

Ui: feltettem a Prológust ízelítőnek, ami talán segít a döntésben.




Prológus - Nick


Az őrületes buli után hazafelé tartottam egy gazellatestű bombázóval, akinek még a nevére sem emlékeztem az alkohol és a felszippantott kokain mámorában. Ködfelhős gondolataim a nadrágomban munkálkodó nimfomán szőkét figyelmen kívül hagyva egyre az ügyvéd által elém tárt végrendelet körül kavarogtak. Nemrég töltöttem be a huszonötödik évemet, és negyed évszázad után kellett megtudnom, hogy a föld alatt nyugvó szüleim valójában csak felneveltek, a vérszerinti rokonaimat soha nem ismertem. Egyszerre voltam mérhetetlenül dühös és csalódott rádöbbenve arra, hogy az egész életem egyetlen hatalmas hazugság köré épült. Elkeseredett haragomon a tetemes összegű örökség sem tudott enyhíteni, sőt, inkább még tovább taszított a lejtőn. Apám – vagy immár a végrendelet fényében nevezzük nevelőapámnak – gyakori távollétének köszönhetően mindig is nehezen kezelhető gyerek voltam, ami felnőtté válásom után egyenesen a carpe diem filozófiával egybekötött féktelen kicsapongásokig vezetett. Végeláthatatlan partik, alkohol, nők, és drog. Nos igen, ez voltam én, Nick Forbes. A rámenős szőke feje közben eltűnt a sebváltó felé nyújtott karom alatt, hogy magabiztos ujjai helyett immár feltöltött ajkai cuppanjanak a nadrágom tartalmára. Egy pillanatra lehunytam a szemem, majd újra kinyitva kéjes nyögésem rémült kiáltásba csapott át, amikor a szembejövő sávba csúszva rádöbbentem, hogy hamarosan az eszeveszetten dudáló kamion lökhárítójára kenődve végzem. Egy utolsó, elkeseredett mozdulattal balra kaptam a kormányt, mivel a saját sávomban az imént még szorosan előttem araszoló autó miatt esélyem sem volt elkerülni a balesetet, majd a fülsiketítő csattanást követően elveszítettem az eszméletemet. Tudatom határmezsgyéjén érzékeltem a zsigerekig hatoló éles fájdalmat, az orromba kúszó vér édeskés illatát, mely a torkomon lefelé csordogálva fémes ízt hagyott maga után, végül az odaérkező mentőautó vijjogó szirénáját. A következő pillanatban immár a testemtől elválva figyeltem, ahogy kiszabadítanak a roncsok közül, s egy hordágyra emelve sietősen betolnak a mentőautóba. Láttam, amint idegesen sürgölődve körülöttem megpróbálnak újraéleszteni a defibrillátorral.

- 1,2,3 most! – kiált a mentőorvos, pityeg egyet a monitor, azután csak a sípolás hallatszik. – Újra! 1,2,3 most! – ismét pityegés, majd egyenes vonal a monitoron a sípoló hanggal. – Gyerünk már, az Istenit! 1,2,3 most!

Gyenge, ismétlődő pityegés, várakozó arcok, s végül megkönnyebbült sóhaj az orvos felől, ezután végtelen nyugalommal egybekötött csend…

Sötét van, koromfekete, vaskos sötétség, melyben elveszett kisfiúként botorkálva tapogatózok, ám ujjaim nem érnek biztos pontot. Pupillám hatalmassá tágulva próbál áthatolni a mindent elborító feketeségen, végül mikor már szinte fájdalmassá válik az erőlködés, halványan derengő fényt látok, mely egyre erősebb és nagyobb lesz, ahogy felé haladok. Arcomon megbékélt mosollyal közeledek a fényforráshoz, amikor láthatatlan akadályba ütközök, majd egyperces erőlködő toporgás után mintha valami beszippantana, örvénybe kerülök, s a halovány sugár újra távolodni kezd, míg végül ismét mindent elnyel a vaksötét némaság.

Egy kórházi ágyban tértem magamhoz ki tudja hány eszméletlenül töltött nap után, s az ébredéssel együtt a testembe tompán tépő kín is megérkezett. Homályos üvegen keresztül szemlélve a világot néztem körül a barátságosan berendezett magán kórteremben, ahol rajtam kívül senki sem tartózkodott. Tehát megúsztam. Állapítottam meg mikor felrémlett a baleset utolsó képe emlékeimben. A sors iróniája, hogy a nevelőszüleim röviddel az enyém előtt szintén autóbalesetet szenvedtek, azonban ők velem ellentétben nem voltak ilyen szerencsések.

- Nahát, Mr. Forbes végre magához tért! – nyitott be egy csinos barna nővér, majd rögtön azután a doktorért kiabálva újra eltűnt az ajtó mögött.


