2010. augusztus 8., vasárnap

42. Sorsunk kulcsa



Újra értelmet nyert napjaim nagy részét Viharmadárral töltöttem, szinte óráról órára kerültünk közelebb egymáshoz, s ittléte harmadik reggelén végre nyeregbe szállhattam. Lábamat óvatosan csúsztatva a kengyelbe, izmainak rezdülésére fokozottan figyelve, minden eshetőségre készen ültem fel rá, ám mikor súlyomat immár széles hátára helyezve sem ugrott meg, biztosan tudtam, hogy végleg elnyertem bizalmát. Mikor sarkam szelíd ösztönzésére megindult alattam, s a galopp hirtelen vad vágtába csapott át, szememet lehunyva, az állattal eggyé olvadva élveztem felszabadító mozgását. Ruganyos izmai fáradhatatlanul hajtották előre, arcomat csípte a metszően hideg, tenger felől érkező szél, ám ennek ellenére semmiért sem cseréltem volna el a felemelő érzést. Azonban a nyugalmas nappalokra lélekgyilkos éjszakák következtek, melyek kísértő álmokat hozva tüntették el pirkadatra a gyógyító hatást. Az éjszaka démonaival megküzdve szívós ragaszkodással keltem fel, és futottam neki újból nap, mint nap, bízva abban, hogy kitartásom előbb-utóbb meghozza a remélt hatás. Többször éreztem rá késztetést, hogy felhívom Jake-et, és mindent elmondok, amire akkor nem voltam képes, illetve amiről még remélhetőleg nem szerzett tudomást, azonban mivel úgy éreztem, ezzel csak saját lelkemen könnyítenék, hogy az egyedül cipelt súlyt immár ketten viseljük tovább, mindannyiszor letettem róla. Közeledett a Karácsony, s az éjjeliszekrényemen nyugvó Jake-kel közös fotót felváltotta az a meghitt nyugalmat árasztó kép, amit apám készített, ahogy Viharmadár nyakára hajtom a fejem. Nem felejtettem el őt, hogyan is felejthetném, azonban megérett az idő rá, hogy eltemessem az emlékét, ahogy a Hondával együtt Paulét. Egy különösen nehéz, rémálmokkal terhelt éjszaka után, melyből testemre tapadt, verítéktől nedves pizsamában ébredtem, váratlan látogatóm érkezett. Apám az Ünnepek előtti utolsó üzleti útján tartózkodott, anyám pedig a jótékonysági egylettel ülésezett, amikor Viharmadár – akinek fényes fekete szőrét épp az erős szálú kefével dörzsöltem a karámnál – idegen érkezését jelezve felhorkant.
- Szia, Claire. Még mindig elképesztően gyönyörű vagy – hallottam meg a gyűlöletes hangot.
- Mit keresel itt, Patrick? - Az állat ösztönösen megérezve feszültségem, fejét nyugtalanul felkapva kapált egyet a lábával.
- Közeledik a Karácsony, és arra gondoltam, megleplek valamivel – húzott elő egy kis dobozt, ami ránézésre ékszert rejtett. – Örülnék, ha adnál még egy esélyt.
- Mi lett a kis jövendőbeliddel? Hogy is hívták, Sylvia? – kérdeztem végre felé fordulva gúnyosan, de az ajándékot nem vettem át.
- Történt egy kis malőr, és elhagyott. Sylvia álomvilágban él – húzta el a száját lesajnálóan.
- Ezért úgy gondoltad, megpróbálkozol velem - jelentettem ki metsző éllel, majd haragosan villámló szemekkel felcsattantam. – Takarodj innen, és még egyszer be ne merd tenni a lábad a birtokra!
- Ugyan már, Claire, megvolt az ellenkezés, most már igazán beadhatod a derekad – mozdult felém, hogy megérintsen, ám ekkor a mén, akit már eddig is nehezen fogtam le, dühösen felnyerítve felágaskodott, hogy patáit a karám felé rúgva hatalmas erejével áttörje a legfelső rudat. Miközben a rémült férfira ordítottam, hogy azonnal menjen a közelemből, mert nem fogom tudni visszatartani az egyre indulatosabban nyerítő szilaj csődőrt, mindkét kezemmel a gyeplőbe kapaszkodva, testsúlyomat is bevetve próbáltam megfékezni az immár őrjöngő állatot. Patrick végre felfogva a veszélyt, hátat fordítva szaladni kezdett, s ahogy távolodott tőlem, úgy csillapodott le Viharmadár haragja.
- Sss, már minden rendben, elment – nyugtattam védelmezőm szelíden simogatva, de ujjaim alatt még hosszú ideig remegtek az acélos izmok.

