2010. augusztus 13., péntek

44. A Pokol tornácán



Ismét eltelt egy nap, s az erőtlen napsugarakat kihasználva rajzolgattam a szobámban, amikor váratlan vendégem érkezett.
- Seth! – derült fel az arcom a fiú kusza tincsekkel keretezett vonásait megpillantva.
- Szia, Claire – jelent meg egy halvány mosoly a szája sarkában, miközben tétován közeledett – Ezt Jake küldi – nyújtott felém egy papírfecnit, melyen csupán két szó állt.
Beszélnünk kell!
Szorongva gondoltam arra, vajon hogyan viselkedne Jacob ha kettesben maradnánk, ezért rettegve a rajtam csattanó indulatoktól elővettem egy papírlapot, hogy a fésülködőasztalhoz ülve leírjak mindent, amire mindeddig nem voltam képes. Mialatt papírra vetettem döntésem okát, az azt követő hűtlenségemet Paullal, majd az otthon töltött kegyetlenül fájdalmas napokat egészen a férfi látogatásáig, az emlékekkel együtt érkező gyomorszorító érzés könnyeket csalt a szemembe. Az utolsó sorok reszkető kezemnek köszönhetően alig olvashatóan kiabálták világgá a rajtam átfutó érzelmeket. Az írásba merülve észre sem vettem az időközben megérkező Pault, aki összeszűkült szemekkel figyelte, ahogy átnyújtom Sethnek a mindkét oldalán sűrűn teleírt levelet.
- Elvinnéd ezt neki? – kérdeztem önjelölt postásomtól, aki bólintva átvette, majd elköszönve távozott.
- Mikor kapok választ az ajánlatomra? – fordult felém Paul visszafojtott lélegzettel, miután újra kettesben maradtunk.
- Azt ígérted, adsz nekem időt – feleltem halkan, lesütött pillákkal.
- Meddig, Claire? Míg Jake-kel újra rendeződnek a dolgok? – kérdezte keserű éllel, majd látva a bántástól elgyötört vonásaimat, engedékenyen felsóhajtott.
A férfihoz lépve felemeltem a karomat, hogy arcára simítva tenyerem lábujjhegyre ágaskodva egy csókkal köszönjem meg türelmét, ám csuklómra font ujjai megakasztották a mozdulatot.
- Legközelebb akkor csókolj meg, amikor már döntöttél – vetette oda csüggeteg hangon, azután magamra hagyott.
Még aznap újabb papírfecni érkezett Jake-től, amiben a következő néhány sor állt:
Úgy üzengetünk egymásnak, mint az idegenek… Miért nem beszélsz velem személyesen? Találkozni szeretnék veled! Holnap délben várlak azon a tisztáson, ahol megmentetted az életemet. Emlékszel? Már akkor tudtad, hogy nekünk dolgunk van egymással. Gyere el, kérlek!

Este lefekvéshez készülődve ismét elfogott a különös, baljós előérzet, ezért a fürdőszobából közeledő Paulhoz lépve, karomat ölelésre nyújtva újra megpróbáltam visszahozni a Long Islanden kialakult meghitt hangulatot.
- Ezek szerint döntöttél? – kérdezte tétovázva, miközben szemembe fúrva tekintetét próbálta kiolvasni a választ.
- Paul, kérlek, szükségem van rád! – rebegtem halkan, kitágult pupillákkal.
A férfi merev izmai elernyedtek, majd miután egy percre magához szorított, térdem alá nyúlva felkapott, hogy egy lépéssel az ágy mellé érve vigyázva letegyen. Mellém helyezkedve felkönyökölt, s hajamat kisimítva az arcomból lágyan megcsókolt. Szememet lehunyva adtam át magam az édes csóknak, amivel újra meg újra ismételve sem tudtam betelni, s közben úgy öleltem magamhoz a férfit, mintha sejteném, hogy ezen az éjen teszem utoljára.