24 megjegyzés:

=)GoOofy(= írta...

Szia claire!
Szerintem már rögtön bele vághatsz:)
Ezzel a történettel én is jobban átéreztem a világ értelmét, a lehetőségeket és minden egyéb fontos dolgot.Nagyon örülnék, ha folytatnád, mivel-ilyet nem sokszor mondok-megérintett ez a történet...Ngyon szeretném olvasni a folytatását :)
A frissítésekkel meg az elsőnél állapodtam meg, de te tudod, hisz te vagy az író...Minden jót!
Puszi!
=)GoOofy(=

Claire írta...

Szia GoOofy!
Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem a gondolataidat, nagyon jól esett, amit írtál.:)
Puszi

Rose írta...

Szia Claire! Nagyon-nagyon szeretem ezt a történetet, ezt már elég sokszor leírtam! De a lényeg, h természetesen érdekelne egy esetleges folytatás :D! Szerintem irtó jól írsz, sok fanfictiont olvastam eddig de a tiéd áhhh...olyan mintha egy profit olvasnék! Sírtam és nevettem is a Hope-on! Nagyon imádtam és szerintem, ha van ihleted és úgy gondolod mégérné kezd el írni, bármi is lesz a szavazás eredménye! Egy biztos Én fogom olvasni! A Live Free Or Let Me Die-t is nagyon szeretem, úgyhogy annál is várom a folytatást! Na jó asszem egy csomó mindent összehordtam, bocsi :D A lényeg, h írj és ne hagyd abba! Sok puszi Rose

Rolowics írta...

Jaj Claire, ezt megsem kellett volna kérdezned :D Nézted már az eredményeket, eddig tuti írni fogsz!!! :D és ha véletlenül, valami hihetetlenül orbitális baklövés miatt mégis a szavazás negatív lenne, nekem megírhatod a történetet, én szívesen fogadom ^^ :)
Am sztem egyszerre frissítsd mind a 2-t, ha bírod. Bár sztem neked ez menni fog ;) ALig várom hogy olvashassam :D Szted milyen gyakran lenne friss? mint anno az első résznél? és akkor a LV ritkulna? mennyivel??? lálálá :D mindenképp írd meg nekem ezt a történetet, mert naaaaagyon jó lesz :D és együtt a kettőt :)

Rolowics voltam

ui: Üdv ismét itthon. Örülök, hogy jól érezted magad!!! Hiányoztál :$:)

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Még el sem olvastam, csak úgy megörültem neki, hogy elkezdtem ugrádozni. Na belevágok akkor...
T.J.Kriszta

Névtelen írta...

Ööö ebből nem tudtam meg semmit, de jó kis prológus lett! Izgatottan várom, hogy ezúttal mit fundáltál ki és kikkel! Nagyon örülök, hogy egyáltalán nem kellett sokat várni... Szerintem hajrááááááááá!!!
Puszi
T.J.Kriszta

P. Sawyer írta...

Az én válaszom nem lesz meglepő...egy hatalmas IGENNN!!! Bár nem szeretném ha a LF háttérbe szorulna ugyanis az is egyre izgibb!
Mindenképpen folytasd! A prológus pedig jól sikerül, sejtelmes és érdekes, figyelem felkeltő...nem aggódom hisz tudom, hogy hamarosan hallok rólad és erről a folytatásról..:)
pusz
Bee

Woni írta...

Szia!
Nagyon jó lenne ha folytatnád :) Már van pár tippem így a Prológust olvasva hogy hogyan lesz majd összefüggésben és folytatásban az eredeti történettel és azok nagyon tetszenek :) minél előbb ha van rá időd :)
Woni

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Nagyon tetszett a prológus, én szivesen olvanám, felkeltetted a kiváncsiságomat. Remélem minnél hamarabb belekezdesz, nagyon szeretem, ahogy írsz. Írhatnád együtt a kettőt, de ahogy neked jobb. Nagyon várom.

Puszi: Judit

Névtelen írta...

Szia Claire!

A Hope befejezése óta szinte minden nap megnézem a blogot, hátaha...
És tessék, ma reggel egy kérdés fogad. Elolvasva a közvéleménykutatással kapcsolatos kérdést azonban rá kellett döbbennem, milyen nehéz a döntés. A többi hozzászóló most biztos hülyének tart és értetlenül állnak habozásom előtt, de tényleg nem tudom a választ.
Egyfelől nagyon szeretem az írásaidat, természetesen szívesen olvasnám tőled a történet folytatását. Másfelől viszont annyira jól sikerült az eredeti sztori, hogy nem tudom, érdemes-e, szabad-e folytatni. A Hope egy gyönyörű, keserédes, ugyanakkor egy kerek, csodálatosan befejezett történet. Hát ezért gondolkodtatott el a kérdésed, miszerint folytasd-e.
De be kell vallanom, a prológus elolvasása után a kíváncsiság majd' kifúrja az oldalamat a folytatást illetően, úgyhogy csak azt tudom mondani, amit a többiek. Vágj bele! :-)

Üdv: G.