Eltelt a végtelen hosszúnak tűnő Karácsony, majd fagyos leheletével az Újév is megérkezett, amikor a szállingózó hópelyheket bámulva az ablakból, valami furcsát éreztem. Mintha apró pillangók verdestek volna szárnyaikkal a hasam mélyén. Visszafojtott lélegzettel figyeltem testem rezdüléseit, de megszűnt az iménti bizsergető érzés. Azonban nem hagyott nyugodni a gondolat, ezért a tükörhöz sétálva felhúztam a pulcsimat, és a látványtól döbbenten meredtem tükörképemre. Az utóbbi időben felszedtem néhány kilót, de nem foglalkoztam vele különösebben, betudtam a rendszeres, és Marthának köszönhetően tartalmas étkezésnek. Mivel a külsőmmel egyáltalán nem törődtem, a vastagabb téli ruhák elrejtették növekvő pocakomat, amin most végigsimítva újra repdesni kezdek a pillangók. Ez képtelenség! – ráztam meg a fejem, mivel tisztában voltam azzal, hogy a növekvő magzat nagyjából félidőben mozdul meg először érezhetően, és alig több mint egy hónap telt el Forksból történő menekülésem óta. Azonban bárhogyan is próbáltam reálisan gondolkodva elhessegetni a gyanút, minden jel arra utalt, hogy állapotos vagyok.
- Szia, Carlisle! – szóltam bele a telefonba, miután beütöttem a doktor számát. – A segítségedre lenne szükségem, ide tudnál jönni?
- Nahát, Claire, micsoda meglepetés! – hallottam megnyugtató hangját. – Valami baj van?
- Igen, vagyis nem – hebegtem izgatottan. – Azt hiszem, terhes vagyok, de valami nem stimmel.
- Fájdalmaid vannak? Akkor jobb, ha azonnal bemész a kórházba, mert ha most azonnal indulok is késő lesz, mire odaérek.
- Nem, nincsenek, viszont nem normális ütemben növekedik. Már érzem, ahogy mozog – feleltem idegesen.
- Máris indulok. Van egy barátom New Yorkban, aki magánpraxist vezet, nála meg tudlak majd vizsgálni. Hívlak, amint ott vagyok! – mondta Carlisle segítőkészen, de mielőtt bontotta volna a vonalat, közbevágtam:
- Lenne még egy kérésem… Ne szólj róla senkinek, nem akarom, hogy bárki megtudja.
- Rendben van – egyezett bele készségesen, mire megismerkedésünk óta sokadszorra öntött el a doki iránt érzett hála.