Pirkadatkor ismét rémálmom volt, melyből felriadva zihálva ültem fel az ágyban. A mellettem lévő üres fekhelyre tekintve rémületem tovább fokozódott, ám a visszatérő régi, nyomasztó lidércet betudva a Jake által megjelölt helyszín felzaklató emlékképeinek, aggodalmamat elhessegetve újra nyugalmat erőltettem magamra. Miután lezuhanyoztam, lebaktattam a Cullen rezidencia konyhájába, ahol Esme mosolyogva üdvözölt.
- Nem láttad Pault? – kérdeztem a reggelihez megterített asztalhoz ülve.
- Nemrég ment el, de ne aggódj, biztosan csak levegőzik egyet, hiszen tudod, milyen nehezen viselik a falkatagok a vámpírszagot – igyekezett elaltatni feleslegesnek vélt gyanakvásomat, mire megkönnyebbülten fellélegeztem.
- Ami azt illeti az ő bűze sem épp virágillatú – morogta az induláshoz készülődő Rosalie, finnyásan felhúzott orral.
- Ugyan már, Rose, gondolj arra, hogy hamarosan két porontyot is ringathatsz, és máris könnyebb lesz túllépned rajta – bökte oldalba Emmett, majd kitolva a grimaszoló szőkét az ajtón, felém kacsintott.
Egész délelőtt a találkozó körül forogtak a gondolataim, azonban az előzőekkel ellentétben immár csupán attól rettegtem, hogyan fogok majd közvetlen közelről Jake vádló szemébe nézni. Az időpont közeledtével eljátszottam a lehetőséggel, hogy mégsem megyek el, mert úgy éreztem, még nem készültem fel rá, végül felidézve az együtt töltött boldog napokat, öltözködni kezdtem. Tartozom ennyivel Jake-nek. Bizonygattam magamnak, hogy helyesen cselekszem, majd Esmének odaköszönve kiléptem az ajtón.
- Csak levegőzni megyek – fűztem még hozzá visszafordulva.
A kis rétre érve torkomban dobogó szívvel közeledtem a rám várakozó fiú felé, aki a fagyos idő ellenére félmeztelenül ácsorgott.
- Örülök, hogy eljöttél – lépett hozzám mosolytalanul, s megviselt arcvonásaiba feledkezve a maradék félelmem is elszállt. – Az elmúlt időszakban rengeteget töprengtem kettőnkön, és bár a történtek után gyűlölni akartalak, a leveledet olvasva, melyből mindenre fény derült, a maradék haragom is elszállt.
- Sajnálom, Jake… Nem így kellett volna történnie – kezdtem bele remegő hangon a magyarázkodásba, de kezemet megragadva közbevágott.
- Mindez nem számít már. Emlékszel mit mondtam neked a válaszutakkal kapcsolatban? – kezdett bele a mondandójába azon a meleg, bársonyos hangon, amin akkor szokott megszólalni, amikor elérzékenyül valamiért. Az emléktől az én szemembe is könnyek gyűltek, így homályos üvegen keresztül figyeltem az arcán végigfutó érzelmeket. – Aznap, mikor elmentél, az élet egy újabb választást sodort elénk, és te jól döntöttél. – Szemeim elkerekedtek a döbbenettől, hiszen erre végképp nem számítottam, de értetlen arckifejezésemet látva máris tovább folytatta: – Paul egy kitérő volt, egy helyes válaszút az elágazásnál, hiszen ő általa hordod most a szíved alatt kettőnk gyermekét, és most újra itt vagy, visszatértél hozzám, vissza a helyes útra, arra a rögös útra, amin eredetileg elindultál, amit kettőnk számára kijelöltek az Istenek. Érted már, Claire? A mi sorsunk az, hogy együtt éljük le az életünket, hiszen ami miatt elhagytál, most ott növekszik a hasadban. Paul csupán egy kapocs volt közöttünk, a hiányzó láncszem. – Mialatt próbáltam felfogni a szavakat, a zsebébe nyúlt, hogy előhúzva a gyűrűt, melyet egyszer már nekem ajándékozott, újra megragadja a kezem. – Ez a gyűrű csak rád várt, ahogy én is, mert te vagy a lenyomatom, én pedig a tiéd. Az érzelmeim semmit sem változtak, ugyanúgy szeretlek, mint régen, ezért ismét megkérlek, hogy légy a feleségem, Claire!
Az elmémben zakatoló szavak visszhangjától zavartan szótlanul néztem, ahogy Jake ezúttal válaszomat meg sem várva az ujjamra húzza a gyűrűt, amikor végezve a mozdulattal, hirtelen felkapta a fejét. A következő pillanatban kitágult orrlyukakkal ugrott hátra, hogy miközben átváltozik, véletlenül se sebezzen meg, azonban a torkomra fonódó hideg ujjak érintéséből, melybe undorodva borzongtam bele, tudtam, hogy elkésett.
- Egy rossz mozdulat, kutya, és a fattyad holtan végzi! – hallottam meg Adam gyilkosan hideg hangját, aki a semmiből teremve mögöttem, valahonnan a fejem fölül érkezett. – Ejnye, Claire, így kell üdvözölni egy régi ismerőst? – simított végig az arcomon, Jake dühös hörgésétől kísérve. – Mit is tegyek veled, mit is tegyek – nyújtotta el a döntést, ezzel is a dühödten kőröző farkast kínozva. – Kár lenne kihagyni az édes véredet – hallatott őrült kacajt, s a következő pillanatban megéreztem a húsomba maró fogakat, azután engem félrelökve Jake felé lendült, aki üvöltve vetette rá magát.
Bár minden eszeveszett tempóban történt, várva az égető kínt, ami nem akart megérkezni, mintha lassított felvételt látnék figyeltem kettőjük küzdelmét, majd a megjelenő hatalmas szürke farkast, aki tétován felém lépett. Jake ekkor újra felüvöltött, és az ádáz küzdelemre kapva pillantásom láttam, hogy ha valaki nem lép közbe, Adam rögtön összeroppantja. Szemem sarkából észleltem, hogy a szürke ordas tekintete az ujjamon megcsillanó gyűrűre kúszva elhomályosul, majd a másodperc törtrésze alatt Adamre veti magát, hogy kimentse a rozsdabarna farkast szorult helyzetéből. A rémülettől dermedten követtem a felgyorsuló eseményeket – láttam Adam vörösen izzó szemeit, majd hallottam vérfagyasztó ordítását, mielőtt a szürke torkára csattintva állkapcsát kettéharapja annak ütőerét. A földre rogyó, immár emberi alak látványától felsikoltottam, azután nem törődve a mellette zajló viadallal rohanni kezdtem felé. Térdre borulva mellette reszkető kezekkel próbáltam betapasztani feltépett torkát, és noha tudtam, hogy mindhiába a kapkodó igyekezet, képtelen voltam elfogadni a hamarosan bekövetkező szörnyű végzetet.
- Claire… - hallottam a férfi erőtlen hangját.
- Sss, ne beszélj – simogattam meg az arcát, de hasztalan volt a figyelmeztetés.
- Neveld fel a kislányomat, és szeresd úgy, ahogy engem soha nem szerettél – olvastam le ajkáról a hangtalan szavakat, mire immár patakzó könnyek között megragadtam a kezét.
- Szeretlek, Paul. Mindig is szerettelek! – mondtam ki először a szót, amely már régóta bennem gyökerezett. A férfi opálossá váló szemeiben egy másodpercre öröm csillant, majd egy utolsó felbugyogó vérfolyamot követően végleg kihunyt benne a fény.
- Nem! – sikoltottam bele a fagyos levegőbe fájdalmamat, s miközben a halott férfi vértől csatakos testét térdemre húzva öleltem, halványan észleltem az enyémet követő halálsikolyt – Adam haláltusáját. Szívemet tépte-szaggatta a borzalmas kín, aminek nyomán elhatalmasodott rajtam az őrjítő gondolat, hogy a karok, melyekkel majdan gyermekeimet ringatom, most egyikük édesapját kísérik a halálba, mintha csak álomba ringatnám. Végtelen, sötét, ébredés nélküli álomba.
- Claire, Paul elment – ragadták meg a vállam egyik oldalát forró, a másikat hideg kezek, hogy feltámogassanak, de lesöpörve magamról őket, őrjöngve üvöltöttem fel.
- Ne érjetek hozzám! Hagyjatok gyászolni!
A dermesztő hideget érzéketlenül tűrve hosszú órákon keresztül térdeltem Paul lassan kihűlő, merevvé váló testével az ölemben, végül teljesen elzsibbadva hagytam, hogy az erős karok felemeljenek.