SamaraM írta...

ÁÁÁ de jóó...! Szeretlek. szeretlek , szeretelek.....
Nagyon jó maga a Prológus és már nagyon várom mi lesz belőle.. Újjongva olvastam végig az egészet..XD bár ez tőlem nem meglepő..
Ami a frissítéseket illeti..szerintem ( bár majd megvet a kiváncsísá de) fejezd be elötte a másik blogod történetét..

By: SamaraM

Claire írta...

Szia Rose!
Köszönöm szépen, nagyon-nagyon jól esett, hogy így gondolod, bár a profitól azt hiszem olyan messze vagyok, mint Makó Jeruzsálemtől.:$:) Sokat kell még fejlődnöm, de ígérem, igyekszem.:)
Puszi

Claire írta...

Szia Rolo!
Egészen biztosan nem tudnám ugyanúgy folytatni, hiszen szeptember van, kezdődik az iskola, ill. a gyakorlati időszak, így kevesebb időm lesz, szvl heti egynél több fejezet nem kerülne fel egyik blogra sem, de egyre inkább érik bennem, hogy mielőtt belevágok, előbb befejezem a LF-t.
Köszönöm szépen a támogatásodat!:)
Pusz

Claire írta...

Szia Kriszta!
Igen, tudom, hogy ez a prológus eléggé sejtelmesre sikerült, és halvány lila gőze nincs senkinek hova tegye Nicket, de szándékosan kezdtem így. Jól esett, hogy ilyen izgalommal vegyes várakozással követed az eseményeket, köszönöm szépen a biztatást!:)
Puszi

Claire írta...

Szia Bee!
Igen, én sem szeretnék túl ritkán frisselni, ezért is hajlok afelé, hogy előbb befejezem a másik blogot, mert nekem is könnyebb egyszerre csak egy történetre koncentrálni.:) Köszönöm szépen, hogy jelezted a véleményedet!:)
Puszi

Claire írta...

Szia Woni!
Bevallom, a tippeddel felcsigáztál. Ha nem túl nagy kérés, megírod nekem a profilomban lévő mailre, hogy pontosan mire gondoltál? Ígérem, válaszolni fogok rá, hogy sikerült-e eltalálnod.:P Köszi, és a támogatást is.:)

Claire írta...

Szia Judit!
Köszönöm szépen, hogy jelezted nekem mit gondolsz a folytatással kapcsolatban, nagyon hálás vagyok a támogatásodért.:)
Puszi

Claire írta...

Szia Kedves G!
Maximálisan megértem a tétovázásodat, hiszen pontosan ugyanezt érzem én, is borzasztóan erősen hezitálok a folytatást illetően. "Férfiasan" bevallom, hogy ezzel az Epilógussal rendesen "elcsesztem", mert olyan befejezést írtam, amit miatt én magam is azt gondolom, hogy nem lenne szabad folytatnom, azonban a remek ötletek csak utána pattantak ki a fejemből, és ezek miatt pedig azt érzem, hogy vétek lenne kihagyni a megvalósításukat. Szóval a rám nem jellemző bizonytalanság miatt bocsátottam szavazásra a dolgot, hogy részben levegyétek a vállamról a döntés súlyát. Köszönöm, hogy megosztottad velem a gondolataidat!:)
Puszi

Claire írta...

Szia SamaraM!
Köszönöm szépen, hogy írtál nekem, és én is afelé hajlok, hogy előbb befejezem a másik történetet, mert nem szeretném, ha a páthuzamos frisselés a minőség rovására menne.
Puszi, és köszi a támogatást!:)

demon írta...

Claire alig várom a folytatást ez nagyon jónak hangzik
puszi

Unknown írta...

Sziia Claire!

Hat ez eleg jonak igerkezik!!:) Varom a folytatast!:)

cuppantas
Szancsiii

Claire írta...

Szia demon és Szancsi!
Köszönöm szépen, igyekszem beváltani vele a hozzáfűzött reményeket.:)
Puszi,
Andi

Unknown írta...

Haló! Az előző történetedet is végigolvastam, csak elfelejtettem kritikát írni... Igazán sajnálom, de majd bepótolom valamikor. Szerintem is jó lesz ez a történet. Remélem jó sok fejezet lesz és lesz mit olvasnom. Puszi: Hajni

Névtelen írta...

Kár hogy ilyen későn néztem megf ezt az oldalt, de még nem csúsztam le semmiről. Nagyon örülök ennek, mert eléggé lehangolt hogy a Hope elsőrészének vége lett :)

Kamii

Megjegyzés küldése