~¤~

Mialatt Carlisle érkezésére várakoztam, bárhogyan is próbáltam Viharmadár segítségével elterelni a gondolataimat, mindig visszakanyarodtak a méhemben növekvő magzat felé. Szinte biztos voltam abban, hogy ezúttal Paultól fogantam meg, hiszen Jake utódját elveszítettem, és az orvos, akiben tökéletesen bíztam megerősítette a szomorú tényt, miszerint tőle soha nem lehet gyermekem. Egyszerre voltam mérhetetlenül boldog – két vetélés után hogyan is érezhettem volna mást? -, és rettegtem a szokatlanul gyors fejlődés okának diagnózisától. Gyomrom idegesen liftezett, s a szorongató érzés makacsul ragaszkodva kapaszkodott belém. Zaklatott hangulatomat a csődör is megérezte, ezért állapotomra való tekintettel nem mertem kilovagolni vele, csak a karámban eresztettem szabadjára. Száguldoztak bennem a kérdések, amiket minduntalan elhessegettem, mert nem akartam beleélni magam a jövőbe, amíg nem tudok semmi biztosat. Egyre a választ azonban már most ki mertem jelenteni: bármi is történjen, soha többé nem térek vissza Forksba.
Kicsivel később, immár a szobámban rajzolgatva ijedten rezzentem össze a telefon éles csörgésére. A kijelzőre pillantva, mely Carlisle számát jelezte, megkönnyebbülten sóhajtottam fel. Miután bemondta a címet ahova mennem kell, villámgyorsan letisztálkodtam még egyszer, és anyámnak azt hazudva, hogy vásárolni megyek, bevágódtam a kocsiba.
- Szia, Carlisle! Köszönöm, hogy eljöttél – szorítottam meg az impozáns mahagóni ajtóban álló férfi hűvös kezét, aki csengetésem után azonnal megjelent.
- Gyere beljebb, és lássuk mi a helyzet odabent – mosolygott rám bátorítóan, mialatt befelé tessékelt.
Az elegáns várón áthaladva, mely inkább hasonlított pazarul berendezett, otthonos hallra mintsem orvosi váróteremre, azonnal megállapítottam, hogy ezt a magánpraxist bizony nem a szerényebben élők számára tartották fenn. A jól felszerelt, modern vizsgáló az innen nyíló saját kis laboratóriumával szintén ezt az észrevételt támasztotta alá. Mialatt lehúztam a pulóveremet, majd nadrágomat letolva elhelyezkedtem a motorikusan teljesen vízszintesig dönthető, kényelmesen párnázott vizsgálószékben, gyomrom idegesen szorult össze.
- Ez egy kicsit hideg lesz – figyelmeztetett a doki, miután a fehérneműtől felszabadítva pocakomat bekente a hűvös zselével.
Amikor az ultrahangkészülék vizsgálófejét enyhén nekinyomta a hasfalamnak, összerezzentem. Carlisle csendesen meredt a monitorra, én pedig meghallva az apró szívecske gyors, ám erőteljes dobogását, alig bírtam visszafojtani az elérzékenyülés cseppjeit. A doki elgondolkodva hümmögött, miközben fülemet immár a többi zajt kiszűrve a szívhangra hegyeztem, s mintha csak a másik visszhangja lenne, még egy ütemesen dobogó zörejt észleltem.
- Ez hihetetlen – szólalt most meg a férfi, és végre észbe kapva felém fordította az egyik monitort, majd a digitális tollal mutogatni kezdett. – Ikreid vannak, Claire. Méghozzá egészen elképesztő módon különnemű, de egypetéjű ikrek, amivel még soha nem találkoztam. Látod, itt világosan kivehető a magzat hímivarszerve, itt pedig egy kislány rejtőzik.
- Minden rendben van? Egészségesek? – kérdeztem elcsukló hangon.
- Leszámítva azt, hogy a fejlettségük körülbelül húszhetes terhességnek megfelelő, abszolút annak tűnnek, de szeretnék még elvégezni néhány vizsgálatot. Tudnod kell, hogy ez némi kockázattal jár, mert közvetlenül a magzatokból szeretnék mintát venni, viszont szükség lenne rá – nézett rám a beleegyezésemre várva, mire szorongva bár, de bízva Carlisle képességeiben bólintottam.
A monitort most elfordította előlem, hogy ne lássam mi történik majd, azután lefertőtlenítve a hasamat egy hosszú fecskendőtűt szúrt belém. A fájdalomtól egy pillanatra összerándultam, de fejemet elfordítva, szemeimet lehunyva nyugodtságot erőltettem magamra.
- Készen is vagyunk – hallottam meg a hangját, miután tőlem is vért vett. – Felöltözhetsz, és ha gondolod kint is megvárhatsz, amíg elvégzem a vizsgálatot, ott talán kényelmesebb.
Miután letöröltem a feleslegessé vált zselét, a ruháimba bújva kimentem a váróba, hogy ketrecbe zárt oroszlánként, idegesen sétálgatva várakozzak az eredményre. Noha a doki azt állította, minden rendben van, az általa szükségesnek ítélt mintavétel aggodalomra adott okot. Hosszú idő telt el, mire végre nyílt az ajtó, és mosolyogva behívott, hogy immár az antik íróasztal mellé ülve kínáljon hellyel.
- Olyan dolgot láttam ma, amit eddig még soha, és azt gondolom, nem én vagyok az egyetlen orvos, akit ez megdöbbentett volna – kezdett bele a mondandójába. – Mint már említettem ikreid vannak, azonban mindamellett, hogy ugyanazon magzatburokban két különnemű embrió fejlődött ki, különböző apától is származnak.
- Hogyan lehetséges ez? – kérdeztem hamuszürkére vált arccal, miközben úgy éreztem menten lefordulok a székről.
- Tudom, most az jár a fejedben amit Jake-kel kapcsolatban mondtam – kezdett bele az orvos, majd elhallgatott. – Az ikerpár egyike Paulé, igaz? – faggatott óvatosan, mire rövid habozás után szégyenkezve bólintottam. – Claire, nekem nincs jogom elítélni téged. Különösen, hogy minden jel szerint Paulnak köszönhetően növekszik a méhedben Jake gyermeke – hűvös kezét az asztalon átnyúlva nyugtatón az enyémre simította, azután kérdő pillantásomra folytatta – Paul vércsoportja megzavarta a szervezetedet, így mivel az ő vérfaktora a tiéddel megegyező, nem kezdett el ellenanyagot termelni, hogy kilökje magából Jake fiát. Merthogy immár azt is biztosan tudom, hogy a fiú Jake-től fogant, a kislány pedig Paul lánya. Felfoghatatlanul elképesztő eset, amit ha nem a saját szememmel látok, el sem hiszem, de minden kétséget kizáróan valós.
- Mitől növekednek ilyen gyorsan? – kérdeztem aggodalmasan, miközben próbáltam felfogni a hallottakat.
- Erre a kérdésre sajnos nem tudok válaszolni, de ha jól gondolom a fogantatás időpontját körülbelül négyszer olyan gyorsan fejlődnek, mint egy normál terhesség esetén. Vissza kellene jönnöd Claire, mert néhány nap múlva már nem fogod tudni elrejteni az állapotodat, és rajtam kívül nincs más orvos, akire rábízhatod a titkot.
- Nem mehetek vissza Forksba, ez lehetetlen! – sikoltottam fel rémülten. – Képtelen vagyok rá!
- Nem kényszeríthetlek, de nincs más lehetőséged. Nyilván nem költözhetsz vissza a régi házadba, hiszen ott ugyanúgy feltűnne a gyors gyarapodásod, ezért amennyiben úgy döntesz, hogy élsz vele, szívesen látlak az otthonomban. – Kedves ajánlata meglepett, és egy pillanatig eljátszottam a gondolattal, azután megráztam a fejem.
- Őszintén hálás vagyok neked Carlisle, de nem tehetem, mert nem akarom feltépni Jake sebeit. Ráadásul ő még azt sem tudja, mi történt Paul és köztem. Ha rájön, képes nekiugrani Paulnak, aminek beláthatatlan következményei lennének.
- Tudja, Claire – mondta halkan az orvos, mire felkaptam a fejem. – Nagyon össze volt törve mikor elmentél, ezért Bella addig járt a nyakára, amíg egy kis életet vert belé. Végül Jake kibökte neki, hogy mi nyomja a lelkét. Paul eltűnt még akkor, amikor elhagytad a várost, azóta senki nem tud róla – tette még hozzá, látva halálra vált arcomat.
Szavaira újra elöntött a gyomorszorító érzés, ami a terhességem miatt érzett örömöt elnyomva lökött vissza a poshadt iszapba, ahonnan az elmúlt napokban már-már sikerült kikecmeregnem. Elképzelve a két férfi miattam érzett fájdalmát egyre nyomorultabbul éreztem magam, amit Carlisle is észrevett, mert megszorítva remegő kezem, figyelmeztetett.
- Claire, nem szabad most törődnöd semmivel, nyugalomra lenne szükséged.
Szavait meg sem hallva bólintottam, de közben belső démonaim keserű méreggel telt, dermesztő csápjai ismét szétkúsztak testemben. A doki felírt néhány ásványi anyagot és vitamint tartalmazó tablettát, azután kikísérve a magánrendelőből még egyszer megpróbált meggyőzni.
- Gondolkozz azon, amit mondtam, de nincs túl sok időd rá. Ha úgy döntesz, megfogadod a tanácsomat, szívesen látlak a házamban. Állandó orvosi felügyeletre lenne szükséged, mert fogalmam sincs mitől fejlődnek ilyen gyorsan az ikrek, és az ütemet sem tudtam pontosan meghatározni.
- Köszönöm, Carlisle. Mindent, amit értem tettél – szorítottam meg a kezét, majd figyelmen kívül hagyva szavait elfordulni készültem, amikor valami eszembe jutott. – Kérlek, tartsd titokban mindezt, amíg eldöntöm, mihez kezdek. Tudom, hogy Edward olvas a gondolataidban, de próbáld rávenni, hogy ne árulja el senkinek, különösen Bellának ne.