Ott, akkor, azon a napon a fagyott földre rogyva lelkem egy darabja is örökre megfagyott. A külvilág megszűnt számomra létezni, elmém bezárkózott, csak a bensőmet szaggató kínt éreztem, és az űrt, ami Paul halálával keletkezett. Tragédiának kellett történnie ahhoz, hogy végre rádöbbenjek a most már szörnyű igazságra, hogy ő volt az igazi lélektárs, mindig is ő volt az igaz szerelem, akivel tökéletesen megértettük egymás. Addig, amíg Jake-kel kiegészült a lelkem, ő volt az én jobbik felem, addig Paulé az enyém tökéletes mása volt, mely úgy illeszkedett belé, mint bonyolult forma a neki szánt résbe. Minderre ráébredve nem volt miért élnem, hiszen elveszítettem azt, akit mindennél jobban szerettem. Elmém újra és újra lejátszotta életem filmjét, kiragadva belőle a Paullal töltött perceket, s hirtelen minden mozdulat értelmet nyert, minden miértre világossá vált a válasz. Ordítani tudtam volna tehetetlenségemben, hogy immár túl késő – bolond módjára dobtam el boldogságom kulcsát, mely mindeddig az orrom előtt hevert, s melyet vakon lépve át, mindeddig észre sem vettem. Nem éltem már, csupán lelki roncsként vegetálva túléltem a napokat, miközben egyre csak önmagamat ostoroztam, amiért elhessegetve a figyelmeztető rémálmot, nem vettem észre, hogy az átharapott torkú farkas szőre rozsdaszínről szürkére változott.


Jacob szemszöge

A harapás után lobogó dühvel vetve magam Adamre, figyelmem álladóan elkalandozott. Másra sem tudtam gondolni, mint arra, hogy miközben a vérszívóval harcolok, annak mérge épp a jövőm pusztítja el, a jövőt, melyért annyit küzdöttem, s amely most megszűnni látszott. Így fordulhatott elő, hogy kihasználva megosztott figyelmem sarokba szorított, s karjaival átkulcsolva épp a lelket készült kipréselni belőlem, amikor Paul érkezése közbeszólt. Miután letépte rólam a vérszopót, újult erővel vetettem bele magam a küzdelembe, melyre most már feszülten koncentrálva észre sem vettem mi történik körülöttem. Amikor sikerült agyaraimmal megragadva leszakítani jobb karját, majd ezt követően a fél lábát, diadalittasan felüvöltve téptem cafatokra az őrült vámpírt, azután a tisztogatást az érkező Cullen famíliára hagyva Claire felé indultam, aki a földön fekvő Pault ölelte. A halott testvér látványa, aki engem mentve áldozta fel életét szíven ütött, s a gyászos pillanatban minden valaha volt vétségét megbocsátottam neki, azután feleszmélve a vérfagyasztó képből, Carlisle-ért kiáltottam.
- Adam megharapta Claire-t – magyaráztam riadalmam okát, miközben mindketten megragadva a vállát készültünk feltámogatni, hogy a doktor meg tudja vizsgálni, azonban őrjöngve taszította félre a segítő kezeket. – Szívd ki a mérget, Carlisle! – kértem a férfit aggodalmasan, de megrázta a fejét.
- Nincs rá szükség. Nézz rá, nem történik semmi, ennyi idő alatt már meg kellett volna, hogy induljon az átváltozás – magyarázta döbbenten.
- Hogyan lehetséges ez? – kérdeztem értetlenül állva az események előtt.
- Nem tudom, Jake. Van egy elméletem, de előbb vért kell vennem tőle, hogy elvégezzek néhány vizsgálatot. Hagyd, amíg kicsit megnyugszik. Bármi is történt odabent, segíteni már úgysem tudok – jelentette ki aggodalmas arcomat látva, mire vonásaim fájdalmasan megvonaglottak.
Hosszú idő eltelt, ám Claire még mindig a halott férfit ringatta, holott ajkai már rég kékeslila színben játszottak a metsző hidegtől. Óvatosan közeledve felé aggodalmasan nyúltam dermedt testéhez, s mikor nem lökte el kezeimet, megkönnyebbülten felsóhajtottam. Gyengéd mozdulattal felemelve szorítottam magamhoz, hogy újra átmelegítsem, miközben sietős léptekkel indultam a Cullen ház felé. Csendes merevsége, amivel élettelen bábként, mozdulatlanul lógott karjaim között megrémített, de Carlisle a sokkhatásnak betudva viselkedését, elaltatta gyanakvásomat. Visszafojtott lélegzettel, zaklatottan figyeltem az orvos sápadt arcát, ahogy Claire-t vizsgálja, majd mikor elmosolyodva közölte velem, hogy az ikrekkel csodával határos módon minden rendben, megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt. A levett vérrel a magánlaboratóriumába sietett, ahonnan végtelenül hosszúra nyúlt percek múlva tért vissza. Várakozó arckifejezésemet látva azonnal belekezdett az eredmény magyarázatába.
- Jake, emlékszel arra a napra, amikor Adam először megharapta Claire-t? – kérdezte, mire bólintottam. Hogyan is felejthetném el? Pontosan ugyanitt feküdt, s épp ugyanilyen szívszorító rettegéssel vártam a következményeket. – Akkor arra is emlékszel, amikor a vérátömlesztést követően végigfutott rajta az a furcsa, epilepsziás rohamhoz hasonló remegés. Nos, miután megvizsgáltam a vérét, hihetetlen dologra derült fény: Claire minden jel szerint immunis a vámpírméregre, és ezt a tulajdonságot az ikrek is örökölték. Talán épp ez az oka a gyors ütemű fejlődésnek is.
- Hogyan lehetséges ez? – hebegtem zavartan, miközben szemeim tágra nyíltak a döbbenettől.
- Csak arra tudok gondolni, hogy aznap nem végeztem alapos munkát, így maradt néhány atom Adam mérgéből a szervezetében, s Claire saját vére katalizátorként működve közre ellenanyagot kezdett el termelni, mikor az egyesült a beáramló farkasvérrel. – Carlisle tekintetében most felismerés gyúlt, majd a távolba révedve újra megszólalt. – Hát mégis igaza volt a vén bolondnak.
- Esetleg engem is beavatnál? – faggattam ingerülten, mire elmosolyodott.
- Még a nagyapád, Ephraim Black idejében történt. Élt egy öreg indián a törzsben, akit mindenki féleszűnek tartott a jóslata miatt, amit szinte megállás nélkül kántált. Azt hangoztatta, hogy érkezik majdan egy aranyhajú lány, aki egyszerre két alakváltó férfinak lesz a lenyomata, s ikreket szülve nekik új alfafajt teremt a törzsnek. Egy új, ellenállóbb, ezáltal erősebb vérvonalat hoz létre, olyan alakváltó farkasokat, akik immunisak a vámpírméreggel szemben. Mégsem volt olyan bolond az az öreg! – nevetett fel hitetlenkedő arckifejezésemet látva.
Carlisle szavain töprengve világosság gyúlt elmémben, immár tisztán láttam azt, amit mindeddig csupán sejteni véltem, hogy a sors keze hozott össze minket, az Istenek irányították döntéseinket, s tették mindezt határozott céllal.





Sleeping With Ghosts - Szellemekkel aludni

A tenger kiszáradt
Noha ez nem lepett meg
A felhők, melyeket nézünk
Robbanások az égben
Mintha megírták volna
De nem olvashatunk a sorok közt

Csitt
Az jó
Ha felszárítod könnyeid
Szárítsd fel könnyeid
Lelki társam szárítsd fel könnyeid
Szárítsd fel könnyeid
Lelki társam szárítsd fel könnyeid
Mert a lelki társak halhatatlanok
...

42 megjegyzés:

Rolowics írta...

Jaj Claire... ez nagyon szomorú... szegény Paul... nem gondoltam volna h megfog halni :( De hál istennek Adamnek is vége :S Meglepő Claire immunitása, de ez nagyon pozitív dolog. Szegény Jake... ha jól értelmezem, akkor Claire nem fog vele maradni, vagy nem tom :( Hiszen paul volt a lenyomata :( Így akkor Jake nem lehet az :'( Jaj ez egyre szomorúbb lesz *.*

Névtelen írta...

Szia ez nem volt szép miért nyírtad ki Pault ,őszintén nem ezt vártam ,hát nem igen szoktam sírni de most megtörtént ,anyum meg benézet hogy mi a bajom ,na jól van egyszerűen nem birok írni,azt hiszem hogy kell egy kis idő hogy felfogjam hogy mit írtál pedig nem is vagyok Paul rajongó üdv Böbe

Névtelen írta...

Kinyírtad Pault...ez megbocsáthatatlan :(
Na jó szívesen megbocsátok, ha megfordítod és Jake-t nyírod ki :),
na jó, majd beletörődök, és egyenlőre még tovább olvasom :)
egyébként szuper hogy gyakran frissítesz.
Eddig imádtam, még nem tudom mit gondolok Paul haláláról, majd megemésztem... üdv Hajni

SamaraM írta...

Istenem...óóóh ..istenem...
Ez úgye most csak valami vicc...? Nem hiszem el..
Jake, Claire és nee Paul, hogy a fenébe halhatott meg.?.. ezt te sem gondolod homolyan...bocs , hogy ilyet mondok, de rohadj máá meg ,te meg a hihetetlen tehetséged......
tesssék most megin szétáztattam miattad a pólómat a könnyeimmel..

De eggyet mondj meg!!! MÉRT PAUL???

Clairenek meg gratulálok, hogy képes ez is a legvégén kapcsolni . Még , hogy csak most jött rá , hogy az ő drága "szürkáje" az igazi, sőt a lelki társa..Nem ezt nem hiszem el. .
Sikerült végérvényesen is a lellkembe taposni..
de azért imádtam magát a történetet.. na mind1.
igyekezz a kövikkel...

by: samaraM

P. Sawyer írta...

Ne mááááár!!! Claire ez most komoly, teljesen sokkos állapotba kerültem, komolyan mondom erre nem számítottam. Az elejétől kezdve inkább Jake párti voltam,, de ez...jesszusom megríkattál! És ez nem szép dolog! Szegény Paul...Gondolom nem fog együtt maradni Jake-kel...de Paul legalább megtudta a halála előtt, hogy Claire őt szereti... (- Neveld fel a kislányomat, és szeresd úgy, ahogy engem soha nem szerettél – olvastam le ajkáról a hangtalan szavakat, mire immár patakzó könnyek között megragadtam a kezét.) - na ez a rész az amin elkezdtek folyni a könnyeim...kegyetlen vagy Claire...de imádom ahogy írsz! Biztos nehéz Jake-nek is...hisz megmentette az életét, ráadásul most már tudja, hogy Paul volt az igazi Claire számára...utálom, hogy mindjárt vége... Remélem folytatod....nah szia jó hétvégét megyek és megpróbálom megemészteni Paul halálát.
szia

demon írta...

szia ez olyan kegyetlen paul meghal hogy jaket mentse és clairet de remélem claire ezután se jön össze jakkel hanem egyedül neveli fel a babákat
gratula
puszi

Névtelen írta...