Miután bólintott elbúcsúztam tőle, hogy beszállva a kocsiba elinduljak hazafelé, ám a házhoz vezető szakasz előtt lekanyarodtam a tengerpart felé tartó útra. A motort járatva bekapcsolva hagytam fűtést, mert a metsző januári hőmérséklet mellett a félelem jeges ujjai belülről támadva borzongatták testemet. Nem attól rettegtem, hogy egyedülálló anyaként kell felnevelnem a gyermekeimet, hiszen a körülményeim miatt nem szorultam senkire. Arra kellett választ találnom, vajon megfoszthatom-e őket attól az élettől, amely csak egy apával lehet teljes, megengedhetem-e magamnak, hogy önző módon helyettük is döntsek. A gondolattól, hogy jelen esetben ez ráadásul két apát is jelent, csaknem hisztérikusan felnevettem. Hogyan választhatnék a két férfi között, hogyan állhatnék eléjük mindazok után, ahogy viselkedtem, és egyáltalán hogyan lehetne jogom eldönteni, melyik baba nőhet fel az igazi apjával együtt szeretetben? Ezernyi kérdés cikázott át rajtam, amikre nem tudtam a választ, és amik egyre hangosabban üvöltöttek a fejemben megoldást követelve. Lassan sötétedni kezdett, de szemernyivel sem kerültem közelebb a helyes végeredményhez, így nagyot sóhajtva, kétségeimet félretolva végre hazaindultam. Az ajtón benyitva anyámmal találtam szembe magam, aki ismét meghallotta érkezésem, és izgatott várakozással tekintett rám. Nem értettem ennek okát, hiszen nem tudhatta hol jártam, de kérdőn felhúzott szemöldökömre máris kibökte a választ.
- Kislányom, látogatód van.
Az ebédlőből kilépő alakra pillantva minden vér kifutott az arcomból, és egy percre meg kellett kapaszkodnom, hogy visszanyerjem az egyensúlyomat.