Szia hát ez nagyon szomorú lett! De nagyon szuper vagy! Én is imádom ahogy írsz!

Remélem megnézed az enyém is ha lesz időd, jah és kiraktalak!

www.storyssari.blogspot.com

nah szija és siess a kövivel!

Névtelen írta...

Szia Claire!
Ritkán írok neked, de most elolvasva a kommenteket úgy éreztem, hogy muszáj. Mindenki azt kérdezgeti, hogy miért Paul, meg ilyenek... meg hogy ez megbocsáthatatlan. Hát szerintem meg így tökéletes a történet, ahogy van!!! Nem lehet mindennek boldog vége, vannak rossz döntések az életben. Ettől lesz annyira valóságos az érzelemvilága az egész sztorinak. Engem lenyűgöztél, hogy hogy megcsavartad a dolgokat, hogy mennyire tökéletes megoldás volt ez minden felvetett kérdésre. Ezek mind az írói zsenialitásodat dicsérik. Kíváncsi leszek, Claire megelégszik-e Jake-kel, meg azzal, amit ő nyújtani tud. Puszillak: Viki

Névtelen írta...

URAMISTEN!!!!!!!!!! Én inkább Jake párti vagyok, de ez most fájt. Szegény Paul, annyira sajnálom...
Claire együtt marad Jake-kel, vagy mi lesz?!
Már 1 órával ezelőtt elkezdtem olvasni. De abba kellett hagynom, mert anyám már bejött, hogy: "Hát te meg miért sírsz?". Egyszerűen nem bírtam...:˘(
És most akkor Claire ráébredt, h Paul-t szerette Jake helyett vagy mi...áhhh...? Annyira, de annyira szuper volt!!!!:))
GRATULÁLOK!!!! Várom a következőt. Siess vele.
Pusy: Vivi

=)GoOofy(= írta...

Istenem...Claire...
Ez...Ez remek volt, de...Szörnyű...
Nem...Paul nem halhatott meg!Nemár! :'(
Én is rendesen elbőgtem magam...Mamám meg nemtudta mi a bajom...Istenem...Még...Fel sem fogtam!
Pauuuul!!!Az én szerelmem...:/
Hát rendesen megríkattál...
De izgalmas rész lett és hál' Istennek Adam-nek is vége!
Előbb Viharmadár...Aztán most Paul...
Ááh

Rosalie írta...

Szia...
ezt nem gondoltam volna...szegény Paul...mikor olvastam még a könnyeim is kifolytak...ebből is látszik hogy inkább Paul párti vagyok mint Jake mert ha Jake-el történik ez tuti nem folytak volna ki...amugy nagyon jó lett ez a rész is és a végén Carlisle amit mondott"Hát mégis igaza volt a vén bolondnak." ez a rész igen tetszett.
és egybe ez fejezet tetszett...éss kiváncsi vagyok a folytatásra:D
puszi,Rosalie

Rolowics írta...

Huh egy kis "emésztés" után... Elég letört vagyok, hiszen elég drámaira fordultak a dolgok :S Claire lenyomata halott, és őmaga pedig összetörve :( Ikreket vár, akiknek még megkell születniük. És jaj, szegény Jake... hát nem ő a lenyomata... ez így annyira... rossz és szomorú :'( pedig abban reménykedtem, hogy így van. Elsem tudom képzelni, hogy mi lesz ezek után... ha összejönnének Jake-kel, már nem lenne ugyanaz... nem lenne meg az a vonzalom közötüük, így értelmetlen ez az egész :( jaj de sajnálom :S Nagyon kíváncsi leszek a falka illetve Culenék reakciójára, főleg belláéra... nagyon várom a következő fejezetet :$ Imádlak <3

Sherryl írta...

Szia Claire!
Nah ne már...én teljesen azt hittem,h mivel követed a könyvet (vmilyen szinten),így Jakenek mégis Nessie lesz a lenyomata és ráébred h tévedett vagy mi és Pault választja,ami sejthető volt,de erre nem gondoltam,h meghal Paul:'(
Most tökre lelomboztál meg minden.
Az érzés sem ugyan az Clairenek,mármint nem ugyanaz Jake iránt mint régen,így az sem jó ha együtt vannak....szal ez egy nagyon szomorú vég lesz,már most érzem :S

További szép estét.
Szia.
Anikó

Névtelen írta...

Szia Claire!