32 megjegyzés:

Claire írta...

Sziasztok!
Ennél a pontnál megragadom az alkalmat, hogy visszautaljak a negyvenedik fejezetben annyira mérhetetlenül gusztustalannak ítélt momentumra. Bizonyára mindenki tisztában van azzal, hogy több példa is van a világban a különböző apától fogant ikrekre, ami csakis abban az esetben fordulhat elő, ha az aktusok közvetlenül egymást követően, vagy maximum néhány óra eltéréssel történnek meg. Ez az az ok, amire többször utaltam, és amiért azt a bizonyos fejezetet egyesek által gyomorforgatónak tartott módon írtam meg.

=)GoOofy(= írta...

Szia Claire!
Hát...Eszméletlen fejezet lett:)
Gratulálok Claire-nek és már-már van 1-2 tippem, hogy ki a látogatója...Remélem igazam lesz:)
Remekül írtad le a dolgokat!
SIESS A KÖVIVEL, KÉRLEK!!!
Puszi, GoOofy

demon írta...

Claire ez nagyon jó patrickot jól tette hogy vmadár elzavarta olyan jó hogy clairenek babája lesz
gratulálok
puszy

mjudit3 írta...

Szia Claire!

Hát ez megint egy fantasztikus fejezet lett.
Tudtam, hogy meg tudsz lepni minket, de nem gondoltam, hogy ennyire. Patrick elzavarása nekem is tetszett, Claire különleges terhességének én is örülök. Hát igen, vajon melyik apuka lesz a szerencsésebb? A látogatóra nekem is van egy , esetleg két tippem, de Téged ismerve, bármi lehet. Nagyon meglepő fejezet lett, nagyon tetszik. Természetesen alig várom a folytatást.
A video nagyon gyönyörű.

Puszi: Judit

Névtelen írta...

Jézusom...Kb. sokkot kaptam, nem is tom mit mondjak! Azta, pff ne erre szerintem senki sem gondolt! Két gyerek és ki áll ott??!!! Hűű! Na jó asszem megyek megnyugodni! Irtózatosan várom a folytatást sok puszi Rose

P. Sawyer írta...

Szia Claire!
Na jó mostmár azért kezdelek nagyon irigyelni amiért ilyen jó vagy! :P Egyébként most hogy már nagyjából megtörtént amire céloztam a előző komimban. Szóval erre gondoltam, hogy tuti terhes lesz..d.e hogy egyszerre mindkettőtől...bevallom ilyenről még nem is hallottam. Nagyon ügyes vagy...ezt nem győzöm ismételgetni neked.
Kíváncsi vagyok ki lehet az a látogató....talán Paul?...Bella?...Jake?....nem tudom de izgatottan várom... És arra is kíváncsi vagyok hogyan dönt majd Claire...Jake...Paul...vagy egyik sem....
Siesss mert mára már a függőddé váltam! :D
puszi
Bee

Claire írta...

Szia GoOofy!
Olyan nagyon sok lehetőség nincs arra nézve, hogy ki fog a hallban állni, ezért azt hiszem ezúttal nem fogok túl nagy meglepetést okozni.:)
Igyekszem, igyekszem, de azt tudnod kell, hogy már nincs sok rész hátra, így minél jobban siettetek, annál előbb lesz vége a történetnek.:P
Puszi, és örülök, hogy tetszett!:)

Claire írta...

Szia demon!
Köszönöm szépen a gratulációt, Patrick pedig csak azt kapta, amit megérdemelt!:)
Puszi

Claire írta...

Szia Judit!
Örülök, hogy ismételten nem okoztam csalódást, annak pedig még inkább, hogy sikerült meglepetést okoznom.:) A következőben már nem biztos, hogy nagyon elkerekednek a szemeid, hiszen nincs olyan túl sok lehetőség a látogató kilétére.:) Ami biztos, hogy még nem fog kiderülni melyik apuka kap rögtön egy szinte kész családot.:)
Puszi, és igyekszem!:)

Claire írta...

Szia Rose!
Remélem azért infarktust nem sikerült okoznom a nem, vagy legalábbis nem így várt fordulattal.:D
Remélem is, hogy sikerült meglepetést okoznom, mert igyekeztem titokzatosan kezelni a dolgot.:P
Puszi, és sietek, sietek...:)

Claire írta...

Szia Bee!
Nincs okod rá, hiszen Te is remekül írsz.:)
Pedig létezik ilyen, nem is egy alkalommal volt már rá példa, nyugodtan nézz utána. Persze nyilván nem túl gyakori, hiszen azért ritkán fordul elő, hogy valaki védekezés nélkül több férfival lenne egyszerre... Hamarosan kiderül ki lesz a titokzatos látogató, és nagyon jól esik, hogy ezt írtad a történetemmel kapcsolatban.:)
Puszi

Névtelen írta...

Szia csajszi.Baszki nem tom mit mondjak.Ez egyszerüen elképsztöen fantsztikus.Még mindig le vagyok hidalva hogy mennyire jo.Én Paulra tippelnék mert a szülei csak öt ismerik de nem zárom ki jákobot se.És igazábol ugy érzem hogy végül majd csak a gyerekeivel marad és nem fog a két férfi közt választani igy egyszerüen lehetetlen.De ha visszagondolok billy szavaira akkor pault választja és jákobbal tényleg egy másik kötelék fogja összekötni.Ami nagyon erös kötelék.De ha igy alakulna nagyon remélem hogy jákob is megtalálja azt a személyt akit igazábol clairnek gondolt.Gratula és puszi Hanni

kLk írta...

szia!
erre aztán nem számitottam! ez aztán az igazi bonyodalom. juuj! már most izgulok!!!:D
kérlek,kérlek,kérlek: siess a folytatással!:)
puszi,Kinga

Névtelen írta...

Sziia!

Huhh ... ez ... hat ... durva ... nagyon durva. Nem is tudom h hirtelen mit is mondjak!! :D Erre igazan nem szamitottam ... 2 gyerek 2 apatol es meg iktek is ... :O:O:O Ez eszmeletlen!! :P Nagyon imadtam ezt a fejit is!! Nagyon nagyon varom a frisset. Mar mosr bevagyok zsongva!! :D:D

Udv: Szancsiii

Ui: Amugy en is csatlakoztam rendszeres olvasonak! :D Csak a nevet sajna nem tudtam megvaltoztatni igy virgoncz nev van ott :S sajnos

Cuppantas :)

Niki B. írta...

Szia!

Hát igen, ez megszerkesztettség a javából! Minden elismerésem a Tiéd! Fantasztikus, hogy honnan hova jutunk el. De úgy látom, hogy már nem sokat kell várni, és az összes miértre megkapjuk a választ. Hát ennél a résznél elég nehézkesen lehet a megfelelő szavakat megtalálni!
Én mindenkivel ellentétben azt mondom, hogy nyugodtan ráérsz a következő fejezettel, mindenkinek kijár egy kis pihenés! Neked is, Nekünk is!:D Habár elképzelhető, hogy az olvasóid egy része lassan örökké pihenhet, egy csinos koporsóban, mivel szívinfarktusban meghalunk!:D
Pussz

Névtelen írta...

Kedves Claire!

Először is áááááááááá! Tudtam, tudtam!!! Akkor mégsem volt hülyeség, amit gondoltam. :-) Hallottam már ilyen esetről, sőt, az egyik kereskedelmi csatorna kórházas sorozatában volt is ilyen eset.
Másodszor pedig ajjaj!!! Bár Claire-nek teljesült a vágya, gyermeket vár, ráadásul mindjárt ikrei lesznek, de mi alapján fog dönteni? Jake-t éppen azért hagyta el, mert nem tudott volna neki gyermeket szülni, akivel biztosított lenne a vérvonal, most pedig... Paulnak köszönhetően ez a dolog megoldódott, csakhogy Paul is apa lesz. Nehéz helyzet!
Eddig mindig voltak sejtéseim azzal kapcsolatban, hogyan folytatódik a történet, most azonban halvány fogalmam sincs róla. Bár arra vonatkozóan van ötletem, hogy ki látogatja meg Claire-t. :-) Legalábbis nagyon bízom benne, hogy nem tévedek! :-)
Kíváncsian várom a folytatást!

Üdv: G.

Sherryl írta...

Szia Claire!
Huha,nagyon tudsz te csaj:D
Egyszerűen ledöbbentem,hallottam már ilyen esetről,de nem gondoltam volna,h itt is ez lesz:)
Van egy tippem,h ki látogatta meg,remélem h ő:P
Nem hiszem el,h megint ilyen véget kapunk,nem fogom kibírni,bár remélem megkönyörülsz rajtunk és mihamarabb felrakod a kövit ;)
Most már egyre kivi vok még mit tartogatsz nekünk,milyen meglepiket,mert az tuti h lesz még jó néhány:)
A helyzet egyre durvább és kivi vok mit fognak szólni a fiúk + persze Bella,mert tuti h neki is lesz 1-2 durva beszólása,ahogy téged ismerlek ;) :D
További szép napot.
Puszi.
Anikó

Claire írta...