Látom elérkeztünk lassan a végéhez és még legenda is van születőben:). Sejtettem, hogy valamelyik farkas meg fog halni, de nem tudtam, hogy melyikre sújtassz. Végülis mindegy, hisz melyik ujjamat harapjam meg ugyebár, meg egyik sem élhet addig igazán, míg él a másik, mert többnejűség van, de több férjűség nincs. (sajnos :D)
Nem írtam egy ideje, mert ezt az ikres dolgot le kellett erőszakolnom a torkomon, elsőre nekem nagyon erőltetett volt, de már megbékéltem vele, ráadásul a miértje is kiderült. Szóval most már nagyon örülök, hogy Claire babákat vár és amint megszületnek, sokkal jobban lesz és boldog lesz Jackel, de persze Pault sosem fogja feledni, viszont vele marad a kislányban.
Nem vagy semmi hallod, hogy ezt az egész storyt így összeszerkesztetted! És azért figyeled, hogy mennyi érzelmet kavartál föl? Valamit mindenki érez és ez bizony profi munka, igazi, vérbeli!!! Én is örülnék egy Hope II-nek!
Puszi
T.J.Kriszta

Névtelen írta...

szia
pault nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
ő a kedvenc farkasom itt is és az eredetiben is
támaszd fel
pussz

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Jaj neeeee. Ez a fejezet fantasztikusan jól sikerült, de nagyon szomorú lettem. Annyira sajnáltam Pault, azt gondoltam, hogy ő lesz az igazi Claire számára. Nem gondoltam, hogy meghal. Annak örülök, hogy Adamnak legalább vége, de milyen áron...
Ez a régi legenda nagyon érdekes.
Roppant kiváncsi leszek az utolsó részre, hogy együtt marad Jake-kel, vagy egyedül lesz? Téged ismerve, megint valami teljesen váratlant kapunk. Szóval, nagyon jól sikerült, de rettentő szomorú rész, sajnálom, hogy vége lesz a történetnek.

Puszi: Judit

Claire írta...

Szia Rolo!
Tudom, hogy ez ismét egy szomorú helyzet, de hidd el, ennek így kellett lennie, hogy miért, majd a végére talán világossá válik.:) Bella reakciója nem fog kiderül, mivel nem tartottam lényegesnek a történet szempontjából.:$ Nem árulom el, mi lesz Jake-kel, de az utolsó részre még tartogatok csavart.:)
Puszi, és én is imádlak!;)

Claire írta...

Szia Böbe!
Valahogy meg kellett oldanom a kialakult helyzetet, és én ezt a megoldást választottam. Remélem a végére kiderül számodra, hogy miért.;)
Üdv: C.

Claire írta...

Szia Hajni!
Nagyon remélem, hogy most már azt az egy hátralévő részt elolvasod az Epilógussal együtt, hiszen anélkül mit sem ér az egész, és abban is bízom, hogy miután leülepedett, megváltozik a véleményed.:)
üdv, és kellemes hétvégét!:)

Claire írta...

Szia SamaraM!
Esküszöm nem akartam a lelkedbe taposni, de ennek így kellett lennie, így lesz kerek egész a történet, mire véget ér, és remélem, mire az utolsó betűt is elolvasod, egyetértesz majd velem.:) Hidd el, nekem is folytak a könnyeim miközben írtam, úgyhogy én is vezekeltem ezért a fejezetért (is).:)
Puszi, és ne haragudj rám nagyon!
C.

Claire írta...

Szia Bee!
Tudom, hogy gonosz vagyok, de őszinte leszek, bíztam abban, hogy sikerül belőletek ezeket az érzelmeket kicsiholnom, amiket leírtatok nekem.:$ Igen, szerintem is az a rész a legmeghatóbb, én is ott kezdtem el pityeregni.:)
Nem árulhatom el mi lesz Jake-kel, de nem kell már sokáig várni, hogy kiderüljön. Nagyon jól esik, hogy mindezek ellenére szereted az írásomat, és köszönöm szépen az elismerő szavakat!:) Puszi, és kellemes hétvégét!

Claire írta...

Szia demon!
Meglátjuk a következő fejezetből, már nem kell sokáig várni rá.:)
Puszi

Claire írta...

Szia Sári!
Köszönöm szépen az elismerő szavakat, és azt is, hogy kitettél.:) Hétvégén nem leszek, de ha hazajöttem, benézek hozzád.:)

Claire írta...

Szia Viki!
Jajj, nagyon jól esett olvasni a soraidat, hogy végre valaki megérti, mit is akarok kihozni ebből az egészből. Őszintén simogatják a lelkem a szavaid, mert én is úgy gondolom, hogy attól lesz igazán jó, és maradandó egy történet, ha meglepő fordulatokat hoz, és nem feltétlenül boldogságos véget. Ez egy nehéz, megoldásra váró szituáció volt, aminek a végén az i-re a pontot én előre kitervelten így képzeltem el feltenni. A végére tartogatok még egy csavart, és egy kis magyarázatot, remélem tetszeni fognak azok is.:)
Puszi, és köszönöm szépen a kedves szavakat!:)

Claire írta...

Szia Vivi!
Sajnálom, hogy kellemetlen perceket okoztam Neked, viszont örülök annak, hogy mindezek ellenére mégis tetszett.:)
Igen, Claire most döbbent rá arra, hogy bár Jake-et is szerette/szereti, de Paul volt számára az igazi, csak a felsőbb hatalmak másképp tervezték. Nem árulhatom el Jake-kel marad-e, hétfőn úgyis kiderül.:)
Puszi, C.

Claire írta...

Szia GoOofy!
Sajnálom, hogy megríkattalak, de egyben icipicit örülök is, mert ez azt jelenti számomra, hogy jól csinálom, amit csinálok.:$ Örülök, hogy izgalmasnak találtad, és ígérem, a következő részre is tartogatok még meglepetést.:)
Puszi,
C.

Claire írta...

Szia Rose!
Örülök,hogy tetszett mindannak ellenére, hogy egyben nagyon szomorú rész is volt, és annak is, hogy Carlisle szavai is elnyerték tetszésedet.
Számítottam arra, hogy sokak számára meglepetés lesz Paul halála, remélem megbocsátjátok nekem.:$
A következő részig pedig kitartás, már csak egy hétvége, és hétfőn fel is teszem.:)
Puszi

Claire írta...

Szia Anikó!
AZ elejétől kezdve hangoztattam, hogy nem szeretem Nessie-t, és épp ezért nem is fog szerepelni a sztoriban, ahogy azt is hangoztattam, hogy némiképp eltérek az eredetitől, de a karakterek személyiségét lehetőség szerint igyekszem megőrizni. Sajnálom, ha nem nyerte el a tetszésedet, de azt is többször kiemeltem, hogy ez nem lesz egy cukorhabos történet.:) Remélem, hogy mire a befejező sorokat elolvasod, némiképp megváltozik a véleményed.:)
Puszi, C.

Claire írta...

Szia Kriszta!
Elismerem, hogy meredek megoldás volt az ikrekkel, de nem gondolom, hogy erőltetettebb lett volna annál, minthogy az eredeti sztoriban Bella teherbe esik egy vámpírtól, aki ugyebár jó esetben nem rendelkezik a megtermékenyítéshez megfelelő testnedvekkel, ill. egyáltalán semmilyen testnedvekkel nem rendelkezik.:P
Örülök viszont annak, hogy átlátod a helyzetet, és a megoldás miértjét, ahogy annak is, hogy ilyen elismerően nyilatkoztál a kivitelezéssel kapcsolatban, nagyon hálás vagyok érte, és még jobban köszönöm! Megmondom őszintén, reméltem, hogy sikeresen felkavarom majd az állóvizet, és ki tudom váltani az olvasókból azokat az érzelmeket, amelyeket szerettem volna.:)
Hope 2-vel kapcsolatosan tényleg iszonyú jó ötleteim vannak, éspedig nem kimondottan a gyerekek szemszögéből, lehet hogy az már csak Hope 3-ba férne bele.:P
Puszi, és nagyon szépen köszönöm, hogy írtál!:)

Claire írta...

Szia Névtelen!
Sajnos nem vagyok olyan mindenható, hogy feltámaszthassam a halottakat.:)
Puszi

Claire írta...

Szia Judit!
Sajnálom, hogy elszomorodtál, de ennek így kellett lennie, viszont valóban Paul is volt az igazi Claire számára, csak sajnos túl későn jött rá, és hogy miért alakítottam így, az a következőkben ki fog derülni.:)
Örülök, hogy tetszett a beleszőtt jóslat, ami az egész történet alapja és egyben lényege. Jól sejted, tartogatok még meglepetést a befejezésre is, hogy mennyire lesz váratlan, majd ti döntsétek el.:)
Puszi, és köszönöm, hogy írtál!:)

Sensimilia írta...

Drága Egyetlen Claire-m.Bocsásd meg nekem a megszólítást,de kikívánkozott belőlem.
El sem hiszem,hogy ennek így vége.Nagyszerűnek éreztem az utolsó részt,ez volt a valódi finálé ami igazán elgondolkodtatott engem azon,hogy az ember mi mindent megtesz,hogy ne hibázzon és csak a legvégén jön rá,hogy mégis megtette.Ez az örökös kényszer vezet minket a padlóra.
A könnyeim előbuggyantak,és nem csak a vehems érzelmeim miatt,hanem mert pontosan átéreztem azt a lehetőséget,hogy mi lett volna ha... akkor és ott valahogy másként.
Nagyon tetszett,tényleg.Erre nincsennek megfelelően jó szavak: lehengerlő,motiváló,inspiráló és még ezek sem éppen teljesen találóak.
Azonban ,ha nem haragszol meg ez kikívánkozik belőlem.Futólag olvastam,hogy itt valaki kommentbe Hope 2-t emleget.
Ne haragudj meg ezért a meglátásomért,de úgy gondolom,hogy ez volt a csúcspont.Ezt nem hinném,hogy kellene fokozni,vagy húzni,vagy ilyenek.Ennek itt van vége,és pont.Persze,lehetne variálni a szálakat,betekintést nyerni a továbbiakba,de úgy gondolom és ez csak tényleg az én szerény véleményem,hogy ne csináld.Ez így van jól.
Majd...majd ha leülepszik,akkor valami egészen más,ami talán überelheti a Hope-ot :)

Sok sok puszi az én bájos írónőmnek.
Rijjah.

" Emma Fairy" írta...

Szia!
Nagyon nem tetszett ez a fejezet! Ne haragudj, de pont egy nappal előtte írtam mennyire imádom Pault és mennyire örülök, hogy végre boldog, erre rá egy napra azt olvasom, hogy meghal!
Én nem láttam sehol kiírva, hogy ez ilyen történet lesz! Én teljesen azt hittem, hogy romantikus, happy end lesz a vége! Ha ezt tudom, akkor sose kezdem volna el olvasni! :-((( (Most nagyon dühös vagyok, hogy így alakult a történet, úgyhogy ne vedd komolyan amiket dühből írtam)
Ettől függetlenül, még mindig nagyszerű író vagy, nagyon jól leírod az érzelmeket, meg mindent!
Szerintem valami jó helyre tedd ki legközelebb, hogy drámát írsz és nem happy enddel záródó történet!
Az olyan történeteket el se kezdem olvasni!
Van elég problémám az életbe, és én pont azért olvasok, hogy valami pihentető, romantikus vicces történetet olvassak!

Ne haragudj, de ez kikívánkozott belőlem!!
Ne is foglalkozz velem!:-)

Niki B. írta...

Szia!