Szia Hanni!
Köszönöm szépen az elismerő szavakat, és megint csak azt kell mondanom, hogy a megoldásra ismét olyan fordulatot találtam ki, amire reményeim szerint ebben a formában senki sem számít.:) Többet most ezzel kapcsolatban nem mondhatok, és ígérem, hamarosan kiderül, ki látogatta meg főhősnőnket.:)
Puszi, és köszönöm!:)

Claire írta...

Szia Kinga!
Örülök, hogy sikerült meglepetést okoznom ezzel a fordulattal, számítottam rá, hogy így lesz majd.:)
Puszi, és igyekszem a folytatással.:)

Claire írta...

Szia Szancsi!
Először is szeretnélek üdvözölni a rendszeres olvasóim között, és örülök annak, hogy olvasás közben ilyen meglepetést okozott ez a fejezet.:)
Remélem a következő is tetszeni fog majd. Puszi

Claire írta...

Szia Niki!
Az a helyzet, hogy ennél a sztorinál alaposan végiggondoltam mindent, mielőtt belevágtam, így amikor leütöttem az első billentyűt, a váz gyakorlatilag teljesen fel volt már építve.:)
Töredelmesen bevallom, hogy egyik felem legszívesebben halogatná a befejezést, mert nagyon a szívemhez nőtt a történet, és már most sír a lelkem a hiánya miatt, a másik felem pedig izgatottan várja milyen hatást kelt majd a csattanója. Azt azért nem szeretném, ha bárki is idejekorán elhalálozna miattam, de nagyon remélem, hogy senki nem megy majd el szó nélkül az utolsó sorok elolvasása végeztével, mert bízom benne, hogy a lezárással sikerül nyomot hagynom az olvasóimban.:) Puszi, és köszönöm a töretlen szorgalmasságodat!:)

Claire írta...

Szia Kedves G!
Nem bizony, számítani lehetett rá, hogy előbb-utóbb bekövetkezik a gyermekáldás, csak arra nem gondolt senki, hogy így oldom majd meg.:P
Egyetértünk abban, hogy ismét egy nehéz helyzet állt elő, de ahogy az életben is gyakran előfordul, talán nem is kell dönteni, magától megoldódnak a dolgok. Meglátjuk, mit hoz a jövő...:) A következő fejezet kapcsán kíváncsi vagyok beigazolódik-e a sejtésed, és ha röntgenszemeimmel belenézek a fejedbe:D, én azt gondolom, igen.
Puszi, és köszönöm, hogy írtál!:)

Claire írta...

Szia Anikó!
Örülök, hogy sikerült meglepni a meglehetősen egyedi megoldásommal, ami ismételten nem véletlenül alakult így - komolyan, már én magam is elnevetem magam, valahányszor ezt leírom:D -, és remélem, hogy az ezután következőkkel is sikerül meghökkentenem majd. Majd érdekel ám, hogy egyre gondoltunk-e a látogatóval kapcsolatban, bár azt hiszem olyan nagyon nem lehet mellélőni.:)
Puszi, és kellemes napokat Neked is!:)

Tems írta...

Szia Claire!

Régen kommenteltem ugyan, pöppet elfoglalt voltam, de ennek ellenére rendszeresen olvastam a kikerült fejezeteket. A 40. fejezet után sejtettem, hogy Claire teherbe esik, de arra álmomban sem mertem gondolni, hogy ikrek és ráadásul ilyen szituációban. A korábbi történésekre visszautalva úgy érzem, hogy Claire mindig próbál valami elől menekülni, de nem minden esetben hozza meg a helyes döntést. Patrick után durva kicsapongások, Jake után hazamenekülés. Bár… érzelmileg mindkét kapcsolat „ronccsá” tette… Vagyis, hogyan fogalmazzak? Szóval, ha emlékezetem nem csal, Patrick elég nagy szerelem volt, ahogy Jake is és mindkét esetben a boldogságának a születendő gyermek megjelenése vetett végett. Patrick esetében a férfi negatív hozzállása, Jake esetében pedig, hogy nem képes gyermeket szülni neki. Ájj, belekavarodtam! Be kellene fognom! :D Kicsit peches ez a lány, nem gondolod? Mármint oké, most rámosolygott a szerencse, de ugyanakkor egy kemény fricskát is intézett ellene a sors ezzel a komplikált helyzettel. :) A vendégre van tippem, de nem lövöldözök vaktöltényekkel, hamarosan úgyis kiderül.
És izé… hova lett Adam? :D

Puszi, Tems

Rolowics írta...

ÓÓÓ te jó ég :D na ezt nem gondoltam volna :D "S a világ kifordul a sarkaiból" :D kb ez a helyzet most :D Ez egy nagyon de nagyon de nagyon kellemetlen, ijesztő, de Claire számára legelőször is BOLDOG, örömet okozó dolog! Hiszen terhes és megvan az esély rá h kihordhassa. Igazad van Claire, így már érthető miért kellett az aktust Paullal belefőznöd a fejezetbe, mert így történhet meg ez a dolog. Elsem tudom képzelni, hogy mi lesz a folytatás... Nekem 1 személy jut eszembe ki lehet az... és az nagyon nem jó... :( szegény Claire... egyedül van, védtelenül. :(

Névtelen írta...

Szia Claire!
Húúúhhh...! Hát erre nem találok szavakat!!!!
Nagyon - nagyon jó lett! Gratulálok!
A látogatóra van egy - két tippem...
És hát, Patrick ezt megérdemelte!!!!
Nagyon várom a következő fejit. Siess vele.
Sok puszi: Vivi

SamaraM írta...

Na jóó ez még nekem is sok...Egyszerűen hihetetlen , hogy milyen vagy...XD
Clair terhes..ráadásúl ikrekkel akik nem is egy pasitól?? Mit ne mondjak.....!.......Klassz..
Imádom..Istennő vagy ezt most leszögezem...Mellesleg az a jelenet még Paullal...na ott olyan szinten kivágtad nálam a bisztosítékot , hogy nem bírtam 2 percig egy helyben maradni, folyton járkálnom kellett a szobában, hogy felfogjam mi is történt....IMÁDTAM..
Igaz én nagy Paul párti vagyok, de valahogy most nagyon sziven ütött..heh nem is ütött hanem VÁGOtt ahogy Jake csak úgy hátra lett hagyva. Nem tudom , de a szívem szakad meg érte.OLyan..ááá inkább nem felytem ki bővebben mert még a végén tényleg elbőgöm magam.
Na mind1 Nahyon tetszett és már alig várom a folytatást és a titokzatos látogatót..

BY: samaraM

Claire írta...

Szia Tems!
Remélem kellemes elfoglaltság volt, ami miatt eltűntél, és amiért egyáltalán nem haragszom, csak hiányoltalak.:) Viszont annak örülök, hogy azért el tudtad olvasni a frissítéseket, és egyetértek abban, hogy Claire talán nem a legszerencsésebb, legalábbis a szerelem tekintetében, no de neki ez jutott, nem mindenkire mosolyog rá Fortuna.:) Azt, hogy adott szituációban helyes döntést hozunk-e, szerintem egyikünk sem tudhatja teljes bizonyossággal, pusztán azt tesszük, amit akkor a "legjobbnak" látunk, és biztos vagyok abban is, hogy egy-egy konkrét dologgal kapcsolatban megoszlanak a vélemények mi lenne a helyes lépés. Igen, ez egy érdekes megoldás, ami remélem, hogy a befejezéssel együtt majd értelmet nyer.:) Csak nem hiányzik Adam???;) *mindentudóan somolyog*
Puszi, és köszönöm, hogy írtál!:)

Claire írta...

Szia Rolo!
Ugye, hogy ugye?:P Nem mondom azt hogy... de mégis: én előre megmondtam!:D Nem mondanám, hogy kellemetlen, talán ijesztő - hiszen Claire még csak a 22. évét tölti majd be, így fiatalon lesz rögtön két gyermek anyukája - és egyben nehéz helyzet, amiben újfent döntésre kényszerül, hiszen a többférjűség ugyebár nem elfogadott:D De nem akarom elviccelni a dolgot, mert ez bizony egy kemény helyzet. A folytatás nem sokáig várat magára, csütörtökön teszem fel a következőt, azután már csak néhány fejezet van hátra. Pusz

Claire írta...

Szia Vivi!
Köszönöm szépen a gratulációt, és örülök, hogy tetszett!:) Csütörtökön teszem fel a következő fejezetet, addig már nem kell sokat várni.
Puszi

Claire írta...

Szia SamaraM!
Örülök, hogy egyike vagy azoknak, aki nem viszolygással kezelte a Paullal történteket, hanem épp ellenkezőleg. Megértem az érzéseidet Jake-kel kapcsolatban, magam is át tudtam érezni a fájdalmát, annak ellenére, hogy én vagyok a gonosz író, aki így alakította, de ezt kellett tennem.:) Bíztam benne, hogy többen lesztek, akiknek tetszeni fog ez a megoldás, és úgy vélem, mire a történet a végéhez ér, senkiben sem maradnak kételyek miért vezettem így az események fonalát.
Puszi, és igyekszem a frissítéssel!:)

Névtelen írta...

Hűha...Ebben a fejezetben sokminden történt amire még csak nem is számítottam :D Nagyon jó lett persze :D És örülök hogy van folytatása most fent, mert nem bírnék várni :D

üdv.: Kami ^^

Megjegyzés küldése