Hát igen, az élet nem majális. Bár én nem kifejeztten lepődtem meg, hiszen tudatalatt én már tisztában voltam vele, hogy Paul meghal, mert az én álmomban is ő halt meg.
Ez az egész helyzet úgy szörnyű, ahogy van. Kíváncsi vagyok mit tartogatsz még a legvégére.
Ha viszont már itt járunk, akkor elmondanám, hogy én most kénytelen leszek 1 hetet várni a befejezésre, mivel hétfőn elmegyek, és csak péntek éjszaka jövök haza. Így remélem megérted, hogy miért érdeklődtem a befejezést illetően!
Én viszont nem értek egyet Rijjah nézetével, én nem tartom elképzelhetőnek, hogy az életünk során elkövetett hibáink valaha is kiderülnének. Természetesen előfordulhat, de ez nem biztos! Aztán elképzelhető, hogy ez megint csak az én agyam szüleménye!:D
Ez a jóslat, annyira fantasztikus, mondtam én, hogy jobb befejezést találtál ki, mint amit én megálmodtam!
Remélem jól telt a hétvégéd!:P
Puszy:
Niki

Niki B. írta...

Ma jutott eszembe, hogy elfelejtettem elmondani Neked, hogy az égiek nem igazán szerették volna, ha elolvasom a frisseket. Péntek éjjel szerettem volna feljönni, és mire odaértem, akkora vihar volt nálunk, hogy az áram is elment. Ezt már másodszor játszák el Velem, mert nyaralás után is így jártam.:S Most pedig eszembe jutott, hogy biztos péntek 13 miatt jártam így. Azon töprengtem, hogy vajon direkt választottad pont ezt a napot egy ilyen frissnek?:)
Szép hetet kívánok!
Puszy:
Niki

Rose írta...

Szia! Hát miután elolvastam a fejezetet elárulom nem tudtam írni semmit, muszáj volt összeszednem magam ez után! Hát hogyha arra a részre gondolok amikor Claire elment, és összehasonlítom ezzel, el kell mondjam ez sokkal durvább volt, mármint az én lelkemnek! Hú, most, h írok megint előjön ez az érzés úgyhogy inkább abba is hagyom! Ezeken kívül ez is nagyon jó fejezet volt amihez ismét gratulálhatok! Várom a folytatást sok puszi Rose

Claire írta...

Drága Rijjah!
Igen, sajnos előfordul, hogy különböző okokból kifolyólag nem látjuk a fától az erdőt, vagy épp nem akarjuk meglátni azt, ami az orrunk előtt van, és csak utólag döbbenünk rá arra, hogy ami akkor helyesnek tűnt, az valójában rossz választás volt. Vagy épp meg sem hoztuk azt a döntést, amíg még lehetőségünk volt rá.:) Azért még ne temesd a sztorit, amíg nem olvastad el az Epilógust, én azt érzem igazi befejezésnek, de tény, hogy ebben a részben is szinte minden megvan, amit a legvégén egy sokkal tömörebb formában megfogalmaztam.
Abszolút nem haragszom meg, sokáig én is úgy éreztem, hogy ezt már nem lehet felülmúlni, és talán valóban nem lehet, azonban azóta olyan dolog pattant ki a fejemből, aminek ha tudatában lennél, talán Neked is megváltozna a véleményed.:) Majd msn-en beszélünk róla.;) Mindezek mellett még mindig nem tudom biztosra, hogy folytatom-e valaha, mert csak abban az esetben akarok így tenni, amennyiben meg vagyok győződve róla, hogy tudok még ehhez valamit hozzátenni, különben csak rontanám az értékét. Ha van egyáltalán…
Köszönöm szépen a felemelő és kedves szavakat, ezer puszi Neked!:)

Claire írta...

Szia Emma_Fairy!
Nem tudom hova tenni a kirohanásodat, ugyanis emlékeim szerint Merengőről tévedtél a blogomra, ahol egyértelműen meg volt jelölve a dráma kategória. Ezen kívül elejétől kezdve hangoztattam, hogy amennyiben valaki habcsóktengerre és rózsaszín cukornyálra éhezik, az nem a megfelelő blogon jár. Sajnálom, ha problémáid vannak a magánéletben, azonban úgy gondolom, hogy az ezek miatt felgyülemlett feszültséget nem rajtam, ill. a történetemen kellene levezetned. Mindennek ellenére köszönöm, hogy megtiszteltél a figyelmeddel.

Claire írta...

Szia Niki!
Vajon miért nem lepődök meg azon, hogy számítottál a Paullal kapcsolatos eseményekre?:) Igen, ez egy borzasztó és egyben szomorú fordulat, azonban bízom abban, hogy a befejezés némileg enyhít rajta. Én értem, hogy mit akar mondani Rijjah, és azt hiszem azt is, amit Te. Valóban vannak olyan döntéseink, amik következménye sosem derül ki, azonban úgy vélem, hogy nagyon sokszor fény derül arra is, ha rosszul választottunk. Sőt, gyakran van olyan is, hogy tudat alatt sejted, hogy rossz útra lépsz, mégis utólag válik teljesen bizonyossá. Örülök, hogy ötletesnek találod a jóslatot, hiszen végül is ez az, ami az egész sztori mozgatórugója.:)
Nálunk is hatalmas vihar volt péntek éjszaka, el is ment a netem. Bár a 13-as a kedvenc számom (ezen a napon születtem), de bevallom, eszembe sem jutott ezért tenni péntekre ezt a fejezetet.:D
Puszi, C.

Claire írta...

Szia Rose!
Egyetértek Veled abban, hogy ez volt a legdurvább fejezet a történet során, és sajnálom, hogy rossz hangulatod lett tőle. Annak viszont örülök, hogy mindezek ellenére tetszett, és köszönöm a gratulációt!:)
Sok puszi

kLk írta...

szia Claire!
ez bámulatos volt. gyönyörüen irsz. ahogy leirtad ahogy gyászloja Pault majd rádöbben igazi érzéseire..áh!
imádom.

Claire írta...

Szia Kinga!
Nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy úgy véled jól meg tudtam fogalmazni a tragédiát követő érzelmeket.:)
Puszi

Megjegyzés küldése